abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 22:46:47 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34259391
hihi laat ik hier eens melden dat ik het nu 8 bijna 9 maanden aanheb met mn vriendin .. maar dr straks een half jaar moet missen omdat ik naar new york ga

nouja dat dus
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_34259432
Ruilen? Ga ik naar New York
Tap tap tap
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 22:49:19 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34259526
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ruilen? Ga ik naar New York
ben je van de dames liefde geworden
pi_34259588
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ben je van de dames liefde geworden
nee, dan blijf jij gewoon hier bij je vriendin
Tap tap tap
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:01:03 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34260115
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven

Daar verder met de slowchat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 19 januari 2006 @ 23:15:47 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_34260840
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven

Daar verder met de slowchat!
Okay okay ik verwijder mij wel weer uit R&P tjeeeeeez !
pi_34261826
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?

vrouwen kom je overal tegen.
Ow ik kom meer dan genoeg buiten, iemand aanspreken lukt me ook nog wel. Maar er komt nooit iets uit voort. Verder heb ik niet veel vrouwelijke collega's (ik studeer nog, maar t is vnl. een mannenstudie). Ik denk dat bij werk of studie het wel ideaal zou zijn om iemand goed te leren kennen, maar daar heb ik dus juist weinig kansen.

Ik ga wel veel naar feestjes enzo, maar wildvreemde meisjes daar aanspreken of proberen te versieren.... Een gesprekje lukt me nog wel, maar verder heb ik nooit echt meegemaakt. Het 'klikt' nooit, heb ik het idee. Of ik vind een meisje wel leuk, maar ze laat me links liggen. En meisjes (vaak degene die ik beter ken) die zeggen dat ik wel leuk ben zijn meer 'vrienden' ofzo

Nogmaals, ik probeer best wel veel, en sta er best wel open voor, maar 'het' gebeurt gewoon niet. Of werkt het zo niet?
pi_34262194
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomen in de eerdere topics, maar biedt het internet voor jullie geen uitkomst? Datingsites, chatboxen, etc genoeg natuurlijk. Zo heb ik ook een keer een vriendin leren kennen. Toevallig tegengekomen in een chatbox.
Datingsites heb ik ook wel ns geprobeerd. Twee keer met verschillende meisjes een date gehad. Die waren op zich niet ongeslaagd, maar het ging m toch niet worden.

Onlangs heb ik t weer eens geprobeerd en een leuk meisje leren kennen via een datingsite , maar ze is niet vaak online. We mailen wel, dus misschien dat het wel wat kans heeft. Ik vind dr iig wel leuk . En zij wil mij ook graag beter leren kennen, zegt ze, alleen snap ik dan niet waarom ze niet vaker online komt, zodat dat kan....

Maar ik ga dr niet pushen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:54:16 #134
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34262675
Hoi Marco321,

Pushen heeft inderdaad geen zin. Misschien is ze wel verlegen ofzo. Of kan ze niet continu beschikken over de computer. Je komt de ware heust wel tegen, zonder dat je er erg in hebt.
Dan is het pas echt liefde op het eerste gezicht.

[ Bericht 12% gewijzigd door donderwolkje op 20-01-2006 00:33:52 ]
is een dag niet geleeft
pi_34262942
Uiteraard meld ik me hier ook weer.

Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."

Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.

Ja,ik ben best een prutser.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:13:02 #136
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34263450
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
is een dag niet geleeft
pi_34264078
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard meld ik me hier ook weer.

Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."

Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.

Ja,ik ben best een prutser.
haha zulke momenten heeft iedereen hoor . Check voor de gein eens in het "versierblunder topic" .
Niet bij de pakken neer zitten, maar gewoon volgende keer iets meer doen .
pi_34264433
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef donderwolkje het volgende:
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:44:24 #139
22944 Breetai
....Relax....
pi_34264532
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.
Als je elke week van dit soort blunders maakt dan leer je het op den duur wel. Gewoon doorprutsen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:12:57 #140
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34267478
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen
O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:15:24 #141
108862 a-child-in-chains
pi_34267488
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaan
Deeltje 17 alweer.
No room for the unlucky.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:22:24 #142
108862 a-child-in-chains
pi_34267548
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
Met oudere mensen (dertigers) en met mannelijke vrienden (jong en oud), ben ik echt mezelf
En kan ik laten zien wie ik ben, dat gaat automatisch.
Ik ben vrouwen denk ik niet gewend ofzo.
Als ik met een buurtwerkster praat, is het echt babbel-de-babbel. Ik kan het over van alles hebben.
Geen probleem, geen schroom geen schaam, geen gestotter.
Mensen vinden me doorgaans heel volwassen en spontaan.
Komt er een leuk meisje bij staan. Wil er niks meer uitkomen.

Echt erg.
De mensen waarvan ik kwa relaties niks van moet hebben (lelijke vrouwen ,
mannen etc.) die kennen mij het best.
En die vinden het dus raar dat ik geen vriendin kan krijgen bla bla bla.
Leuke meisjes horen ook alleen maar lof over mijn persoon via via enzo.
Ik kan me voorstellen dat die meisjes zich er niks bij voor kunenn stellen.

Eugene? Die jongen die zo angstigvallig stil is? neeee... echt?

help

[ Bericht 4% gewijzigd door a-child-in-chains op 20-01-2006 03:31:20 ]
No room for the unlucky.
pi_34268389
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef a-child-in-chains het volgende:

O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
man, dit meen je niet, jij bent echt niet van de slimste
die opmerking was ironisch bedoeld

En een slecht geheugen heb je ook al. Maak maar dat jíj een vriendinnetje hebt voor je 32ste schat, dat lijkt me met jouw levenswijze en denkpatronen nog niet zo eenvoudig.

[ Bericht 12% gewijzigd door maaike78 op 20-01-2006 08:10:48 ]
pi_34268800
Ik heb het ook weleens via datingsites geprobeerd, of gewoon chatten. En ook wat dates aan overgehouden (zijn op 1 hand te tellen hoor).

Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
pi_34268854
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Dat ken ik bij uitgaan na diploma uitreiking met meisje in contact gekomen die avond ook met aangezoend alleen is was toen aardig aangeschoten en dan gaat het allemaal anders dan normaal. Volgende dag emailtje achter aangestuurd... en niks
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:13:03 #146
109193 ornaik
heb ik niet
pi_34270207
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
Dit komt me bekend voor heb ik ook wel eens meegemaakt,en dan acheraf denken waarom zei ik dit ??
Trouwens een afknapper van mijn kant ik ga nooit meer naar een danstent
Stond daar pas geleden echt voor paal, ben een geloof ik een beetje een houten klaas
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
pi_34270582
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Echt heel raar.
een soort van faalangst?
pi_34270587
Voor de heren en dames in dit topic:

ik ga niet zeggen dat ik nog nooit gezoend heb of seks heb gehad, want dat is niet waar maar ik weet wel hoe moeilijk het is om 'contact' te krijgen met iemand waarvan je denkt: leuk!

Dan kun je gemiddeld genomen heel spontaan worden gevonden, leuk, lief en aardig etc., maar als jij bij 'leuke mensen' niets durft, dan schiet het ook niet op..

nou ja.. ehm.. even een hart onder de riem: het komt vanzelf wel maar dat zeggen wel meer mensen denk ik.

en trouwens wil ik ook thaleia nog even bevestigen: een stuntelaar die lief is, is heel schattig en wordt echt NIET als raar en fout gezien
Doei.
pi_34270633
wat zit iedereen hier "harten onder de riem te steken"?

Een schop onder hun reet hebben de meesten nodig, om eens wat aktie te ondernemen.
pi_34270652
*grin*

deels wel mee eens, maar ik weet best hoe het is om verlegen te zijn hoor
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')