Tot straks Bongquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 knalt de boel even af, tot later
Tot zoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later allemaal
laterzzquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 knalt de boel even af, tot later
laterzzquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later allemaal
goedemorgen liefurdquote:
* verkleed zich als allemaalquote:
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?quote:
ik heb geen idee wie het zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?![]()
Vrienden van Kelly, volgens mij zijn ze nog "gratis" ookquote:
Hij is toch verplicht om de hele dag in de keuken te mutsenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef Cherryman het volgende:
Gert moet meer input geven! Hij heeft een heldere kijk erop.. tijd voor een gesprekje tussen Gert en Mickey!
Hoihoiquote:Op maandag 16 januari 2006 14:29 schreef Bergie88 het volgende:
Hey ben ik weer, ff een break, is er nog iets boeiends gebeurd??
Zijn van een of andere omroep, RNN7 ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?![]()
quote:HOTEL BIG BROTHER-ONTHULLING: Bonnie St. Claire: 'Ik draag nooit ondergoed'
Maar liefst 650 Bekende Nederlanders zijn door producent Endemol benaderd of ze Hotel Big Brother wilde zitten. De animo bleek niet al te groot. Slechts de min of meer bekende Viola Holt, Bart Spring in 't Veld, Kelly van der Veer, Monique Sluyter, Bonnie St. Claire, Gert Timmerman en de Amsterdamse lokale grootheid Frank Awick wilden uiteindelijk het hotel in. Maar de ontboezemingen zijn er niet minder om. Zo weten we nu dat Bonnie St. Claire nooit ondergoed draagt..
Op tv heeft u het nog niet kunnen zien, maar we bereiden u maar vast voor: Bonnie St Claire houdt van alcohol, maar niet van ondergoed. Dat draagt ze namelijk nooit vertelde ze in Hotel Big Brother! Een ontboezeming die te horen was op de live-stream van het Hotel bij Talpa.
In een gezellig onderonsje met Viola Holt vertelde Bonnie ongegeneerd over de toch niet alledaagse gewoonte om onder haar kleren nooit enige vorm van ondergoed te dragen. Ook vertelde de nuchtere Bonnie -ze heeft besloten niet te drinken in het Hotel- dat zij haar bips slechts in een string perste voor de genoegens van haar echtgenoot.
Viola Holt hoorde de ondergoed-ontboemzemingen met berbazing aan: "Maar dan wordt toch alles nat?" Nu daar bleek Bonnie ook een oplossing voor gevonden te hebben: Dat loopt toch in mijn panty zo luide ongeveer haar antwoord...
"Echt amusement", zo omschrijft Paul Römer het nieuwe Hotel Big Brother in de kranten aangesloten bij de GPD. "Wel met emoties op zijn tijd, maar het heeft niets van de hardheid die de laatste Big Brother toch wel had."
Doel van het programma: het inzamelen van geld voor het Rode Kruis om de bouw van een nieuw Mappa Monde-huis voor zieke kinderen en hun ouders mogelijk te maken. Dat goede doel heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er toch een paar van de 650 aangeschreven Bekende Nederlanders hun intrek wilde nemen in het Hotel. Ook zanger Gert Timmerman zei aanvankelijk 'nee' tegen het voorstel. "Twee keer zelfs. Tot ik hoorde dat het voor het goede doel is".
Oud Big Brother-bewoonster Kelly: "Ik kan zelf geen kinderen krijgen. Toen ik de video zag over zo'n Mappa Mundo-huis, al die zieke kindertjes, toen brak mijn hart. Alle liefde die ik mijn eigen kinderen niet kan geven, stop ik in dit huis. Dit gaat in de miljoenen lopen."
"Een prachtig doel", zegt Bonnie St. Clair. "Gelukkig is iedereen in deze groep zo sociaal gevoelig als ik. Dus ik dacht meteen, dat lijkt me wel wat. Daarbij, ik ben 56 en om de dooie dood niet oud, maar als ik zeventig ben vragen ze niet meer."
quote:
tsja..de man is 70 ofzo... ouderdom komt met gebreken enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bergie88 het volgende:
Het zijn toch wel de twee berjaarden van het stel die Bonnie en Gert. Gert heeft last van hartkloppingen.
Leuk artikel... wat is de bron?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk artikel... wat is de bron?
BEW trouwens
O diequote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het altijd zo "betrouwbare" zijonline.nl![]()
WB lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk artikel... wat is de bron?
BEW trouwens
Welk gesprek bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
hk hoop niet dat Bart het gesprek komt verpesten
O ja... ik zie het op stream 4 nu ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dat in de kamer tussen Bonnie en Gert
Suc6, doei doeiquote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga sporten tot straks maar weer
Doe maar lekker sportief... tot laterquote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
Minniequote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef Cherryman het volgende:
Hoe heet die zus van Mickey.. en wat doet ze?
Ik begreep dat die volgende week de manager wordt?
da's niet de zus, da's het vriendinnetjequote:
Joh... ga je me nu vertellen dat ze een pot isquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's niet de zus, da's het vriendinnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |