Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoe flirt je met een jongen op het perron?Ik zie bijna elke dag leuke jongens in de trein en op het perron, maar ik durf ze niet eens aan te kijken. Het zijn elke dag ook andere gozers
Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef Sargon het volgende:
wanneer is het moment daar om iemand mee uit te kunnen vragen
ik bedoel moet je elkaar heel goed kennen of mag het ook wat oppervlakkiger zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tja, zoiets moet je aanvoelen, is niet één goed moment voor te noemen.
Ja ik ken sinds november een meisje waarmee ik dagelijks wel wat standaard gesprekjes mee heb en ik maak haar graag aan het lachen enzo, maar ik weet niet als ik haar uitvraag of ze dan schrikt of dat ik een modderfiguur sla. Ik weet niet wat ze van me vindt behalve aardig Moet ik het proberen of een leer-haar-beter-kennen offensief startenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat mag wel wat oppervlakkig zijn, anders leer je elkaar helemaal niet kennen. Of juist te goed, waardoor je meteen naar het broertjes-stage doorschiet. En dat wil je helemaal niet.
Waarom vraag je het dan eigenlijk zelf niet als je het toch zo leuk zou lijken om met hem uit te gaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doenSterker nog: misschien BEN jij het wel
![]()
![]()
Nee dat ben ik helaas niet, maar ik weet dus absoluut niet wat ze echt van mij vindtquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Idd gewoon proberen! Ik geloof dat ik me vagelijk wel herken in het meisje dat je beschrijft, sargon: een gozer op m'n werk flirt best redelijk veel met me - en dat vind ik helemaaal niet erg, kortom: IK zou het niet erg vinden als ie dat zomaar ineens zou doenSterker nog: misschien BEN jij het wel
![]()
![]()
He, ik spreek je snel.... Haha, nou reken ik erop he![]()
![]()
En als ie het dan niet is: ben ik degene die teleurgesteld is, en jij sargon, hebt het gewoon gevraagd! goedzo!
![]()
Voortaan even een grote Q op je voorhoofd tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ook elke dag op de perrons van Utrecht Centraal hoor.
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
'Gewoon aankijken, d'r kan je toch niks gebeuren. De volgende dag staan er toch weer andere gozers.
hoezo vooroordelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.
Moet je net zien dat ze weer allemaal terug hun hok in zijn de komende maandenHet is alsof ze emt vlagen komen. Dan zit ik wekenlang met alleen maar chagrijnige ouwe lullen en losers in de trein, en dan komt er een periode waarin ik omringd ben door tig leuke gozers
![]()
Ja dat is ook wel weer zo maar om een of andere reden lukt dat niet bij vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niet zo vaak, maar als je per se tegen iemand aan wilt praten kun je daar toch wel altijd op inhaken?
Met een 'Q' op zn voorhoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens aanpappen met zo'n "loser".![]()
Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.quote:
idd..precies...gewoon beetje lachen, oogcontact maken...en als je ziet dat hij positief reageerd gewoon als je langsloopt je nr op een briefje geven...that's itquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor vrouwen is het helemaal makkelijk. die hoeven alleen maar een beetje naar je te lachen. de rest doet de jongen normaal gesproken.
Is dat jou idee van initiatief nemen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik iemand met een Q op z'n voorhoofd rond zie lopen en hij lijkt op jou, dan spreek ik je wel aan.
Anders niet.
![]()
Ik ga geen CL op m'n wangen kalkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is dat jou idee van initiatief nemen?
ben je van de dames liefde gewordenquote:
nee, dan blijf jij gewoon hier bij je vriendinquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je van de dames liefde geworden
Okay okay ik verwijder mij wel weer uit R&P tjeeeeeez !quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kijkt u eens: [R&P SC] Bemoeien zich met zaken waar ze uit moeten blijven
Daar verder met de slowchat!
Ow ik kom meer dan genoeg buiten, iemand aanspreken lukt me ook nog wel. Maar er komt nooit iets uit voort. Verder heb ik niet veel vrouwelijke collega's (ik studeer nog, maar t is vnl. een mannenstudie). Ik denk dat bij werk of studie het wel ideaal zou zijn om iemand goed te leren kennen, maar daar heb ik dus juist weinig kansen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je komt nooit buiten? je hebt geen vrouwelijke collega's? je gaat nooit een dagje uit?
vrouwen kom je overal tegen.
Datingsites heb ik ook wel ns geprobeerd. Twee keer met verschillende meisjes een date gehad. Die waren op zich niet ongeslaagd, maar het ging m toch niet worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het zal vast wel een keer voorbij zijn gekomen in de eerdere topics, maar biedt het internet voor jullie geen uitkomst? Datingsites, chatboxen, etc genoeg natuurlijk. Zo heb ik ook een keer een vriendin leren kennen. Toevallig tegengekomen in een chatbox.
haha zulke momenten heeft iedereen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard meld ik me hier ook weer.![]()
Een half jaar geleden stond ik wel eens met een meisje te dansen(dat is voor mijn doen al versieren),maar verder durfde ik niks.Iedereen riep dat ik gewoon wat meer moest durven.Maar ik had niet de indruk dat ze me zo leuk vond.Paar weken later had ze dan ook een andere jongen aan de haak.Spreek ik haar laatst,kregen we het daar ook over.En weet je wat ze zegt:"Vond je me leuk?Waarom heb je dat niet gezegd?Als ik dat toen had geweten was de situatie nu heel anders geweest."
![]()
![]()
Dit was weer zo'n ik-kan-mezelf-wel-voor-mijn-kop-slaan moment.
Iets soortgelijks is in 2002 ook al eens gebeurd,ik bedoel,als een meisje op vakantie vraagt of je met haar mee gaat is dat doorgaans niet om de aardappels te schillen.
Ja,ik ben best een prutser.![]()
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:13 schreef donderwolkje het volgende:
nou realzeus, ik vind je echt geen prutser. Wat bedoelen ze dan met meer durven?
Dat je haar direct moet gaan betasten ofzo. Nou dat vind ik helemaal geen charmes hebben.
Misschien had je haar wel in het oor kunnen fluisteren dat je haar aantrekkelijk vond, maar ja dat is altijd achteraf.
Als je elke week van dit soort blunders maakt dan leer je het op den duur wel. Gewoon doorprutsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.![]()
O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ja, het is toch zo grappig hé, lachen met die sukkeltjes die er niet in slagen een vriendje of een vriendinnetje te krijgen![]()
Deeltje 17 alweer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit onderwerp een probleem noemen vind ik wel erg ver gaan
man, dit meen je niet, jij bent echt niet van de slimstequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
O nu voelt ze zich beter dan de rest hoor!
Bij jou is dat eind vorig jaar gebeurd toch?
En hoe oud was je ook alweer? 32?
![]()
Dat ken ik bij uitgaan na diploma uitreiking met meisje in contact gekomen die avond ook met aangezoend alleen is was toen aardig aangeschoten en dan gaat het allemaal anders dan normaal. Volgende dag emailtje achter aangestuurd... en niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Dit komt me bekend voor heb ik ook wel eens meegemaakt,en dan acheraf denken waarom zei ik dit ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
een soort van faalangst?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij mij is het propbleem dat ik met leuke mesijes in de buurt mezelf niet kan zijn (nog).
Echt heel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |