Haha, is goed. Ik vond het al zo lang duren voordat er weer eens een nieuw topic kwam, dus ik dacht ik zal het dan zelf maar openenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar is ie weer!!Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
Graagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef woutabest het volgende:
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
Leedvermaak?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Topmaat het volgende:
Toon hier jullie vorderingenIk hoop wat mooie verhalen te lezen.
en heb je d'r telefoonnr ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Meteora het volgende:
Hier ben ik ook weer.![]()
![]()
Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan.Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
![]()
Ssssssssshhhhhhhhhtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleemSterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.
Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.
Hier wilde ik graag even op wijzen
Ik hoop dat er meer meiden zoals jij zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleemSterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.
Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.
jah waren ze allemaal maar zo:D echt goede instelling ditquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Nee geen telefoonnr of wat dan ook. Het bleef bij dansen alleen. Was trouwens toch niet zo heel erg want was in een discotheek 75 km van waar ik woon dusja. Ik denk eigenlijk ook veel te veel na over de mogelijke consequenties enzo. Laatste tijd merk ik toch wel dat ik iets losser wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en heb je d'r telefoonnr ofzoMet mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
![]()
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken(dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed...
)
Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus![]()
hopelijk komt het er dan een keer van...
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.
Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
Nou hoe het mij is gelukt? Ik had idd nogal veel alcohol op, maar die meid ook. Ik wou haar gelukkig nieuwjaar wensen en toen viel ze in me armen. We gingen met onze gezichten dichterbij en ja toen lkkr bekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Meteora het volgende:
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar.![]()
Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit
)
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
Misschien is dat ook wel zo... Maar de alternatieven zijn het al helemaal nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??
ik zou ook nooit een partner kunnen opdoen op feesten. ik ben niet het type dat zomaar wildvreemden gaat aanspreken ... ik kwam mijn partner tegen tijdens studies/gemeenschappelijke vrienden, maar nooit door aangesproken te worden op feesten, laat staan zelf iemand aan te spreken ... Misschien ben jij daar ook gewoon het type niet voor.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat bijna iedereen zijn/haar vriend(in) leert kennen in uitgaansgelegenheden, andere situaties lenen zich daar gewoon niet voldoende voor. Ik zie mezelf op de training nog geen meid versieren. Dat staat helemaal kansloosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??
[...]
De meeste mensen komen hun partner tegen op het werk, of door gemeenschappelijke vriendenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat bijna iedereen zijn/haar vriend(in) leert kennen in uitgaansgelegenheden, andere situaties lenen zich daar gewoon niet voldoende voor. Ik zie mezelf op de training nog geen meid versieren. Dat staat helemaal kansloos![]()
Dat kan natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar het is veel onwaarschijnlijker. Bovendien hoor ik zo vaak van vrienden dat ze weer een vriendin 'gescoord' hebben in de kroeg en dat het juist onder invloed van alcohol en/of andere bedwelmende middelen tot veel meer kwam dan ik ooit heb meegemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
De meeste mensen komen hun partner tegen op het werk, of door gemeenschappelijke vrienden. Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben.
Dat is ook wel zo, maar je kunt iemand niet versieren op een sporttraining of tijdens een college. Ik zie het mezelf niet doen. In een kroeg/bar/discotheek gaat het ook niet kennelijk, maar toch zie ik mezelf dat eerder doen dan op een training of iets dergelijksquote:bovendien lijkt het voor mij veel aangenamer om iemand tegen te komen tijdens de sporttraining of andere lessen in het kader van mijn studie, dan in één of andere fuifzaal. Maar dat is persoonlijk uiteraard.
Ik trek me inderdaad wel vaak veel aan van anderen als ik vind dat zij beter bezig zijn dan ik. Dat is in veel gevallen gewoon zo. Ergens mis ik gewoon iets wat ik niet graag zou willen missen (waar ik later SPIJT van ga krijgen dat ik het gemist heb) en dat wil ik liever niet. Nu zou het nog moeten kunnen, over 5 jaar doen zich dergelijke gelegenheden gewoonweg niet meer voorquote:en niets is kansloosleef je eigen leven eens zonder alles kansloos te vinden. Trek jij je de meningen van anderen zo aan ? Internetdating vind je dan waarschijnlijk ook kansloos, terwijl dit de laatste jaren zo'n gigantische opmars kent. zijn dat allemaal kansloze mensen, ik denk het niet...
Tja ik zou er niet blind van uit gaan. Ken van de wat langdurigere relaties >1 nacht vrijwel geen een die in de kroeg is ontstaan tussen 2 personen die elkaar eerder nog niet kenden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat kan natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar het is veel onwaarschijnlijker. Bovendien hoor ik zo vaak van vrienden dat ze weer een vriendin 'gescoord' hebben in de kroeg en dat het juist onder invloed van alcohol en/of andere bedwelmende middelen tot veel meer kwam dan ik ooit heb meegemaakt
Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef Topmaat het volgende:
Ook andere mensen die dit probleem hebben mogen hier posten hoor![]()
Dat kan je vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaan
Kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat een kroeg of disco een goede plek is om een relatie te krijgen. Vrouwen krijgen daar gewoon teveel en vaak aandacht van mannen, zodat je al snel de zoveelste man bent die langskomt en je al snel geen kans krijgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef paparia het volgende:
Tja ik zou er niet blind van uit gaan. Ken van de wat langdurigere relaties >1 nacht vrijwel geen een die in de kroeg is ontstaan tussen 2 personen die elkaar eerder nog niet kenden.
Meestal is het toch wel, die had ik eerder weleens op een verjaardag bij die-en-die gesproken.
Goede instellingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:48 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat een kroeg of disco een goede plek is om een relatie te krijgen. Vrouwen krijgen daar gewoon teveel en vaak aandacht van mannen, zodat je al snel de zoveelste man bent die langskomt en je al snel geen kans krijgt.
Als je probeert om een relatie te krijgen via uitgaan (wat ik dus niet doe) moet je daar inderdaad niet te lang bij stilstaan. Maar als je een relatie zoekt zijn er wel betere middelen dan uitgaan. Uiteraard kun je wel weer iemand die je leuk vind meenemen naar een kroeg oid, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef GF het volgende:
Goede instelling
Je uistraling is belangrijk. Als jij al met het gevoel loopt kansloos te zijn ben je dat ook.
Uitgaan is perfect om nieuwe mensen te leren kennen. Ook een evt. relatie. Maar die relatie zal niet beginnen in dat cafe. Maar je kan wel in datzelfde cafe iets afspreken voor een volgende keer.
Ik denk dat er niet iets bestaat als een 'middel' voor een relatie. Je kan straks bij de supermarkt een leuke meid ontmoeten waarmee het klikt. Je loopt er haast altijd gewoon tegenaan. Tijdens het uitgaan kan je dus ook iemand ontmoeten. Alleen kan je daar niet zo geweldig met elkaar praten. Maar iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk, wie zegt van niet is schijnheilig of zelf lelijk. En dat kan je perfect beoordelen (tenzij heel veel drankquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Als je probeert om een relatie te krijgen via uitgaan (wat ik dus niet doe) moet je daar inderdaad niet te lang bij stilstaan. Maar als je een relatie zoekt zijn er wel betere middelen dan uitgaan. Uiteraard kun je wel weer iemand die je leuk vind meenemen naar een kroeg oid, maar dat is natuurlijk weer iets heel anders.
Daar ben ik het helemaal mee eens, al denk ik wel dat actief zoeken wel degelijk kan helpen als dat maar niet betekend dat je dingen gaat doen die je niet leuk vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef GF het volgende:
Ik denk dat er niet iets bestaat als een 'middel' voor een relatie. Je kan straks bij de supermarkt een leuke meid ontmoeten waarmee het klikt. Je loopt er haast altijd gewoon tegenaan. Tijdens het uitgaan kan je dus ook iemand ontmoeten. Alleen kan je daar niet zo geweldig met elkaar praten. Maar iedereen kijkt toch eerst naar uiterlijk, wie zegt van niet is schijnheilig of zelf lelijk. En dat kan je perfect beoordelen (tenzij heel veel drank) tijdens het uitgaan. Dan kan je iets afspreken voor een andere keer. Iets waar je wel kan praten. Blijkt het dan een domme doos te zijn, jammer.. Weet je dat ook weer.
Puur dingen gaan ondernemen die je normaal niet doet met de hoop op een relatie vind ik wat geforceerd. Mijn ervaring is juist als je niet zoekt en tevreden bent met je huidige leven je wel iemand kan/zal vinden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, al denk ik wel dat actief zoeken wel degelijk kan helpen als dat maar niet betekend dat je dingen gaat doen die je niet leuk vind.
En wat betreft dat je overal iemand kan tegenkomen das zeker waar, dus ogen open houden en ook een kans grijpen als het zich voordoet en je je lekker in je vel voelt. Ik denk dat je dan de meeste kans maakt op een relatie, zonder dat je wanhopig en krampachtig gaat zoeken.
Ga sportklimmen!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo... Maar de alternatieven zijn het al helemaal niet
Opleiding informatica => Alleen maar kerels
![]()
Breakdance => Voornamelijk kerels, paar meiden, alle bezet (denk ik)
Salsa dansen => Lopen wel leuke meiden, maar ook erg veel stelletjes en bezette dames
Toch is dit de grootste kanshebber om iemand tegen te komen gok ik
Bestuur dat ik gedaan heb => Alleen kerels
![]()
Motorrijden => Voornamelijk mannenwereldje
Je ziet het, de alternatieven zijn allemaal net zo waardeloos. Uitgaan is voor mij een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen, hoewel ik nog wel vaak afstandelijk ben. Ik kan prima lullen met mensen als er ergens een beginnetje is, maar dan moet men daar niet in tegenwerken door niets terug te zeggen![]()
ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen![]()
Ik vind het anders niet zo leukquote:
Precies, niet denken, maar doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken(dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed...
)
Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus![]()
hopelijk komt het er dan een keer van...
Nee want anders pas je er niet inquote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in een reeks als deze gepost heb, maar ik kan me toch wel weer melden. Bijna 26, en ik voldoe nog steeds aan de omschrijving in de TT. Nu heb ik een best roerige en ellendige tijd achter de rug, waarin mijn hoofd er sowieso niet naar stond om ook maar aan een vriendin te denken, maar nu ik weer wat orde krijg in de chaos in mijn kop, kruipt toch het besef van het geen vriendin hebben weer langzaam naar boven.
Maar ja, ik heb me voorgenomen dat dit jaar een top jaar wordt, en een vriendin hoort daar bij vind ikEn bovendien ga ik binnenkort dan eindelijk op mezelf wonen, en ik heb natuurlijk niet voor niets een tweepersoonsbed gekocht
wat zijn we toch weer lief voor elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef TranceAction het volgende:
Nee want anders pas je er niet in![]()
Je maakt er zelf n probleem van hoor..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo leuk. Het is echt een probleem
.
Zo gek vind ik dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je maakt er zelf n probleem van hoor..
damn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
kan me helaas ook melden in dit topic
26 jaar 1x een relatie van 2 weken gehad in 1998![]()
2 dames gezoend (laatste in 1998)
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
Stel een poll op zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Deel 17? Ben ik toch benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic...
Wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Deel 17? Ben ik toch benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic...
Vanaf m'n 22e lukte het toch wel om af en toe te zoenen. Met een meid in bed belanden duurde iets langer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
kan me helaas ook melden in dit topic
26 jaar 1x een relatie van 2 weken gehad in 1998![]()
2 dames gezoend (laatste in 1998)
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
Ik krijg zo af en toe best wel leuke dames van in de 30 achter me aan. Ook dat loopt niet altijd even goed af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef Beach het volgende:
Hier ook weinig nieuws aan het front, behalve dat met uitgaan nu de niet zo knappe dames mij willen verisieren![]()
Dat vind ik eng.
Nou nee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als je een nieuwe vriendin krijgt, en je hebt dan voor de 1e keer seks dan lijkt het toch ieders keer weer alsof je het voor de 1e keer gaat doen, want je weet natuurlijk niet wat er kan gebeuren enzo
begin eens met onschuldig aanraken, bijvoorbeeld een hand op haar rug bij het praten of lachen. die aanrakingen kunnen uiteraard steeds minder onschuldig worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Sargon het volgende:
hoe kan je nu haar een laten weten dat je haar leuk vindt, zonder meteen mee uit te vragen. Flirten dus? Oogcontact maken en dan lachen lukt aardig, dan gaat ze ook lachen. Kan er ook makkelijk aan het lachen maken met mijn typische opmerkingen maar verder
je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Is best lastig - vind ik zelfMaar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.
![]()
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven, maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.
![]()
Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken![]()
same here. Ik heb ook niet zoiets dat ik een vriendin moet hebben. Ik vermaak me nog wel, maar het is ook wel zo dat als je op verjaardag zit en iedereen zit daar als 'stelletje' dat is toch wel gevoel hebt iets mist. Maarja shit happensquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Is best lastig - vind ik zelfMaar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.
![]()
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven, maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.
![]()
Ook same herequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken![]()
tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Yorrit het volgende:
tussen tegenkomen en contact hebben zit een hele grote stap...
de meeste zitten dat ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Byte_Me het volgende:
spreek eens wat vrouwen aan zonder bijbedoelingen, om het te leren. in de supermarkt of zo. gewoon een onschuldig gesprekje over de diepvriespizza of zo. wie weet helpt je dat over die drempel te komen.
dan is er toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openOok al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dan is er toch geen probleem?
tjsa als je vervolgens poep praat kom je nog nerges...
ow t ligt weer aan anderenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokje
als je een beetje slap kunt ouwehoeren, dan is versieren toch geen probleemquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openOok al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
weinigquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ow t ligt weer aan anderen
genoeg vrouwen die dat niet zijn
Ja nee niet op die manierquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nee...
Zou best kut zijn als t elke keer met nieuw meisje net als de eerste keer was
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron?Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
jammergenoeg wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
de rest doet de jongen normaal gesproken.
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron?Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
My ass. Dan was ik allang voorzien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
Dan voel ik me gelijk zo stalkerigquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
dan moet jequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My ass. Dan was ik allang voorzien.
a) ik kan niet heksenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan moet je
- zorgen dat je er beter uitziet
- met mannen flirten ipv verlegen jongetjes
- zelf initiatief nemen
Daar moet je niet om vragen, dat moet je doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef CherryLips het volgende:
c) daar vraag ik nou net om
Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zetten
Hoevaak kom jij in gesprek met mensen over hun reisbestemming (zonder dat er vertraging is).quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?
En anders opvallende berichtjes in de Metro of Spits?
Kan je doen. Maar pas nadat hij 'bevestiging' gegeven heeft. Als ie zwaar chagrijnig terugkijkt kan je beter niet zo blij gaan zitten doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef Sargon het volgende:
wanneer is het moment daar om iemand mee uit te kunnen vragen
ik bedoel moet je elkaar heel goed kennen of mag het ook wat oppervlakkiger zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.
Ja ik ken sinds november een meisje waarmee ik dagelijks wel wat standaard gesprekjes mee heb en ik maak haar graag aan het lachen enzo, maar ik weet niet als ik haar uitvraag of ze dan schrikt of dat ik een modderfiguur sla. Ik weet niet wat ze van me vindt behalve aardig Moet ik het proberen of een leer-haar-beter-kennen offensief startenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat mag wel wat oppervlakkig zijn, anders leer je elkaar helemaal niet kennen. Of juist te goed, waardoor je meteen naar het broertjes-stage doorschiet. En dat wil je helemaal niet.
Waarom vraag je het dan eigenlijk zelf niet als je het toch zo leuk zou lijken om met hem uit te gaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doenSterker nog: misschien BEN jij het wel
![]()
![]()
Nee dat ben ik helaas niet, maar ik weet dus absoluut niet wat ze echt van mij vindtquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doenSterker nog: misschien BEN jij het wel
![]()
![]()
He, ik spreek je snel.... Haha, nou reken ik erop he![]()
![]()
En als ie het dan niet is: ben ik degene die teleurgesteld is, en jij sargon, hebt het gewoon gevraagd! goedzo!
![]()
Voortaan even een grote Q op je voorhoofd tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.
hoezo vooroordelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.
Moet je net zien dat ze weer allemaal terug hun hok in zijn de komende maandenHet is alsof ze emt vlagen komen. Dan zit ik wekenlang met alleen maar chagrijnige ouwe lullen en losers in de trein, en dan komt er een periode waarin ik omringd ben door tig leuke gozers
![]()
Ja dat is ook wel weer zo maar om een of andere reden lukt dat niet bij vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zo vaak, maar als je per se tegen iemand aan wilt praten kun je daar toch wel altijd op inhaken?
Met een 'Q' op zn voorhoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens aanpappen met zo'n "loser".![]()
Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.quote:
idd..precies...gewoon beetje lachen, oogcontact maken...en als je ziet dat hij positief reageerd gewoon als je langsloopt je nr op een briefje geven...that's itquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
Is dat jou idee van initiatief nemen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.
Anders niet.
![]()
Ik ga geen CL op m'n wangen kalkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is dat jou idee van initiatief nemen?
ben je van de dames liefde gewordenquote:
nee, dan blijf jij gewoon hier bij je vriendinquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je van de dames liefde geworden
Okay okay ik verwijder mij wel weer uit R&P tjeeeeeez !quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven
Daar verder met de slowchat!
Ow ik kom meer dan genoeg buiten, iemand aanspreken lukt me ook nog wel. Maar er komt nooit iets uit voort. Verder heb ik niet veel vrouwelijke collega's (ik studeer nog, maar t is vnl. een mannenstudie). Ik denk dat bij werk of studie het wel ideaal zou zijn om iemand goed te leren kennen, maar daar heb ik dus juist weinig kansen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?
vrouwen kom je overal tegen.
Datingsites heb ik ook wel ns geprobeerd. Twee keer met verschillende meisjes een date gehad. Die waren op zich niet ongeslaagd, maar het ging m toch niet worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomen in de eerdere topics, maar biedt het internet voor jullie geen uitkomst? Datingsites, chatboxen, etc genoeg natuurlijk. Zo heb ik ook een keer een vriendin leren kennen. Toevallig tegengekomen in een chatbox.
haha zulke momenten heeft iedereen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard meld ik me hier ook weer.![]()
Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."
![]()
![]()
Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.
Ja,ik ben best een prutser.![]()
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef donderwolkje het volgende:
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
Als je elke week van dit soort blunders maakt dan leer je het op den duur wel. Gewoon doorprutsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.![]()
O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen![]()
Deeltje 17 alweer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaan
man, dit meen je niet, jij bent echt niet van de slimstequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
![]()
Dat ken ik bij uitgaan na diploma uitreiking met meisje in contact gekomen die avond ook met aangezoend alleen is was toen aardig aangeschoten en dan gaat het allemaal anders dan normaal. Volgende dag emailtje achter aangestuurd... en niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Dit komt me bekend voor heb ik ook wel eens meegemaakt,en dan acheraf denken waarom zei ik dit ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
een soort van faalangst?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
Dat heb ik ook gehad. We waren allebei te schijterig iets te zeggen en dus verwaterde het contact gewoon. Ik vond hem zo leuk dat ik nog steeds weleens aan hem denk, ook al weet ik niet echt meer zo goed hoe hij er nou eigenlijk uit zietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het ook weleens via datingsites geprobeerd, of gewoon chatten. En ook wat dates aan overgehouden (zijn op 1 hand te tellen hoor).
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |