abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 13:41:23 #1
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34119460
We zijn alweer even onderweg in het nieuwe jaar. En ik dacht: laat ik eens een nieuw topic opstarten. Het is onderhand al meer dan een maand geleden, en ik zat te denken hoe het er nou met iedereen voor staat.

BttD, Plato , enz. enz.

Toon hier jullie vorderingen Ik hoop wat mooie verhalen te lezen.

Gegroet!
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 13:57:28 #2
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34120060
Ook andere mensen die dit probleem hebben mogen hier posten hoor
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:00:21 #3
53151 T42
Pinball Wizard
pi_34120144
2 relaties gehad van ongeveer een half jaar, maar alle 2 ware ze nog niet klaar voor sex vonde ze, heb ik netjes gerspecteerd.
pi_34120977
Daar is ie weer!! Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34121001
Ik wil er liever niet over praten
  maandag 16 januari 2006 @ 14:26:43 #6
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34121034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef Pelgrim het volgende:
Ik wil er liever niet over praten
Waarom niet? Is het zo dramatisch?
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:27:32 #7
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34121055
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar is ie weer!! Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
Haha, is goed. Ik vond het al zo lang duren voordat er weer eens een nieuw topic kwam, dus ik dacht ik zal het dan zelf maar openen
Zo niet, dan toch...
pi_34121179
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:03:08 #9
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34122189
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef woutabest het volgende:
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
Graag
Zo niet, dan toch...
pi_34127483
Hier ben ik ook weer.

Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan. Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:48:20 #11
91306 GF
Kingwood
pi_34127826
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Topmaat het volgende:

Toon hier jullie vorderingen Ik hoop wat mooie verhalen te lezen.
Leedvermaak?
Unspoken words were understood
pi_34128065
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleem Sterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.

Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.

Hier wilde ik graag even op wijzen
pi_34129665
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Meteora het volgende:
Hier ben ik ook weer.

Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan. Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
en heb je d'r telefoonnr ofzo Met mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
Haleloeja
  maandag 16 januari 2006 @ 18:45:02 #14
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34129863
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleem Sterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.

Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.

Ssssssssshhhhhhhhht
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 januari 2006 @ 18:56:11 #15
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34130339
quote:

Ik hoop dat er meer meiden zoals jij zijn

Al maak ik me eigenlijk niet zo druk om onervarenheid. Denk dat dat met voldoende 'oefening' wel binnen korte tijd bij te spijkeren is. Tenslotte is seks geen hogere wetenschap.

[ Bericht 4% gewijzigd door cyber_rebel op 16-01-2006 20:21:52 ]
pi_34130528
Dit word weer lachen.
pi_34131922
quote:

jah waren ze allemaal maar zo:D echt goede instelling dit
pi_34137678
Ik zat al een tijdje op een nieuwe editie van dit topic te wachten..

Ik moet zeggen dat het me na de december maand toch wel weer te pakken heeft..
De feestdagen, de kerstvakantie 'weer' alleen door te moeten brengen..

Ik ben blij dat ik weer lekker aan het werk ben.
Zonder een maatje in huis is de kerstvakantie echt een rotvakantie

Met kerst en oud en nieuw heb ik wel visite over de vloer gehad, maar als iedereen snacht's weer saampjes huiswaarts keert en je zelf alleen in je bedje ligt.. :
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_34138195
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken (dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed... )

Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus hopelijk komt het er dan een keer van...
HIM { I taste death in every kiss we share
Every sundown seems to be the last we have
Your breath on my skin has the scent of our end
I'm drunk on your tears, Baby, can't you see it's hurting } Razorblade Kiss
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 21:49:16 #20
42184 crew  DaMart
pi_34138420
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in een reeks als deze gepost heb, maar ik kan me toch wel weer melden. Bijna 26, en ik voldoe nog steeds aan de omschrijving in de TT. Nu heb ik een best roerige en ellendige tijd achter de rug, waarin mijn hoofd er sowieso niet naar stond om ook maar aan een vriendin te denken, maar nu ik weer wat orde krijg in de chaos in mijn kop, kruipt toch het besef van het geen vriendin hebben weer langzaam naar boven.

Maar ja, ik heb me voorgenomen dat dit jaar een top jaar wordt, en een vriendin hoort daar bij vind ik En bovendien ga ik binnenkort dan eindelijk op mezelf wonen, en ik heb natuurlijk niet voor niets een tweepersoonsbed gekocht
pi_34141057
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Gelderland het volgende:

[..]

en heb je d'r telefoonnr ofzo Met mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
Nee geen telefoonnr of wat dan ook. Het bleef bij dansen alleen. Was trouwens toch niet zo heel erg want was in een discotheek 75 km van waar ik woon dusja. Ik denk eigenlijk ook veel te veel na over de mogelijke consequenties enzo. Laatste tijd merk ik toch wel dat ik iets losser wordt.
pi_34141229
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken (dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed... )

Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus hopelijk komt het er dan een keer van...
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar. Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit )
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
pi_34151972
Nou, zal ik dan ook maar weer eens posten

Voldoe nog steeds aan de omschrijving in TT, maar ik heb nu twee belangrijke vorderingen gemaakt waardoor het wat mij betreft makkelijker zal lukken
1) Ik heb het wat van me af kunnen zetten. Ik was er veel en veel te veel mee bezig op een dag en dat brak me echt op. Inmiddels heb ik het geheel compleet los kunnen laten en als ik nu een leuke meid zie blijf ik gewoon helemaal mezelf en probeer lekker mee te lullen, dat is nu al een aantal keer gelukt (iets wat me daarvoor gewoon niet eens lukte omdat ik teveel druk voelde)
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.

Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
pi_34152068
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.

Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??

ik zou ook nooit een partner kunnen opdoen op feesten. ik ben niet het type dat zomaar wildvreemden gaat aanspreken ... ik kwam mijn partner tegen tijdens studies/gemeenschappelijke vrienden, maar nooit door aangesproken te worden op feesten, laat staan zelf iemand aan te spreken ... Misschien ben jij daar ook gewoon het type niet voor.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34152223
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Meteora het volgende:

Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar. Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit )
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
Nou hoe het mij is gelukt? Ik had idd nogal veel alcohol op, maar die meid ook. Ik wou haar gelukkig nieuwjaar wensen en toen viel ze in me armen. We gingen met onze gezichten dichterbij en ja toen lkkr bekken maar ik was wel een btje verrast eigenlijk... dit was iig geen blauwtje hoe dan ook de afgelopen gebeurtenissen rondom de vrouwtjes geven mij moed en wil om nog meer te bereiken... laatst had ik er bijvoorbeeld 1 op me kamer slapen, ze is nu gewoon een goede vriendin maar dat is tenminste al iets
HIM { I taste death in every kiss we share
Every sundown seems to be the last we have
Your breath on my skin has the scent of our end
I'm drunk on your tears, Baby, can't you see it's hurting } Razorblade Kiss
pi_34152432
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??

ik zou ook nooit een partner kunnen opdoen op feesten. ik ben niet het type dat zomaar wildvreemden gaat aanspreken ... ik kwam mijn partner tegen tijdens studies/gemeenschappelijke vrienden, maar nooit door aangesproken te worden op feesten, laat staan zelf iemand aan te spreken ... Misschien ben jij daar ook gewoon het type niet voor.
Misschien is dat ook wel zo... Maar de alternatieven zijn het al helemaal niet

Opleiding informatica => Alleen maar kerels
Breakdance => Voornamelijk kerels, paar meiden, alle bezet (denk ik)
Salsa dansen => Lopen wel leuke meiden, maar ook erg veel stelletjes en bezette dames Toch is dit de grootste kanshebber om iemand tegen te komen gok ik
Bestuur dat ik gedaan heb => Alleen kerels
Motorrijden => Voornamelijk mannenwereldje

Je ziet het, de alternatieven zijn allemaal net zo waardeloos. Uitgaan is voor mij een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen, hoewel ik nog wel vaak afstandelijk ben. Ik kan prima lullen met mensen als er ergens een beginnetje is, maar dan moet men daar niet in tegenwerken door niets terug te zeggen
pi_34152587
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]

[...]
Daar wil ik nog aan toevoegen dat bijna iedereen zijn/haar vriend(in) leert kennen in uitgaansgelegenheden, andere situaties lenen zich daar gewoon niet voldoende voor. Ik zie mezelf op de training nog geen meid versieren. Dat staat helemaal kansloos
pi_34152818
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef BreaktotheDance het volgende:

Daar wil ik nog aan toevoegen dat bijna iedereen zijn/haar vriend(in) leert kennen in uitgaansgelegenheden, andere situaties lenen zich daar gewoon niet voldoende voor. Ik zie mezelf op de training nog geen meid versieren. Dat staat helemaal kansloos
De meeste mensen komen hun partner tegen op het werk, of door gemeenschappelijke vrienden . Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.

bovendien lijkt het voor mij veel aangenamer om iemand tegen te komen tijdens de sporttraining of andere lessen in het kader van mijn studie, dan in één of andere fuifzaal. Maar dat is persoonlijk uiteraard.

en niets is kansloos leef je eigen leven eens zonder alles kansloos te vinden. Trek jij je de meningen van anderen zo aan ? Internetdating vind je dan waarschijnlijk ook kansloos, terwijl dit de laatste jaren zo'n gigantische opmars kent. zijn dat allemaal kansloze mensen, ik denk het niet...
pi_34153061
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]
De meeste mensen komen hun partner tegen op het werk, of door gemeenschappelijke vrienden . Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.
Dat kan natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar het is veel onwaarschijnlijker. Bovendien hoor ik zo vaak van vrienden dat ze weer een vriendin 'gescoord' hebben in de kroeg en dat het juist onder invloed van alcohol en/of andere bedwelmende middelen tot veel meer kwam dan ik ooit heb meegemaakt
quote:
bovendien lijkt het voor mij veel aangenamer om iemand tegen te komen tijdens de sporttraining of andere lessen in het kader van mijn studie, dan in één of andere fuifzaal. Maar dat is persoonlijk uiteraard.
Dat is ook wel zo, maar je kunt iemand niet versieren op een sporttraining of tijdens een college. Ik zie het mezelf niet doen. In een kroeg/bar/discotheek gaat het ook niet kennelijk, maar toch zie ik mezelf dat eerder doen dan op een training of iets dergelijks
quote:
en niets is kansloos leef je eigen leven eens zonder alles kansloos te vinden. Trek jij je de meningen van anderen zo aan ? Internetdating vind je dan waarschijnlijk ook kansloos, terwijl dit de laatste jaren zo'n gigantische opmars kent. zijn dat allemaal kansloze mensen, ik denk het niet...
Ik trek me inderdaad wel vaak veel aan van anderen als ik vind dat zij beter bezig zijn dan ik. Dat is in veel gevallen gewoon zo. Ergens mis ik gewoon iets wat ik niet graag zou willen missen (waar ik later SPIJT van ga krijgen dat ik het gemist heb) en dat wil ik liever niet. Nu zou het nog moeten kunnen, over 5 jaar doen zich dergelijke gelegenheden gewoonweg niet meer voor

Maar ik moet toegeven dat het voor mij persoonlijk nu wel beter gaat in veel opzichten. De afgelopen twee weken toch in ieder geval. Maar dat wil niet zeggen dat ik 100% tevreden ben met hoe het gaat natuurlijk.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:27:28 #30
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34153475
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat kan natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar het is veel onwaarschijnlijker. Bovendien hoor ik zo vaak van vrienden dat ze weer een vriendin 'gescoord' hebben in de kroeg en dat het juist onder invloed van alcohol en/of andere bedwelmende middelen tot veel meer kwam dan ik ooit heb meegemaakt
Tja ik zou er niet blind van uit gaan. Ken van de wat langdurigere relaties >1 nacht vrijwel geen een die in de kroeg is ontstaan tussen 2 personen die elkaar eerder nog niet kenden.
Meestal is het toch wel, die had ik eerder weleens op een verjaardag bij die-en-die gesproken.

Met alcohol doe je soms dingen sneller das zeker waar. Maar de contacten zelf doe je toch echt sneller op bij verjaardagen met voldoende vrijgezellen van het geslacht waarin je je interesseerd.
Of bij een sportvereniging, of andere regelmatige groepering van personen.

Ik zou niet duidelijk af gaan op het versieren van iemand met die intentie in je hoofd. Vrouwen ruiken dat en denken dat je desperate bent. Gewoon veel handiger om elkaar wat te leren kennen, en dan uitnodigen voor een etentje of date.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 11:28:19 #31
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_34153501
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef Topmaat het volgende:
Ook andere mensen die dit probleem hebben mogen hier posten hoor
Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaan
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:32:59 #32
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34153635
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dat kan je vinden.
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:48:23 #33
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34154035
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef paparia het volgende:
Tja ik zou er niet blind van uit gaan. Ken van de wat langdurigere relaties >1 nacht vrijwel geen een die in de kroeg is ontstaan tussen 2 personen die elkaar eerder nog niet kenden.
Meestal is het toch wel, die had ik eerder weleens op een verjaardag bij die-en-die gesproken.
Kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat een kroeg of disco een goede plek is om een relatie te krijgen. Vrouwen krijgen daar gewoon teveel en vaak aandacht van mannen, zodat je al snel de zoveelste man bent die langskomt en je al snel geen kans krijgt.

Via werk en vrienden is er een veel ontspannener sfeer en draait het tenminste niet om versieren, versieren, seks en seks. Daar kun je tenminste rustig contact leggen en elkaar langzaam aan beter leren kennen. Zodat de vrouwen op het werk erachter kunnen komen wat een leuke gozer je eigenlijk bent.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:52:32 #34
91306 GF
Kingwood
pi_34154142
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:48 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat een kroeg of disco een goede plek is om een relatie te krijgen. Vrouwen krijgen daar gewoon teveel en vaak aandacht van mannen, zodat je al snel de zoveelste man bent die langskomt en je al snel geen kans krijgt.
Goede instelling

Je uistraling is belangrijk. Als jij al met het gevoel loopt kansloos te zijn ben je dat ook.

Uitgaan is perfect om nieuwe mensen te leren kennen. Ook een evt. relatie. Maar die relatie zal niet beginnen in dat cafe. Maar je kan wel in datzelfde cafe iets afspreken voor een volgende keer.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:30:57 #35
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34155392
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef GF het volgende:
Goede instelling

Je uistraling is belangrijk. Als jij al met het gevoel loopt kansloos te zijn ben je dat ook.

Uitgaan is perfect om nieuwe mensen te leren kennen. Ook een evt. relatie. Maar die relatie zal niet beginnen in dat cafe. Maar je kan wel in datzelfde cafe iets afspreken voor een volgende keer.
Als je probeert om een relatie te krijgen via uitgaan (wat ik dus niet doe) moet je daar inderdaad niet te lang bij stilstaan. Maar als je een relatie zoekt zijn er wel betere middelen dan uitgaan. Uiteraard kun je wel weer iemand die je leuk vind meenemen naar een kroeg oid, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:46:44 #36
91306 GF
Kingwood
pi_34155932
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Als je probeert om een relatie te krijgen via uitgaan (wat ik dus niet doe) moet je daar inderdaad niet te lang bij stilstaan. Maar als je een relatie zoekt zijn er wel betere middelen dan uitgaan. Uiteraard kun je wel weer iemand die je leuk vind meenemen naar een kroeg oid, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.
Ik denk dat er niet iets bestaat als een 'middel' voor een relatie. Je kan straks bij de supermarkt een leuke meid ontmoeten waarmee het klikt. Je loopt er haast altijd gewoon tegenaan. Tijdens het uitgaan kan je dus ook iemand ontmoeten. Alleen kan je daar niet zo geweldig met elkaar praten. Maar iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk, wie zegt van niet is schijnheilig of zelf lelijk. En dat kan je perfect beoordelen (tenzij heel veel drank ) tijdens het uitgaan. Dan kan je iets afspreken voor een andere keer. Iets waar je wel kan praten. Blijkt het dan een domme doos te zijn, jammer.. Weet je dat ook weer.

Puur dingen gaan ondernemen die je normaal niet doet met de hoop op een relatie vind ik wat geforceerd. Mijn ervaring is juist als je niet zoekt en tevreden bent met je huidige leven je wel iemand kan/zal vinden.
pi_34156064
Ik wil hier wel reageren, omdat ik ook wel benieuwd ben hoe het de andere vergaat.

Eerst voor Thaleia. Goede instelling.

Verder heb ik geen nieuws, maar ik voel me stukken beter dan de vorige keer toen deze reeks liep. Ik ben er gewoon niet mee bezig, ik heb het de laatste tijd ook erg druk om me druk te maken hierover. Er zijn wel andere dingen waar ik mijn aandacht op gevestigd heb. Ik voel me er stukken beter onder. Ik heb me eigenlijk in maanden niet zo goed gevoeld.

Natuurlijk heb ik wel wat mindere momenten, maar die zijn echt stukken minder. Ik had het een beetje tijdens de kerstvakantie, maar daar ben ik niet de enige in.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:00:57 #38
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34156402
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef GF het volgende:
Ik denk dat er niet iets bestaat als een 'middel' voor een relatie. Je kan straks bij de supermarkt een leuke meid ontmoeten waarmee het klikt. Je loopt er haast altijd gewoon tegenaan. Tijdens het uitgaan kan je dus ook iemand ontmoeten. Alleen kan je daar niet zo geweldig met elkaar praten. Maar iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk, wie zegt van niet is schijnheilig of zelf lelijk. En dat kan je perfect beoordelen (tenzij heel veel drank ) tijdens het uitgaan. Dan kan je iets afspreken voor een andere keer. Iets waar je wel kan praten. Blijkt het dan een domme doos te zijn, jammer.. Weet je dat ook weer.

Puur dingen gaan ondernemen die je normaal niet doet met de hoop op een relatie vind ik wat geforceerd. Mijn ervaring is juist als je niet zoekt en tevreden bent met je huidige leven je wel iemand kan/zal vinden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, al denk ik wel dat actief zoeken wel degelijk kan helpen als dat maar niet betekend dat je dingen gaat doen die je niet leuk vind.

En wat betreft dat je overal iemand kan tegenkomen das zeker waar, dus ogen open houden en ook een kans grijpen als het zich voordoet en je je lekker in je vel voelt. Ik denk dat je dan de meeste kans maakt op een relatie, zonder dat je wanhopig en krampachtig gaat zoeken.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:02:14 #39
91306 GF
Kingwood
pi_34156452
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, al denk ik wel dat actief zoeken wel degelijk kan helpen als dat maar niet betekend dat je dingen gaat doen die je niet leuk vind.

En wat betreft dat je overal iemand kan tegenkomen das zeker waar, dus ogen open houden en ook een kans grijpen als het zich voordoet en je je lekker in je vel voelt. Ik denk dat je dan de meeste kans maakt op een relatie, zonder dat je wanhopig en krampachtig gaat zoeken.
pi_34157372
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel zo... Maar de alternatieven zijn het al helemaal niet

Opleiding informatica => Alleen maar kerels
Breakdance => Voornamelijk kerels, paar meiden, alle bezet (denk ik)
Salsa dansen => Lopen wel leuke meiden, maar ook erg veel stelletjes en bezette dames Toch is dit de grootste kanshebber om iemand tegen te komen gok ik
Bestuur dat ik gedaan heb => Alleen kerels
Motorrijden => Voornamelijk mannenwereldje

Je ziet het, de alternatieven zijn allemaal net zo waardeloos. Uitgaan is voor mij een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen, hoewel ik nog wel vaak afstandelijk ben. Ik kan prima lullen met mensen als er ergens een beginnetje is, maar dan moet men daar niet in tegenwerken door niets terug te zeggen
Ga sportklimmen!! . Niet dat ik daar mijn vriendin ontmoet heb, maar komen wel veel vrouwen en het is makkelijk om ermee in contact te komen . (tips geven enzo ).
pi_34157417
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef -Numlock- het volgende:
Dit word weer lachen.
ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen
pi_34157458
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen
pi_34168935
Maar toch blijf ik het idee houden dat als ik er té passief mee omga dat het dan ook niet lukt. Je moet zelf wel dingen ondernemen
pi_34169039
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik vind het anders niet zo leuk . Het is echt een probleem .
pi_34170663
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:

Precies, niet denken, maar doen!
Overigs ben ik zelf ook maagd en nog nooit vriendin.
Amstelveen de beste
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:19:59 #46
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34178773
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in een reeks als deze gepost heb, maar ik kan me toch wel weer melden. Bijna 26, en ik voldoe nog steeds aan de omschrijving in de TT. Nu heb ik een best roerige en ellendige tijd achter de rug, waarin mijn hoofd er sowieso niet naar stond om ook maar aan een vriendin te denken, maar nu ik weer wat orde krijg in de chaos in mijn kop, kruipt toch het besef van het geen vriendin hebben weer langzaam naar boven.

Maar ja, ik heb me voorgenomen dat dit jaar een top jaar wordt, en een vriendin hoort daar bij vind ik En bovendien ga ik binnenkort dan eindelijk op mezelf wonen, en ik heb natuurlijk niet voor niets een tweepersoonsbed gekocht
Nee want anders pas je er niet in
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34178982
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef TranceAction het volgende:

Nee want anders pas je er niet in
wat zijn we toch weer lief voor elkaar
pi_34179375
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik vind het anders niet zo leuk . Het is echt een probleem .
Je maakt er zelf n probleem van hoor..
pi_34179377
wel sex gehad, geen vriendin...

doe er zelf ook niet veel moeite voor, en ben nogal verlegen :s

tvp :/
pi_34186729
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Je maakt er zelf n probleem van hoor..
Zo gek vind ik dat niet.
pi_34199944
kan me helaas ook melden in dit topic
26 jaar 1x een relatie van 2 weken gehad in 1998
2 dames gezoend (laatste in 1998)
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
pi_34203437
Ik meld me ook weer
Tap tap tap
pi_34209592
Hier ook weinig nieuws aan het front, behalve dat met uitgaan nu de niet zo knappe dames mij willen verisieren
Dat vind ik eng.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34211754
nog nooit een vriendin, maar wel sex gehad... das pas kut!
pi_34211859
Deel 17? Ben ik toch benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic...
pi_34211914
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
damn!

er al vanuitgaan dat je "slechte referenties" hebt is een slecht uitgangspunt. klinkt haast als een minderwaardigheidscomplexje. als vrouwen dat ruiken, dan laten ze je uiteraard links liggen.
pi_34212617
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Stel een poll op zou ik zeggen...
Ehm... ok.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:48:07 #58
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34213128
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Wat is je leeftijd?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:52:58 #59
22944 Breetai
....Relax....
pi_34213306
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
helaas geen sex
Vanaf m'n 22e lukte het toch wel om af en toe te zoenen. Met een meid in bed belanden duurde iets langer.
Je word voor de rest niet gedefinieerd door je werk. Alleen wil een omgeving wel eens heel erg tegenwerken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:54:14 #60
22944 Breetai
....Relax....
pi_34213363
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef Beach het volgende:
Hier ook weinig nieuws aan het front, behalve dat met uitgaan nu de niet zo knappe dames mij willen verisieren
Dat vind ik eng.
Ik krijg zo af en toe best wel leuke dames van in de 30 achter me aan. Ook dat loopt niet altijd even goed af.
pi_34216287
Ik denk persoonlijk dat als je een nieuwe vriendin krijgt, en je hebt dan voor de 1e keer seks dan lijkt het toch ieders keer weer alsof je het voor de 1e keer gaat doen, want je weet natuurlijk niet wat er kan gebeuren enzo
pi_34217068
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde als in deel 1 van deze reeks.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:39:53 #63
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34218646
hoe kan je nu haar een laten weten dat je haar leuk vindt, zonder meteen mee uit te vragen. Flirten dus? Oogcontact maken en dan lachen lukt aardig, dan gaat ze ook lachen. Kan er ook makkelijk aan het lachen maken met mijn typische opmerkingen maar verder
pi_34223605
Is best lastig - vind ik zelf Maar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.

Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven , maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.

Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken
pi_34234886
Na een tijd volgenvan dit topic, wil ik ook eens mijn verhaaltje kwijt.
Zo wil ik laten zien dat er toch nog hoop is!
Ik kreeg op mijn 20e mijn eerste vriendje, ik was in deze tijd zo onzeker dat ik eerst niet met hem durfde te zoenen, dus sexen al helemaal niet! Ik heb het uitgemaakt omdat ik zo onzeker was.
Toen ik 21 was leerde is een jongen kennen, die me een beetje zelfvertrouwen heeft bijgebracht. Dit heeft me heel erg goed gedaan, zodat ik meer uit durfde te gaan en er achter kwam dat er toch jongens waren die me wel leuk vonden!
Hierna heb ik ongeveer 2 jaar een beetje gefeest en aangerommeld.

Nu ben ik 25 en woon ik net een half jaar samen met een heel lief vriendje!
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:54:45 #66
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34235217
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als je een nieuwe vriendin krijgt, en je hebt dan voor de 1e keer seks dan lijkt het toch ieders keer weer alsof je het voor de 1e keer gaat doen, want je weet natuurlijk niet wat er kan gebeuren enzo
Nou nee...

Zou best kut zijn als t elke keer met nieuw meisje net als de eerste keer was
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34235511
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Sargon het volgende:
hoe kan je nu haar een laten weten dat je haar leuk vindt, zonder meteen mee uit te vragen. Flirten dus? Oogcontact maken en dan lachen lukt aardig, dan gaat ze ook lachen. Kan er ook makkelijk aan het lachen maken met mijn typische opmerkingen maar verder
begin eens met onschuldig aanraken, bijvoorbeeld een hand op haar rug bij het praten of lachen. die aanrakingen kunnen uiteraard steeds minder onschuldig worden.
pi_34235692
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Is best lastig - vind ik zelf Maar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.

Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven , maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.

Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken
je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?

vrouwen kom je overal tegen.
pi_34235769
tussen tegenkomen en contact hebben zit een hele grote stap...
pi_34235825
quote:

same here. Ik heb ook niet zoiets dat ik een vriendin moet hebben. Ik vermaak me nog wel, maar het is ook wel zo dat als je op verjaardag zit en iedereen zit daar als 'stelletje' dat is toch wel gevoel hebt iets mist. Maarja shit happens
quote:
Ook same here Ik ga er van uit dat ik de ware ooit nog wel keer tegen kom. En anders pleeg ik op 50 jarige leeftijd wel zelfmoord
pi_34235856
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Yorrit het volgende:
tussen tegenkomen en contact hebben zit een hele grote stap...
tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.
pi_34235881
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.
de meeste zitten dat ook al
pi_34235960
spreek eens wat vrouwen aan zonder bijbedoelingen, om het te leren. in de supermarkt of zo. gewoon een onschuldig gesprekje over de diepvriespizza of zo. wie weet helpt je dat over die drempel te komen.
pi_34236029
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Byte_Me het volgende:
spreek eens wat vrouwen aan zonder bijbedoelingen, om het te leren. in de supermarkt of zo. gewoon een onschuldig gesprekje over de diepvriespizza of zo. wie weet helpt je dat over die drempel te komen.
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek open Ook al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
pi_34236090
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek open Ook al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
dan is er toch geen probleem?
tjsa als je vervolgens poep praat kom je nog nerges...
pi_34236144
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dan is er toch geen probleem?
tjsa als je vervolgens poep praat kom je nog nerges...
Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokje
pi_34236169
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokje
ow t ligt weer aan anderen
genoeg vrouwen die dat niet zijn
pi_34236172
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

als je een beetje slap kunt ouwehoeren, dan is versieren toch geen probleem er is eigenlijk geen verschil, alleen moet je tijdens het ouwehoeren een beetje flirten.
pi_34239850
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ow t ligt weer aan anderen
genoeg vrouwen die dat niet zijn
weinig
pi_34240016
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef Pakspul het volgende:

[..]

weinig
dan zit je in de verkeerde scene
pi_34244987
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nou nee...

Zou best kut zijn als t elke keer met nieuw meisje net als de eerste keer was
Ja nee niet op die manier , je weet natuurlijk wel wat je moet doen enzo, maar je weet toch niet wat je van haar kan verwachten, het is iig spannend
pi_34245130
Hoe flirt je met een jongen op het perron? Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
Tap tap tap
pi_34245594
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron? Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
pi_34245728
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:

de rest doet de jongen normaal gesproken.
jammergenoeg wel ja
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:53:00 #85
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34245757
quote:
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34245779
quote:

[..]

voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
My ass. Dan was ik allang voorzien.
Tap tap tap
pi_34245799
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
Dan voel ik me gelijk zo stalkerig
Tap tap tap
pi_34245821
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

My ass. Dan was ik allang voorzien.
dan moet je
- zorgen dat je er beter uitziet
- met mannen flirten ipv verlegen jongetjes
- zelf initiatief nemen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:47 #89
109065 sungaMsunitraM
pi_34245835
Even een hart onder riem voor iedereen in dit topic trouwens
Echt waar, op een dag kom je iemand tegen waarbij het ineens is

pi_34246704
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dan moet je
- zorgen dat je er beter uitziet
- met mannen flirten ipv verlegen jongetjes
- zelf initiatief nemen
a) ik kan niet heksen
b) zo oud ben ik nou ook weer niet
c) daar vraag ik nou net om
Tap tap tap
pi_34246800
gewoon iemand aanspreken.
en dat is fuckin lastig
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:27:11 #92
109065 sungaMsunitraM
pi_34246818
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef CherryLips het volgende:
c) daar vraag ik nou net om
Daar moet je niet om vragen, dat moet je doen
pi_34246876
quote:
Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zetten
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:33:10 #94
109065 sungaMsunitraM
pi_34246998
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:29 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zetten
Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?
En anders opvallende berichtjes in de Metro of Spits?
pi_34247206
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?
En anders opvallende berichtjes in de Metro of Spits?
Hoevaak kom jij in gesprek met mensen over hun reisbestemming (zonder dat er vertraging is).
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:42:59 #96
109065 sungaMsunitraM
pi_34247333
Niet zo vaak, maar als je per se tegen iemand aan wilt praten kun je daar toch wel altijd op inhaken?
pi_34247533
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Kan je doen. Maar pas nadat hij 'bevestiging' gegeven heeft. Als ie zwaar chagrijnig terugkijkt kan je beter niet zo blij gaan zitten doen Maw beetje peilen..
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:54:38 #98
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34247751
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomen in de eerdere topics, maar biedt het internet voor jullie geen uitkomst? Datingsites, chatboxen, etc genoeg natuurlijk. Zo heb ik ook een keer een vriendin leren kennen. Toevallig tegengekomen in een chatbox.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34249476
En wat doen we met een vriend van mij: 35 jaar en nog steeds knaap? (of iig: ik ken hem al 15 jaar en in die tijd heeft hij geen pruimen op sap gezet...)

als ik dan opper: schrijf je eens in bij ene datingsite: "Dat heb ik niet nodig" zegt ie dan....
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:15:10 #100
22944 Breetai
....Relax....
pi_34250426
quote:
'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.
pi_34251229
quote:
Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.
For great justice!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:36:05 #102
135430 Sargon
pi_34251308
wanneer is het moment daar om iemand mee uit te kunnen vragen
pi_34251333
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef Sargon het volgende:
wanneer is het moment daar om iemand mee uit te kunnen vragen
Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.
For great justice!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:38:30 #104
135430 Sargon
pi_34251403
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.
ik bedoel moet je elkaar heel goed kennen of mag het ook wat oppervlakkiger zijn
pi_34251506
Dat mag wel wat oppervlakkig zijn, anders leer je elkaar helemaal niet kennen. Of juist te goed, waardoor je meteen naar het broertjes-stage doorschiet. En dat wil je helemaal niet.
For great justice!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:43:54 #106
135430 Sargon
pi_34251603
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat mag wel wat oppervlakkig zijn, anders leer je elkaar helemaal niet kennen. Of juist te goed, waardoor je meteen naar het broertjes-stage doorschiet. En dat wil je helemaal niet.
Ja ik ken sinds november een meisje waarmee ik dagelijks wel wat standaard gesprekjes mee heb en ik maak haar graag aan het lachen enzo, maar ik weet niet als ik haar uitvraag of ze dan schrikt of dat ik een modderfiguur sla. Ik weet niet wat ze van me vindt behalve aardig Moet ik het proberen of een leer-haar-beter-kennen offensief starten
pi_34251648
Wie niet waagt wie niet wint. En niet te goed leren kennen. Niet wachten, maar zsm mee uit vragen voor het te laat is.
For great justice!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:58:47 #108
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34252204
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doen Sterker nog: misschien BEN jij het wel

He, ik spreek je snel.... Haha, nou reken ik erop he

En als ie het dan niet is: ben ik degene die teleurgesteld is , en jij sargon, hebt het gewoon gevraagd! goedzo!
*Think outside the box*
pi_34252389
Ik ben de expert op gebied van hoe het NIET moet, dus ik weet het het beste.
For great justice!
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:06:20 #110
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34252512
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doen Sterker nog: misschien BEN jij het wel
Waarom vraag je het dan eigenlijk zelf niet als je het toch zo leuk zou lijken om met hem uit te gaan?
Waarom wacht je dan af tot die gast het dan zelf vraagt... ? Of vind je het gewoon leuk om de spanning er nog wat in te houden zoals het nou gaat?
Zo niet, dan toch...
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:45:35 #111
135430 Sargon
pi_34253914
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

He, ik spreek je snel.... Haha, nou reken ik erop he

En als ie het dan niet is: ben ik degene die teleurgesteld is , en jij sargon, hebt het gewoon gevraagd! goedzo!
Nee dat ben ik helaas niet, maar ik weet dus absoluut niet wat ze echt van mij vindt
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:03:08 #112
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34254585
Hm..helaas Maar zo serieus was het ook nie bedoeld. Behalve het stukje dat je het gewoon moet proberen natuurlijk, daar sta ik wel achter hoor. Suc6 ermee!
*Think outside the box*
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:11:05 #113
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_34254924
Voor de volledigheid zal ik me hier ook maar weer even melden...geen nieuws is goed nieuws, zo wordt er gezegd

Ik geloof er geen snars van
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_34256979
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.
Voortaan even een grote Q op je voorhoofd tekenen
Tap tap tap
pi_34257070
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:

[..]

'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.

Moet je net zien dat ze weer allemaal terug hun hok in zijn de komende maanden Het is alsof ze emt vlagen komen. Dan zit ik wekenlang met alleen maar chagrijnige ouwe lullen en losers in de trein, en dan komt er een periode waarin ik omringd ben door tig leuke gozers
Tap tap tap
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:57:43 #116
135430 Sargon
pi_34257130
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.

Moet je net zien dat ze weer allemaal terug hun hok in zijn de komende maanden Het is alsof ze emt vlagen komen. Dan zit ik wekenlang met alleen maar chagrijnige ouwe lullen en losers in de trein, en dan komt er een periode waarin ik omringd ben door tig leuke gozers
hoezo vooroordelen
pi_34257199
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zo vaak, maar als je per se tegen iemand aan wilt praten kun je daar toch wel altijd op inhaken?
Ja dat is ook wel weer zo maar om een of andere reden lukt dat niet bij vrouwen
pi_34257492
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Sargon het volgende:

[..]

hoezo vooroordelen
Tap tap tap
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:22:42 #119
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_34258214
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eens aanpappen met zo'n "loser".
pi_34258332
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eens aanpappen met zo'n "loser".
Met een 'Q' op zn voorhoofd.
For great justice!
pi_34258528
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Met een 'Q' op zn voorhoofd.
Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.

Anders niet.

Tap tap tap
pi_34258712
quote:

[..]

idd..precies...gewoon beetje lachen, oogcontact maken...en als je ziet dat hij positief reageerd gewoon als je langsloopt je nr op een briefje geven...that's it voor meiden erg easy
Haleloeja
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:40:06 #123
109193 ornaik
heb ik niet
pi_34259068
Ben even niet op internet geweest maar lees in de laatste reacties over openbaar vervoer,
Als ik dan denk aan mn tram waar ik elke ochtend en avond in zit
Alleen maar sjaggos die met frisse tegenzin naar hun werk gaan of in de middag (meestal druk) telefonerend naar huis gaan.
Nee dat gaat et ook niet worden, er zitten soms wel leuke meiden tussen.
Maar dan hebben ze het druk met de telefoon waar hun vriendje ze naar huis praat, of waar vriendinnen weer wat te kletsen hebben dus dan maar vlug muziek opzetten en naar buiten kijken gedurende de rit
Op het werk is er denk ik meer kans op een relatie dan een toevallige ontmoeting in het ov.
pi_34259185
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.

Anders niet.

Is dat jou idee van initiatief nemen?
pi_34259302
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Is dat jou idee van initiatief nemen?
Ik ga geen CL op m'n wangen kalken
Tap tap tap
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 22:46:47 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34259391
hihi laat ik hier eens melden dat ik het nu 8 bijna 9 maanden aanheb met mn vriendin .. maar dr straks een half jaar moet missen omdat ik naar new york ga

nouja dat dus
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_34259432
Ruilen? Ga ik naar New York
Tap tap tap
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 22:49:19 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34259526
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ruilen? Ga ik naar New York
ben je van de dames liefde geworden
pi_34259588
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ben je van de dames liefde geworden
nee, dan blijf jij gewoon hier bij je vriendin
Tap tap tap
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:01:03 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34260115
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven

Daar verder met de slowchat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 23:15:47 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34260840
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven

Daar verder met de slowchat!
Okay okay ik verwijder mij wel weer uit R&P tjeeeeeez !
pi_34261826
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?

vrouwen kom je overal tegen.
Ow ik kom meer dan genoeg buiten, iemand aanspreken lukt me ook nog wel. Maar er komt nooit iets uit voort. Verder heb ik niet veel vrouwelijke collega's (ik studeer nog, maar t is vnl. een mannenstudie). Ik denk dat bij werk of studie het wel ideaal zou zijn om iemand goed te leren kennen, maar daar heb ik dus juist weinig kansen.

Ik ga wel veel naar feestjes enzo, maar wildvreemde meisjes daar aanspreken of proberen te versieren.... Een gesprekje lukt me nog wel, maar verder heb ik nooit echt meegemaakt. Het 'klikt' nooit, heb ik het idee. Of ik vind een meisje wel leuk, maar ze laat me links liggen. En meisjes (vaak degene die ik beter ken) die zeggen dat ik wel leuk ben zijn meer 'vrienden' ofzo

Nogmaals, ik probeer best wel veel, en sta er best wel open voor, maar 'het' gebeurt gewoon niet. Of werkt het zo niet?
pi_34262194
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomen in de eerdere topics, maar biedt het internet voor jullie geen uitkomst? Datingsites, chatboxen, etc genoeg natuurlijk. Zo heb ik ook een keer een vriendin leren kennen. Toevallig tegengekomen in een chatbox.
Datingsites heb ik ook wel ns geprobeerd. Twee keer met verschillende meisjes een date gehad. Die waren op zich niet ongeslaagd, maar het ging m toch niet worden.

Onlangs heb ik t weer eens geprobeerd en een leuk meisje leren kennen via een datingsite , maar ze is niet vaak online. We mailen wel, dus misschien dat het wel wat kans heeft. Ik vind dr iig wel leuk . En zij wil mij ook graag beter leren kennen, zegt ze, alleen snap ik dan niet waarom ze niet vaker online komt, zodat dat kan....

Maar ik ga dr niet pushen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:54:16 #134
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34262675
Hoi Marco321,

Pushen heeft inderdaad geen zin. Misschien is ze wel verlegen ofzo. Of kan ze niet continu beschikken over de computer. Je komt de ware heust wel tegen, zonder dat je er erg in hebt.
Dan is het pas echt liefde op het eerste gezicht.

[ Bericht 12% gewijzigd door donderwolkje op 20-01-2006 00:33:52 ]
is een dag niet geleeft
pi_34262942
Uiteraard meld ik me hier ook weer.

Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."

Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.

Ja,ik ben best een prutser.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:13:02 #136
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34263450
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
is een dag niet geleeft
pi_34264078
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard meld ik me hier ook weer.

Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."

Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.

Ja,ik ben best een prutser.
haha zulke momenten heeft iedereen hoor . Check voor de gein eens in het "versierblunder topic" .
Niet bij de pakken neer zitten, maar gewoon volgende keer iets meer doen .
pi_34264433
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef donderwolkje het volgende:
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:44:24 #139
22944 Breetai
....Relax....
pi_34264532
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.
Als je elke week van dit soort blunders maakt dan leer je het op den duur wel. Gewoon doorprutsen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:12:57 #140
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34267478
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:

[..]

O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:15:24 #141
108862 a-child-in-chains
pi_34267488
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:

[..]

Deeltje 17 alweer.
No room for the unlucky.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:22:24 #142
108862 a-child-in-chains
pi_34267548
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
Met oudere mensen (dertigers) en met mannelijke vrienden (jong en oud), ben ik echt mezelf
En kan ik laten zien wie ik ben, dat gaat automatisch.
Ik ben vrouwen denk ik niet gewend ofzo.
Als ik met een buurtwerkster praat, is het echt babbel-de-babbel. Ik kan het over van alles hebben.
Geen probleem, geen schroom geen schaam, geen gestotter.
Mensen vinden me doorgaans heel volwassen en spontaan.
Komt er een leuk meisje bij staan. Wil er niks meer uitkomen.

Echt erg.
De mensen waarvan ik kwa relaties niks van moet hebben (lelijke vrouwen ,
mannen etc.) die kennen mij het best.
En die vinden het dus raar dat ik geen vriendin kan krijgen bla bla bla.
Leuke meisjes horen ook alleen maar lof over mijn persoon via via enzo.
Ik kan me voorstellen dat die meisjes zich er niks bij voor kunenn stellen.

Eugene? Die jongen die zo angstigvallig stil is? neeee... echt?

help

[ Bericht 4% gewijzigd door a-child-in-chains op 20-01-2006 03:31:20 ]
No room for the unlucky.
pi_34268389
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef a-child-in-chains het volgende:

O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
man, dit meen je niet, jij bent echt niet van de slimste
die opmerking was ironisch bedoeld

En een slecht geheugen heb je ook al. Maak maar dat jíj een vriendinnetje hebt voor je 32ste schat, dat lijkt me met jouw levenswijze en denkpatronen nog niet zo eenvoudig.

[ Bericht 12% gewijzigd door maaike78 op 20-01-2006 08:10:48 ]
pi_34268800
Ik heb het ook weleens via datingsites geprobeerd, of gewoon chatten. En ook wat dates aan overgehouden (zijn op 1 hand te tellen hoor).

Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
pi_34268854
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Dat ken ik bij uitgaan na diploma uitreiking met meisje in contact gekomen die avond ook met aangezoend alleen is was toen aardig aangeschoten en dan gaat het allemaal anders dan normaal. Volgende dag emailtje achter aangestuurd... en niks
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:13:03 #146
109193 ornaik
heb ik niet
pi_34270207
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
Dit komt me bekend voor heb ik ook wel eens meegemaakt,en dan acheraf denken waarom zei ik dit ??
Trouwens een afknapper van mijn kant ik ga nooit meer naar een danstent
Stond daar pas geleden echt voor paal, ben een geloof ik een beetje een houten klaas
pi_34270582
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Echt heel raar.
een soort van faalangst?
pi_34270587
Voor de heren en dames in dit topic:

ik ga niet zeggen dat ik nog nooit gezoend heb of seks heb gehad, want dat is niet waar maar ik weet wel hoe moeilijk het is om 'contact' te krijgen met iemand waarvan je denkt: leuk!

Dan kun je gemiddeld genomen heel spontaan worden gevonden, leuk, lief en aardig etc., maar als jij bij 'leuke mensen' niets durft, dan schiet het ook niet op..

nou ja.. ehm.. even een hart onder de riem: het komt vanzelf wel maar dat zeggen wel meer mensen denk ik.

en trouwens wil ik ook thaleia nog even bevestigen: een stuntelaar die lief is, is heel schattig en wordt echt NIET als raar en fout gezien
Doei.
pi_34270633
wat zit iedereen hier "harten onder de riem te steken"?

Een schop onder hun reet hebben de meesten nodig, om eens wat aktie te ondernemen.
pi_34270652
*grin*

deels wel mee eens, maar ik weet best hoe het is om verlegen te zijn hoor
Doei.
pi_34272042
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het ook weleens via datingsites geprobeerd, of gewoon chatten. En ook wat dates aan overgehouden (zijn op 1 hand te tellen hoor).

Dat heb ik ook gehad. We waren allebei te schijterig iets te zeggen en dus verwaterde het contact gewoon. Ik vond hem zo leuk dat ik nog steeds weleens aan hem denk, ook al weet ik niet echt meer zo goed hoe hij er nou eigenlijk uit ziet
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')