Duuuhquote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef het bericht het volgende:
De vrouw die de auto bestuurde.
Die auto is total loss dus mag nog geen eens meer gemaakt wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
beetje schadebedrijf fixt dat zo....
Pfff, 't is maar een 'stuk blik' hoor...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb dit liever dan een klassieker. Stel je voor dat het een Miura SV was ofzo.![]()
Toch raakt het me wel, een nieuwerwetse Porsche aan flarden.
Afrikaanse vrouwen ook...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo'n wagen maken ze zo weer nieuw, geen probleem...
Zo zie jij 't misschien. Ik ben gek op auto's, dus ik ben toch lichtelijk verdrietig als ik dit zie.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Pfff, 't is maar een 'stuk blik' hoor...
Zo'n wagen maken ze zo weer nieuw, geen probleem...
Mijn ex auto was ook totall (reed niet zelf) maar is verkocht door de verzekering en door de opkoper opgeknapt en weer verkocht hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:44 schreef jiigg het volgende:
[..]
Die auto is total loss dus mag nog geen eens meer gemaakt worden![]()
Uit de OP:quote:Op maandag 16 januari 2006 01:35 schreef BennyNL het volgende:
zonde, maar die mongool van een ts die hoopt dat de bestuurster blijvend letsel eraan over houdt spoort niet. zeker zo een die meer om een auto geeft dan om een mensenleven...
Ik mag idd hopen dat TS een comma en een "g" is vergetenquote:Van een ander forum heb ik reeds begrepen dat het een Zwitserse auto was en dat er ook geen Nederlanders in zaten. Desondanks: ZONDE en hopen dat de bestuurster een blijvend letsel heeft.
Whahaha, daar ben ik ook 1 keer geweest....Zou me niks verbazen als ie daar opduikt onder het mom van: boodschappenwagentje van oud vrouwtje geweest, helemaal toppie in orde, wolla wollaquote:Op maandag 16 januari 2006 01:44 schreef Rev- het volgende:
die staat over een half jaar bij Jet cars
Hier kun je lezen hoe je Carbon onderdelen maakt, dus die auto zit zo weer in elkaarquote:Op maandag 16 januari 2006 07:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Whahaha, daar ben ik ook 1 keer geweest....Zou me niks verbazen als ie daar opduikt onder het mom van: boodschappenwagentje van oud vrouwtje geweest, helemaal toppie in orde, wolla wolla![]()
Sterk onderbouwd.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:48 schreef StefanP het volgende:
[..]
Volgens mij kun je trouwens beter NIET in zo'n porsche zitten met een botsing, ik denk dat een willekeurig andere auto sterker is.
[..]
Een goede Carbon/Kevlar body is sterker, stijver en lichter dan een conventionele body.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef StefanP het volgende:
Het is maar een vermoeden hoor, maar al die lichtgewicht materialen zijn toch niet sterker dan "normale" materialen?
Die zitten aan het achterste gedeelte waar ook de motor aan vast zit, die staat niet op de fotoquote:Op maandag 16 januari 2006 08:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waar zijn de achterwielen gebleven?
Als Supra´s jouw automobiele belevingswereld bepalen, kan ik me voorstellen dat je nog nooit van carbon hebt gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef StefanP het volgende:
Het is maar een vermoeden hoor, maar al die lichtgewicht materialen zijn toch niet sterker dan "normale" materialen?
En waarom dan nietquote:Op maandag 16 januari 2006 00:44 schreef jiigg het volgende:
[..]
Die auto is total loss dus mag nog geen eens meer gemaakt worden![]()
Ik denk niet dat een enkele supercar ooit een echt hoge NCAP score haaltquote:Op maandag 16 januari 2006 08:51 schreef FunnyName het volgende:
Ik crash liever in een moderne Supercar dan met dezelfde snelheid in een moderne sedan.
Dus volgens jou mag elke auto dit Total loss verklaard wordt niet worden gerepareerd?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:44 schreef jiigg het volgende:
[..]
Die auto is total loss dus mag nog geen eens meer gemaakt worden![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag elke auto dit Total loss verklaard wordt niet worden gerepareerd?
De Carrera GT is een van de lichtste moderne 'supercars'.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:51 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Een goede Carbon/Kevlar body is sterker, stijver en lichter dan een conventionele body.
Daarnaast kan deze zo opgebouwd worden dat bij impact het kunstof verpulver/breekt, zodat de kinetische energie opgevangen wordt door het materiaal en niet door de inzittenden.
Door deze constructie zijn er al coureurs die in open-één-zitters ongelukken hebben overleeft waarbij krachten zijn gemeten van meer dan 350 G! Dit kan overigens alleen als dit bijzonder kort is (enkele miliseconden) en de coureur gebruik maakt van het HANS systeem.
Kevlar is 3 maal sterker en 7 maal lichter dan staal.
Mits goed ontworpen/gefabriceerd is een lichtgewicht auto veiliger dan een conventionele.
Tel daarbij op dat de Carrera GT relatief zwaar is voor een SuperCar waaruit je kan concluderen dat de veiligheid behoorlijk voor elkaar moet zijn bij deze auto.
Ik crash liever in een moderne Supercar dan met dezelfde snelheid in een moderne sedan.
In dit geval is het makkelijk, deze is niet meer te repareren.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag elke auto dit Total loss verklaard wordt niet worden gerepareerd?
Carrera GT...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef Omkron het volgende:
450.000 dat ze duur waren wist ik.. maar 450.000..? wat is dat voor type dan?
Daar heb ik het niet over....quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef M5 het volgende:
[..]
In dit geval is het makkelijk, deze is niet meer te repareren.
Het blok zag er anders ook nog redelijk intact uitquote:Op maandag 16 januari 2006 10:43 schreef johnwoo het volgende:
Die boom is niet het enige waar ze tegenaan zijn gereden... De voorkant is nog *relatief* intact, terwijl de hele achterkant afgebroken is en zelfs niet eens in de buurt terug te vinden is.
Ik denk dat ze eerst iets anders geraakt hebben met de zijkant/achterkant van de auto (te hard op het gas geduwd -> auto overstuurd -> uitgebroken?) waardoor de achterkant eraf sloeg, en vervolgens met de voorkant tegen deze boom tot stilstand zijn gekomen.
Supercars gewicht:quote:Op maandag 16 januari 2006 10:22 schreef M5 het volgende:
[..]
De Carrera GT is een van de lichtste moderne 'supercars'.
Je zegt dat Kevlar 3 keer sterker en 7 keer lichter is dan staal, maar ik vraag me af waar je dat op basseerd, om dat het volledig af hangt van de opbouw/dikte/vezelpercentage e.d. van het kevlar.
Het is jammer van de auto. Het is ook niet een auto waar je ff een rondje mee gaat knallen als 'supercar noob'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |