damn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
kan me helaas ook melden in dit topic
26 jaar 1x een relatie van 2 weken gehad in 1998![]()
2 dames gezoend (laatste in 1998)
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
Stel een poll op zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Deel 17? Ben ik toch benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic...
Wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
Deel 17? Ben ik toch benieuwd naar de gemiddelde leeftijd in dit topic...
Vanaf m'n 22e lukte het toch wel om af en toe te zoenen. Met een meid in bed belanden duurde iets langer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef ornaik het volgende:
kan me helaas ook melden in dit topic
26 jaar 1x een relatie van 2 weken gehad in 1998![]()
2 dames gezoend (laatste in 1998)
helaas geen sex
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook niet dagelijks op zoek ben ofzo, maar er vanzelf tegenaan lopen overkomt me ook niet.
En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik goede referenties heb (ben ambtenaar en werk in de computers, kan het erger?)
Ik krijg zo af en toe best wel leuke dames van in de 30 achter me aan. Ook dat loopt niet altijd even goed af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef Beach het volgende:
Hier ook weinig nieuws aan het front, behalve dat met uitgaan nu de niet zo knappe dames mij willen verisieren![]()
Dat vind ik eng.
Nou nee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als je een nieuwe vriendin krijgt, en je hebt dan voor de 1e keer seks dan lijkt het toch ieders keer weer alsof je het voor de 1e keer gaat doen, want je weet natuurlijk niet wat er kan gebeuren enzo
begin eens met onschuldig aanraken, bijvoorbeeld een hand op haar rug bij het praten of lachen. die aanrakingen kunnen uiteraard steeds minder onschuldig worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Sargon het volgende:
hoe kan je nu haar een laten weten dat je haar leuk vindt, zonder meteen mee uit te vragen. Flirten dus? Oogcontact maken en dan lachen lukt aardig, dan gaat ze ook lachen. Kan er ook makkelijk aan het lachen maken met mijn typische opmerkingen maar verder
je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Is best lastig - vind ik zelfMaar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.
![]()
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven, maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.
![]()
Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken![]()
same here. Ik heb ook niet zoiets dat ik een vriendin moet hebben. Ik vermaak me nog wel, maar het is ook wel zo dat als je op verjaardag zit en iedereen zit daar als 'stelletje' dat is toch wel gevoel hebt iets mist. Maarja shit happensquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Is best lastig - vind ik zelfMaar ik ben dan ook geen jongen met veel ervaring.
![]()
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, laatste maanden. Ik ben zelf 21 (bijna 22) en heb ook nog nooit echt een vriendin of sex gehad. Ik lijd er niet heel zwaar onder, want ik heb best een leuk leven, maar ik heb er wel soms mijn twijfels / onzekerheid over.
![]()
Ook same herequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
Positief is dat veel mensen (ook meisjes) zeggen dat ik een leuke jongen ben. 't Ligt er volgens mij vooral aan dat ik niet veel meisjes in m'n dagelijks leven tegenkom, en dus niet veel kans heb om een leuke tegen te komen... ja da's lastig. Moet je dan op zoek gaan? Dat schijnt niet te werken![]()
tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Yorrit het volgende:
tussen tegenkomen en contact hebben zit een hele grote stap...
de meeste zitten dat ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
tsja, als je er zo over denkt, dan zit je nog wel een tijdje in dit topic.
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Byte_Me het volgende:
spreek eens wat vrouwen aan zonder bijbedoelingen, om het te leren. in de supermarkt of zo. gewoon een onschuldig gesprekje over de diepvriespizza of zo. wie weet helpt je dat over die drempel te komen.
dan is er toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openOok al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dan is er toch geen probleem?
tjsa als je vervolgens poep praat kom je nog nerges...
ow t ligt weer aan anderenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat vrouwen te matrialistisch ingesteld zijn. Helaas pas ik niet in dat hokje
als je een beetje slap kunt ouwehoeren, dan is versieren toch geen probleemquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al ik trek tegen iedereen die langst loopt me bek openOok al gaat het nergens over je kan overal wel wat over zeggen
weinigquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ow t ligt weer aan anderen
genoeg vrouwen die dat niet zijn
Ja nee niet op die manierquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nee...
Zou best kut zijn als t elke keer met nieuw meisje net als de eerste keer was
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron?Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
jammergenoeg wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
de rest doet de jongen normaal gesproken.
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron?Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
My ass. Dan was ik allang voorzien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
Dan voel ik me gelijk zo stalkerigquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
dan moet jequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
My ass. Dan was ik allang voorzien.
a) ik kan niet heksenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan moet je
- zorgen dat je er beter uitziet
- met mannen flirten ipv verlegen jongetjes
- zelf initiatief nemen
Daar moet je niet om vragen, dat moet je doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef CherryLips het volgende:
c) daar vraag ik nou net om
Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Iets zoeken waardoor je een gesprek met hem kan beginnen en als daarvoor iets gedaan moet worden moet je dat maar in scene zetten
Hoevaak kom jij in gesprek met mensen over hun reisbestemming (zonder dat er vertraging is).quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Op station of in de trein is reisbestemming toch altijd een gespreksonderwerp?
En anders opvallende berichtjes in de Metro of Spits?
Kan je doen. Maar pas nadat hij 'bevestiging' gegeven heeft. Als ie zwaar chagrijnig terugkijkt kan je beter niet zo blij gaan zitten doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aankijken, naast gaan zitten in de trein, gesprekje beginnen (waar moet je heen oid)
'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |