Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Hebben ze nou al gasten voor vanavond trouwens?
* BONG4002 joined the club met plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey bong jij bent ook weer welkom bij de idioten![]()
![]()
Gezelliequote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey bong jij bent ook weer welkom bij de idioten![]()
![]()
Hahaha... sorry... zal me weer gedragenquote:
300 euro! Zijn ze niet wijs ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.
Ik ga er heen vanavond, ik wil in dat pak, met helm en alquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....quote:
De sushi mannen denk ik?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Wat brengen zij, de kantoor spullen??
Wat je ook veranderd je blijft een man.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... ehhhh ik weet niet met welk werk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog teveel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gooien de prijs omlaag naar ¤ 200 p.p
Viola denkt dat ze voor een ouwe stoeipoes als haar nog zoveel neertellen. Dat mediteren heeft een hele slechte invloed op haar.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....
Whahahaha... ik zie jou al in zo'n pak rondlopenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga er heen vanavond, ik wil in dat pak, met helm en al![]()
x uhm 6 ofzo
![]()
Dus zolang zij er in zit, wordt 't allemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....
Hey Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat je ook veranderd je blijft een man.
Daar is de onderste cap een mooi voorbeeld van.
Erge Mooie cap, trouwens die cap van een stiekem drinkende Bonnie vind ik wel de cap van de dag.
Ha Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Erge Mooie cap, trouwens die cap van een stiekem drinkende Bonnie vind ik wel de cap van de dag.
Zou me de tering lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... ik zie jou al in zo'n pak rondlopen
Gelukkig veranderd dat vanaf donderdagquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dus zolang zij er in zit, wordt 't allemaal niks![]()
nee, heb even tijd en ben zo weer weg.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm
Jij denkt... Flugel is er niet... ik kan veilig ff binnenkomen
En een dubbele always dry.... voor als je heeeeel hard moet lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zou me de tering lachenzou niet meer lopen maar rollen
![]()
ivm het niet kunnen ophouden met lachen![]()
Hey Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zitten zonder stoel hoor dus misschien zijn ze er blij mee
Dus er word vanavond geen stoelendans gehoudenquote:
Die cap van Bonnie heb ik gemist geloof ik.... waar staat die?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was water zei iemand... maar ze dronk uit een jeneverflesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die cap van Bonnie heb ik gemist geloof ik.... waar staat die?
Whahaha ik wou het er niet bij zetten maar je zegt het nu zelfquote:Op maandag 16 januari 2006 15:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En een dubbele always dry.... voor als je heeeeel hard moet lachen
deeltje 93quote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zitten zonder stoel hoor dus misschien zijn ze er blij mee
[HBB SC 93] Gert slaapt op de bankquote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
[HBB SC 93] Gert slaapt op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |