Een 190quote:Op maandag 16 januari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
de Leotard 6-wiel-mercedes
Samenvatting van het vorige deel:we gaan naar Dakar
In 2010, dat wel
Jij hebt je Dakar voertuig gevonden?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:02 schreef Sjoewe het volgende:
En er is een Mercedes 200 Combi 300TD 4matic
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt je Dakar voertuig gevonden?
Iddquote:Op maandag 16 januari 2006 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
?
ik ytmnd logo? ik neem aan dat je iets anders zou laten zien?
Een heel veld van die dingenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd!
http://momoftheyear.ytmnd.com/ Dit
whehehequote:Op maandag 16 januari 2006 02:17 schreef hermandeperman het volgende:
Naja, laat dan maar, iig een foto van een vrouw die bovenop een vent zit en door hem gepaald wordt in de auto, terwijl er een kind achterin zit![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:48 schreef PNG het volgende:
ziet uit als klapper op boom ervoor, en door midden geklapt om energie bij dergelijke spaceframes eraf te klappen. Tweede boom resterende gedeelte aangekomen.
kompleet door midden gebroken....
Sodeju....
Mja koni's niet goed geschroefd he, dan krijg je datquote:
Niet op de ring getest natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 02:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja koni's niet goed geschroefd he, dan krijg je dat
Idd, het zijn stuk voor stuk prachtige stukjes dichtwerkquote:Op maandag 16 januari 2006 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt gewoon elke post van PNG wel kwoten, ze zijn stuk voor stuk hilarisch
Ja, maar vooral de onbegrijpelijke rebus-achtige fotoposts in topics die er niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt gewoon elke post van PNG wel kwoten, ze zijn stuk voor stuk hilarisch
Gelijk deze: [Auto] Het Circuit-Rij Topic #1quote:Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar vooral de onbegrijpelijke rebus-achtige fotoposts in topics die er niks mee te maken hebben
prachtigquote:Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar vooral de onbegrijpelijke rebus-achtige fotoposts in topics die er niks mee te maken hebben
en vervolgens een hele rij reacties van mensen die zich melden bij de 'ik snap PNG nooit'groepquote:Op maandag 16 januari 2006 02:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelijk deze: [Auto] Het Circuit-Rij Topic #1
En dan vooral die reactie daar 1 onder
Mja, ik zou graag eens met die gast praten IRLquote:Op maandag 16 januari 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en vervolgens een hele rij reacties van mensen die zich melden bij de 'ik snap PNG nooit'groep
Groepskortingquote:
Wie niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, ik zou graag eens met die gast praten IRL
GVD, als je vloeitjes vochtig worden plakken ze allemaal aan elkaarquote:
Johquote:Op maandag 16 januari 2006 02:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
GVD, als je vloeitjes vochtig worden plakken ze allemaal aan elkaar
Hmm, zal ik Van Nelle ook maar even bellen voor de Dakar sponsoring?
D'r zullen de nodige sloffen doorheen gaan...
Z'n vriendin waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is boos op me, ik lachtte te luid
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 10:11 schreef Fugie het volgende:
moge
ijsmeis weet je al meer over die verzekeringzooi
Sorryquote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Op school zit je om te leren, niet om te Fok!ken
Ik heb al vet veel dingen gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Op school zit je om te leren, niet om te Fok!ken
Dit zou wel eens mijn laatste maand kunnen zijn hier..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over 1 jaar zul je me niet meer zien!
want? dan zit je op het HBO?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over 1 jaar zul je me niet meer zien!
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Dit zou wel eens mijn laatste maand kunnen zijn hier..
Ik zit ook op het HBO, en je kan als je wil ook daar de hele dag online zijn met je laptop hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Als het goed is wel. En ik ga dan mijn uiterste best doen natuurlijk
.
Ik zit hier niet online met mijn laptopquote:Op maandag 16 januari 2006 10:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zit ook op het HBO, en je kan als je wil ook daar de hele dag online zijn met je laptop hoor
In het weekend misschien. En als ik klaar ben met die opleiding misschien ook weer. Maar dat weet ik nu nog niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar je komt toch vast wel eens koekeloeren?
Je zal wel moeten! Je staat bij de slowchattersquote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef M5 het volgende:
[..]
In het weekend misschien. En als ik klaar ben met die opleiding misschien ook weer. Maar dat weet ik nu nog niet.
Wij hebben géén computers op school zelfsquote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit hier niet online met mijn laptop.
En ik hoop dat ik niet teveel gebruik zal maken van computers daaro, maar ik kan wel zonder fok!.
Ik wist niet dat het een verplichting was om dan te posten hierquote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zal wel moeten! Je staat bij de slowchatters!
Beterquote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hebben géén computers op school zelfs
Ja halloquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een verplichting was om dan te posten hier![]()
* ijsmeis zucht eens diep.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Laptop verplicht en wifi dekking over het hele gebouw
Ja halloquote:
Je wordt ook niet gevraagdquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik heb nooit gevraagt om daar te mogen staan. Duh Duh Duh en Duuuh!
![]()
Maar ik vind het wel leuk om daar staan hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt ook niet gevraagd! Of je nou wil of niet, je bent gewoon een vaste slowchatter. Punt punt en punt!
Gelukkig maar, anders ging ik je NU verwijderen!
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen
Ijsmeis, je hebt het vertrek van BoJo gemist
deel 751, redelijk in het begin t/m 2/3 van het topic geloof ikquote:
Hij komt vast wel terugquote:Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij groeit verderDe SC groeit verder... Alleen jammer dat we niet samen verder groeien
Ach ik meen het niet ofzo, t zijn niet mijn favoriete wagens maar als je er blij mee bent, ach...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Gelezen.
Aan de ene kant snap ik hem best!
Ik word ook een beetje moe van dat eentonige gezeik hier op fok!. In mijn geval over crx'en, jappen en foto's.
Maarja, daar valt toch niks tegen te doen.
Natuurlijk zit er geen kern van waarheid in.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ik meen het niet ofzo, t zijn niet mijn favoriete wagens maar als je er blij mee bent, ach...
EN dat eentonige gezeik, mja... misschien zit er een kern van waarheid in, misschien niet... who knows.
Ik bedoel het anders...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er geen kern van waarheid in.
Als je hier op fok! post dat je een aardige moeder hebt krijg je minimaal 3 reacties over dat ze een hoer is om maar iets te noemen. Dus wat nou kern van waarheid!
Hoe dan?quote:
Die foto's mwa, wat is daar hoerig aan, bvind ik niet iig.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat mensen mij een hoer noemen vanwege een paar fotootjes. Geen kern van waarheid.
Dat mensen mij een crxsnol noemen, omdat ik het toevallig een leuke auto vind. Wat nou kern van waarheid.
Inderdaad, en een Alfa gaat opzich ook niet vaak kapot... schokdempers en koppeling zijn hele normale reparaties maar dat gezeik komt (denk ik) gewoon door het feit dat er een bepaalde mening over alfa is: Het gaat snel kapot.quote:En dat je meer kletst over mankementjes is heel logisch. Je gaat toch ook niet lullen over een schokbreker die het gewèldig doet.
Mensen klagen nou eenmaal, daarom is er ook een klaagbaak en geen "goh, wat ben ik vandaag blij" forum.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
7. 16 January 11:43 ROC Rijn IJssel, Arnhem, Netherlands, Theijsmeis
Ik vind het wel zielig voor je hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die foto's mwa, wat is daar hoerig aan, bvind ik niet iig.
Laten we als voorbeeld mijzelf nemen:
Elke keer als ik hier kom word ik ook afgezeken... dan denk ik, zit daar een waarheid in? Ik vind van niet, irl ben ik niet heel veel anders, en heb genoeg vrienden, ga regelmatig uit etc.
Ik word irl ook niet de hele dag afgezeken...
[..]
Inderdaad, en een Alfa gaat opzich ook niet vaak kapot... schokdempers en koppeling zijn hele normale reparaties maar dat gezeik komt (denk ik) gewoon door het feit dat er een bepaalde mening over alfa is: Het gaat snel kapot.
Net als CRX: er rijden alleen Sjonnies in.
net als Opel: Het is saai / burgerlijk
etc etc
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor je hoor!
Zou wel stoer zijn, met een CRX door Afrika heenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van in het zand bijten.
Maar wie weet, het duurt sowieso nog even!
Gata je moeder zich ook aanmelden op BuzzyBee nu?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Fwnk het volgende:
Me moeder wou met de rover de dakar gaan rijden
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn, met een CRX door Afrika heen
Denk et nietquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gata je moeder zich ook aanmelden op BuzzyBee nu?
Dan moet je die zandhapper aan de voorkant wel weghalen anders graaf je je compleet inquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan staan we na 200 meter al stil!
Ik heb toch al een nieuwe bumpert gekozenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan moet je die zandhapper aan de voorkant wel weghalen anders graaf je je compleet in
Dat valt ontzettend mee denk ik hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan staan we na 200 meter al stil!
Nou.. Het kutte aan een CRX is wel dat je bijna nergens bij komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee denk ik hoorHet is ten minste een auto die (relatief) makkelijk te repareren is, dat is het belangrijkst
Al zou ik niet met een verlaagde CRX inclusief bodykit gaan
Alleen een motorkap toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb toch al een nieuwe bumpert gekozen!
Tsssquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss!
Nieuwe motorkap, nieuw dakje, nieuwe deuren, nieuwe voorbumper, nieuwe sideskirts, nieuwe lampen (angel eyes), nieuwe hoeklampjes, nieuw pedalensetje .. ehm.., metertjes en een meterhouder.
Achterklep komt er ook aan.
Idd, zijn echt brute wagensquote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef M5 het volgende:
Voor Dakar moet een je een Mercedes-Benz G 400 CDI nemen, vering verbeteren, rolkooi d'r in, lampjes d'r op, brandstoftank vergroten, reserve onderdelen mee, monteur d'r bij. en GAAN.
Dat is geen mening, dat is een feitquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die foto's mwa, wat is daar hoerig aan, bvind ik niet iig.
Laten we als voorbeeld mijzelf nemen:
Elke keer als ik hier kom word ik ook afgezeken... dan denk ik, zit daar een waarheid in? Ik vind van niet, irl ben ik niet heel veel anders, en heb genoeg vrienden, ga regelmatig uit etc.
Ik word irl ook niet de hele dag afgezeken...
[..]
Inderdaad, en een Alfa gaat opzich ook niet vaak kapot... schokdempers en koppeling zijn hele normale reparaties maar dat gezeik komt (denk ik) gewoon door het feit dat er een bepaalde mening over alfa is: Het gaat snel kapot.
Net als CRX: er rijden alleen Sjonnies in.
net als Opel: Het is saai / burgerlijk
etc etc
* ijsmeis petst peu.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geen mening, dat is een feit
Het ging over Opel, niet CRXquote:
In de Dakar?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Gewoon een 155 Q4 nemen, standaard met 4x4![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Vanaf hier lezen Fwnk: [Project Honda CRX] deel 3
Uiteindelijk vliegen de updates je om de oren!
Weet ik! Maar ik doelde ook meer op *pets* voor de stereotypes.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging over Opel, niet CRXik vind de 2e generatie CRX niet lelijk.
nee, niet de Dakar, onze Dakarquote:
en ik ga zo nara de dierenwinkel, dus denk weer hele andere dingen bij 'pets'quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik doelde ook meer op *pets* voor de stereotypes.
Ik ben slecht in uitleggen!
Ik denk dat je heel ver kunt komen, de techniek komt uit de Lancia Delta Integrale, welke het toch aardig deed in de Rally sport. En je kunt vrijwel de hele weg over redelijk tot goed geasfalteerde weg rijden.quote:
Pff, mn pa heeft Opel gehad, dus ik weet er echt wel wat van hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik doelde ook meer op *pets* voor de stereotypes.
Ik ben slecht in uitleggen!
Wat ga je halen danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik ga zo nara de dierenwinkel, dus denk weer hele andere dingen bij 'pets'
Begin nou niet over een Lanciaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel ver kunt komen, de techniek komt uit de Lancia Delta Integrale, welke het toch aardig deed in de Rally sport. En je kunt vrijwel de hele weg over redelijk tot goed geasfalteerde weg rijden.
Precies, en dan doe ik het liever met een 155, is een stuk comfortabelerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, niet de Dakar, onze Dakar
Als het met een Reliant Robin kan, kan het ook met een Alfa 155 Q4 of Honda CRX
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, niet de Dakar, onze Dakar
Als het met een Reliant Robin kan, kan het ook met een Alfa 155 Q4 of Honda CRX
Weet ik, maar alfa is toch meer de Luxe-tak van de Fiat-groep vind ikquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel ver kunt komen, de techniek komt uit de Lancia Delta Integrale, welke het toch aardig deed in de Rally sport. En je kunt vrijwel de hele weg over redelijk tot goed geasfalteerde weg rijden.
Waarom niet? Ik ben geen grote fan van Lancia, maar ze maken wel mooie auto's. En dankzij hun is de Q4 een hele speciale auto geworden. 2.0 16v Turboquote:
Kattenvoer voor ouwe lullen katten, kattenvoer voor jonge actieve katten, caviavoer, knaagstangen en mn rijbewijsquote:
Dan begint Fwnk dadelijk weerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben geen grote fan van Lancia, maar ze maken wel mooie auto's. En dankzij hun is de Q4 een hele speciale auto geworden. 2.0 16v Turbo
Je rijbewijs? Bij een blik kattenvoerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kattenvoer voor ouwe lullen katten, kattenvoer voor jonge actieve katten, caviavoer, knaagstangen en mn rijbewijs
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben geen grote fan van Lancia, maar ze maken wel mooie auto's. En dankzij hun is de Q4 een hele speciale auto geworden. 2.0 16v Turbo
rijschool zit vlak naast de dierenwinkelquote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je rijbewijs? Bij een blik kattenvoer?
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet ik, maar alfa is toch meer de Luxe-tak van de Fiat-groep vind ik
Die velgenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ach, Le Dakar is gewonnen door een Lada Nivam doro een Porsche 959, en door een Opel Kadett E.. En dat in opeenvolgende jaren
ohja, sorryquote:
Ik hoop wel dat de persoon die een Unimog meeneemt een lier op zn mog heeft, om de rest doro die paden hen te trekken somsquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
Maar de Dakar waar Alexx het over heeft gaat niet vol door de duinen hoor, ik denk dat een ruig zandpad wel het wildste is wat ik wil tegenkomen in een auto van < ¤5000![]()
Ik draai het meestal om:quote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Waar plaats je Lancia dan?
Fiat: algemeen/goedkoop
Lancia: Luxe, stylvol
Alfa Romeo: Sportief, kwaliteit.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Waar plaats je Lancia dan?
Lancia: Luxe, stylvol
Alfa Romeo: Sportief, kwaliteit.
Wanneer gaan jullie eigenlijk beginnen met die shirtsquote:
Dat is al sinds de jaren '60 zo hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik draai het meestal om:
Lancia: Sportief, kwaliteit.
Alfa Romeo: Luxe, stylvol
Maar dat is heden ten dage wel anders, dat moet ik je nageven...
Weet ik niet precies, dat is niet mijn afdeling.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eigenlijk beginnen met die shirts?
Het zou wel een geinig cadeautje zijn voor mijn moeder!
Uhuh, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is al sinds de jaren '60 zo hoorAlfa Romeo maakt al sinds de Giulia sedans met sportwagen prestaties. (in '68 een 2.0 8v motor met dubbele nokkenas en 160pk, in een gewone auto!!!), Lancia maakte ook wel sport auto's, net als Fiat, maar niet elk model van Lancia had sportieve bedoelingen. Alfa's hebben dat wel
De kwaliteit van de 159 is nog niet op top niveau, maar ze zijn hard op weg om dat te bereiken. Het enige zwakke punt van de meeste (oudere) Alfa's is de electronica (roest tel ik niet mee, want een Opel, Peugeot of Mercedes van voor de jaren '90 rotten ook allemaal). Technisch zijn het verder oersterke auto's. Met veel pk/liter en toch hoge mate van betrouwbaarheid.quote:
Welnee, ik weet hoeveel een Alfa kan hebben, dus ik laat me niet wegjagen door mensen die alleen maar de geruchten kennen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ssssssssst, straks jaag je Peu en Alfisti weg
Je moet in deze niet vergeten dat Autobianchi bij Lancia is gevoegd. De Y is ook een Autobianchi-nazaatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is al sinds de jaren '60 zo hoorAlfa Romeo maakt al sinds de Giulia sedans met sportwagen prestaties. (in '68 een 2.0 8v motor met dubbele nokkenas en 160pk, in een gewone auto!!!), Lancia maakte ook wel sport auto's, net als Fiat, maar niet elk model van Lancia had sportieve bedoelingen. Alfa's hebben dat wel
Ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 16 januari 2006 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, ik weet hoeveel een Alfa kan hebben, dus ik laat me niet wegjagen door mensen die alleen maar de geruchten kennen.
Autobianchi zegt me wel wat, maar ik kan me er niks bij indenken.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet in deze niet vergeten dat Autobianchi bij Lancia is gevoegd. De Y is ook een Autobianchi-nazaat
op die site staan nog meer foutjes als op die van autoweekquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Fwnk het volgende:
http://autotelegraaf.nl/infoenadvies/klassiekercatalogus/?id=48
Ik vind hem te scherpquote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mooie foto's vind ik dat
Bij ons in de Brasserie hangen ook een boel van dat soort foto's
http://www.frol.nl/remon/html/gallery.php?iID=69&gID=61quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zijn bandleden van zwart op wit, zijn repgroep
quote:
hij heeft een getunde VW bus gewonnen met een rpewedstrijd ja, op 538 of zoquote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.frol.nl/remon/html/gallery.php?iID=69&gID=61!
Die appel gaat sneller stukquote:
Als ik over die van jou heen rijd dan is het ook gedaanquote:
die koop je ook in de dierenwinkelquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kattenvoer voor ouwe lullen katten, kattenvoer voor jonge actieve katten, caviavoer, knaagstangen en mn rijbewijs
ga je toch naar een anderquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, anders kan ik pas donderdag bij mn garage terechtnog een week zonder auto
samen met de 2e van linksquote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
De mooiste staat natuurlijk in het midden
Iddquote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Hugster het volgende:
M5, jij als Gallardo liefhebber kan deze open dir met niet onaardige picca's vast wel waarderen
http://trackdemon.co.uk/images/Lamborghini/Gallardo/130205/
De rest van die kerel z'n webspace staat ook vol met prachtige foto's![]()
moet wel een garage zijn die ik vertrouwquote:
dat zijn de heren van pistonheads.co.ukquote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef PeuRac het volgende:
Hugo, welk clubje is dat? Wil ik ook lid van worden![]()
Holy shit wat een locatiesquote:Op maandag 16 januari 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
ff bij iemand thuis verzamelen voor een trackday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoooly shit wat een geil filmpjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Hugster het volgende:
kippenvel
http://www.wimp.com/lamborghiniferrari/
Flapperder FAPquote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef Hugster het volgende:
kippenvel
http://www.wimp.com/lamborghiniferrari/
ze zijn redelijk volgeboekt, dus eerst 1 les per weekquote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Snel programma? Of gewoon 1 les per week?
Nee, Autovisie is onafhankelijk en heeft een afweikende mening, maar citrofielen zou ik ze niet noemen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk, arrogant bevooroordled ballenblad wat word gemaakt doro citrofielen
Ik heb het al een jaar niet meer gelezen, maar ga morgen hun nieuwste exemplaar kopen, wellicht herzie ik dan mijn meningquote:Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, Autovisie is onafhankelijk en heeft een afweikende mening, maar citrofielen zou ik ze niet noemen hoorze hebben meer met Alfa Romeo, Audi, Ferrari en Porsche.
Wacht dan ff tot vrijdag, dan ligt het nieuwe exemplaar in de winkel, het exemplaar wat er nu in ligt is anderhalve week oud nu. Maar ik ben misschien ook wat bevooroordeeld, ik lees al Autovisie sinds ik kan lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar niet meer gelezen, maar ga morgen hun nieuwste exemplaar kopen, wellicht herzie ik dan mijn mening
nee, want het gaat juist om een artikel wat er in staatquote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht dan ff tot vrijdag, dan ligt het nieuwe exemplaar in de winkel, het exemplaar wat er nu in ligt is anderhalve week oud nu. Maar ik ben misschien ook wat bevooroordeeld, ik lees al Autovisie sinds ik kan lezenen vind het voor dat geld gewoon een heel goed blad, véél beter als de Autoweek.
En waarom post je die foto?quote:
Soms is het stil in de SC.. als je dan een foto van een lekker wijf post word er ineens wergepraat. zo ook nuquote:
Lijken wel 2 mannenquote:
Als je googlet op lekker wijf vind je haarquote:Op maandag 16 januari 2006 16:16 schreef Thermo het volgende:
Nu vind ik het geen lekker wijf maar ik ken haar wel.
Nee, 2 stomdronken vrienden van me met oud&nieuwquote:
Daarmee implicieer je dat ik geen man ben?quote:
zou kunnen, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je googlet op lekker wijf vind je haar
[afbeelding]
Is deze zo uit de BMW fabriek gerold? (Als station?)
Ik implicieer niks, dat doe jij.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, 2 stomdronken vrienden van me met oud&nieuw
[..]
Daarmee implicieer je dat ik geen man ben?
En jij mankeert iets aan je poten?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom gaat Sandra altijd dutjes doen terwijl ik honger heb, op de dagen dat zij het eten maakt?
Oh wacht.. ik heb haar gisternacht wakker gemaakt
Nee, maar we gaan vandaag tomatensoep eten, en dat kan Sandra veel beter maken dan ikquote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij mankeert iets aan je poten?
Dat bedoelde ik...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan vandaag tomatensoep eten, en dat kan Sandra veel beter maken dan ik![]()
Maar ik ga wel een lekker tussendoortje nemen nu ja
[inkoppertje] Hij niet, Sandra welquote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij mankeert iets aan je poten?
waar heb jij het over danquote:
En je had zoveel schaamte dat je in die zin 2 taal/spelfouten maakt?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[inkoppertje] Hem niet, Sandra wel[/inkoopertje]
Sorry Sandra/Alexxxx ik kon het niet laten
Ik moest me inhouden hem niet zelf te makenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[inkoppertje] Hem niet, Sandra wel[/inkoopertje]
Sorry Sandra/Alexxxx ik kon het niet laten
http://dementie.pagina.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Korte-termijn-geheugen van 10 minuten max?
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
9 zoogdieren in dit huis, en ik ben de enige die wakker is
Dat zou ik zelf ook doen jaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden hem niet zelf te maken
Ook altijd leuk die discussies bij sandra haar moeder thuis...
Schoonma: "mankeert je iets aan je handen of zo???"
Sandra: "JA!!!!"
Valt het op?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Korte-termijn-geheugen van 10 minuten max?
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom moets ik meteen aan ook_gek denken toen ik deze video zag?
ik wou er net aan beginnen. Alleen zo snel gaat t nietquote:
ik heb m al klaar staanquote:Op maandag 16 januari 2006 17:10 schreef lipje het volgende:
[..]
ik wou er net aan beginnen. Alleen zo snel gaat t niet
wat voor een auto zou daar onder zitten?quote:
Ik vind dat soort auto's altijd wel stoerquote:
LOL, ik vind em zo veel leuker eigenlijkquote:
en een beschuitrolquote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo rijdt er in Nederland een giganitsche Unox worst rond.. en een Porsche 944 met omgekerde carroserie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |