oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fipo![]()
Ja ik wilde het gewoon een keer zeggen.
Nog over die vrouwen generaliserende opmerking, ik ken ook vrouwen die niet zo netjes en geordend zijnquote:
Toen moest ik de nieuwe makenquote:
Dat ik netjes ben wil niet zeggen dat ik ook geordend benquote:Op zondag 15 januari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog over die vrouwen generaliserende opmerking, ik ken ook vrouwen die niet zo netjes en geordend zijn.
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fipo![]()
Ja ik wilde het gewoon een keer zeggen.
Net gedaan. Met groene zeep.quote:
Ik had me voorgenomen om dat niet te doenquote:
Ja, ja, wrijf het nog maar ff inquote:
Zó erg is het toch niet?quote:
Whehehehe.quote:
Waarom niet? Je bent niet verplicht een te openen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dat niet te doen.
De sluiter opent, als je dat niet wilt zul je dus op moeten lettenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent niet verplicht een te openen.![]()
Er zijn er altijd wel die het willen doen, ik vind de OP niets dus doe het liever niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
De sluiter opent, als je dat niet wilt zul je dus op moeten letten.
Niet verplicht, maar als dat een beetje de regel is, is het wél zo netjes om je daar een beetje aan te houden.
Oeh naughty.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel die het willen doen, ik vind de OP niets dus doe het liever niet.
En ga niet telkens kijken of ik de laatste ben.
Mja, dan ben ik maar niet netjes.
Alleen bij gelegenheden?quote:
Goh, en ik dacht dat jij zo braaf was...quote:
Dat doe ik altijd.quote:
Met een beetje fantasie is het leven gewoon veel leukerquote:
Ben ik toch ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Goh, en ik dacht dat jij zo braaf was...
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie is het leven gewoon veel leuker.
Dat heet dromenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?
Zeer zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens wat meer.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En morgen ga ja naar de huisarts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens een schone jonkvrouwe in nood ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was het, ridders en draken. Je weet wel, vechten enzo, vuur, schubben, harnas. Kasteel, heks.![]()
Heksen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was het, ridders en draken. Je weet wel, vechten enzo, vuur, schubben, harnas. Kasteel, heks.![]()
Waarschijnlijk wel, maar die kan ik me neit meer herinnerenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet eens een schone jonkvrouwe in nood ofzo.
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waaromquote:Op zondag 15 januari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar die kan ik me neit meer herinneren, laten we maar zeggen.
Of natuurlijk Fantastische dromen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waarom. Bovendien komen dromen meestal niet terug als je dat graag wilt... Fantasie is toch leuker
.
Allebei niet verkeerdquote:Op zondag 15 januari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of natuurlijk Fantastische dromen.
Of dromerige fantasieën
Ik kon voorheen vaak mijn dromen goed onthouden en dingen erin veranderen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waarom. Bovendien komen dromen meestal niet terug als je dat graag wilt... Fantasie is toch leuker
.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had laatst gedroomd dat een meisje dat mij had afgewezen, mij ineens kwam melden me toch wel leuk te vinden.![]()
![]()
![]()
Op die momenten is het jammer als je wakker wordt en het een droom te zijn geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had laatst gedroomd dat een meisje dat mij had afgewezen, mij ineens kwam melden me toch wel leuk te vinden.![]()
![]()
![]()
Idd. En dan ook nog tegen haar zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op die momenten i het jammer als je wakker wordt en het een drom te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had heel de dag een naar gevoel, want die droom was net alsof hij echt gebeurd was..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vond het echt erg, die droom. Voelde me aardig schuldig.quote:
Het is net Guantanamo Bay.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het echt erg, die droom. Voelde me aardig schuldig..
Maar dan in mijn hoofd, mênquote:
Wil je dat echt weten?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan in mijn hoofd, mên. Wat ben ik in mijn onderbewuste
?
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?
Serieus, je weet toch dat in dromen dood iets heel anders kan betekenen, dan dood .
Nee, niet doen!quote:
Vandaag pas?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, bedankt voor je kaartje man!
Ik was vandaag pas in Helmond, ik ben namelijk verhuisd!![]()
Morgen lekker vrijquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen weer werk.
Wanneer moet jij weer?quote:
Dinsdag, en dan weer mijn hele wijkquote:
Wat doe je voor werk? Ik zou wel willen raden, maar dan ben ik bang dat er verkeerde dingen uitkomenquote:
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaanquote:
Oeh dat zal lekker gaan de eerste tijd dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaan).
Post bezorgen, fijne baanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Ik zou wel willen raden, maar dan ben ik bang dat er verkeerde dingen uitkomen.
Gelukkig let er nog iemand opquote:
quote:
Jaja, het viel me ineens op.quote:
Ik ben ook postbode geweest voor 3 jaar maar toen moest ik eruit vanwege dat debiele masterplan. Daarna in de zomervakantie huishoudelijk werk gedaan bij oudere mensen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat postbezorg(st)ers ondergewaardeerd worden.
. (nee, geen slijmpoging, dit geld ook voor vuilnismannen, krantenbezorgers, schoonmakers enzo)
damn, sterkte dan maar morgen!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaan).
Gaat wel weer lukkenquote:
Dinsdag pas, toch?quote:
Dus je bent nu the bomb op je werkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaat wel weer lukken. Ik heb zo'n mooi karretje gekregen van de baas (terwijl bezorgers die niet mogen hebben
), dus ik hoef nu nog maar de helft van mijn wijk te sjouwen
.
Ik kom nooit 'op mijn werk', mijn werk komt naar mij (daarom vind ik het ook zo'n fijne baan, ik heb met niemand wat te makenquote:
das helemaal mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kom nooit 'op mijn werk', mijn werk komt naar mij (daarom vind ik het ook zo'n fijne baan, ik heb met niemand wat te maken).
Is het heel raar als ik je niet begrijpquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef Tha_T het volgende:
Verdomme man. Hij doet het ook nog gewoon![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet begrijp.
Oh, wacht ff, die arrogante Barney die op zijn flikker heeft gekregen.
Het was raar spannend ja, heb ik normaal nooitquote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat jaEen hele fles Cola leeg gedronken
Cola is okayquote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat jaEen hele fles Cola leeg gedronken
Dat kroegspelletje?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
Darts.
Hee, je bent zwart.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef Conflict het volgende:
bitterballen!
Hee, je let niet opquote:
Oke, dat kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een paar weken geloof ik
Ik had het te druk
Misschien zou je het contact dan ff op een heel laag pitje moeten zettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef classpc het volgende:
Dit werkt niet
Ik ben nog steeds stapelgek op haar
Maar ik weet niet of ik dat kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien zou je het contact dan ff op een heel laag pitje moeten zetten.
Waarom zou je dat niet kunnenquote:
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.quote:
Maar zou het niet helpen om bv jouw avatar te veranderen? Ik bedoel maar, zelfs als je hier post MOET je er als het ware constant aan denken want je ziet haar constant passerenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Ja, maar je helpt jezelf niet echt als je het steeds op blijft zoeken en zij heeft duidelijk gemaakt dat ze niet op die manier in je geinteresseerd is...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Het is mij ook gelukt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef classpc het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk
Ik heb besloten om te proberen om het contact ff op een lager pitje te zetten.
Dat denk ik dus oook. En ik hoop echt dat je het kunt volhouden classpc want ik denk dat zoiets niet eenvoudig moet zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een stuk gezonder bezig bent als nu
.
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Ik vind hem helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar opletten.
Beetje vaga ava misschien, maar hij komt hier van af:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Went snel genoeg iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend idd![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, dan zijn ze al aan wisselingen gewendquote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef classpc het volgende:
Ik weet het niet... ik wissel al zo vaak van avatar.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Zou ik het nu goed gedaan hebben volgens Godlike?![]()
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?quote:
ff testen dan...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
Nee!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
Dat doe ik ook meestalquote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Zal ik geheimpje vertellen?
Hij staat bijna de complete dag open op dit topic.
ik druk op refresh en ik kan doorlezen waar ik gebleven was.
Iemand moet het doen![]()
Je meent het ofwa?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Zal ik geheimpje vertellen?
Hij staat bijna de complete dag open op dit topic.
ik druk op refresh en ik kan doorlezen waar ik gebleven was.
Iemand moet het doen![]()
De pc gaat 's nachts wel uit hoor, zo erg is het nog net nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef leonieke het volgende:
Soit nog veel plezier met F5'en Godlike & esIk ga toch maar even mijn bed opzoeken want morgen moet ik toch écht nog genieten van mijn vrije dag
![]()
Doei![]()
Doe ik in wel meer topics.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je meent het ofwa?![]()
En moeten je dat nu blijven doen of is dit een tijdelijke maatregel?
trustequote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De pc gaat 's nachts wel uit hoor, zo erg is het nog net niet. Ik heb alleen mijn vaste vensters open staan
. En ik denk dat ik je goeie voorbeeld maar ga volgen
.
Fijne avond allemaal.
Offline fokken is ook leukquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, bedje opgemaakt, tandjes gepoetst, nog even online fokken
Offline fokken gaat meestal zo slechtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, bedje opgemaakt, tandjes gepoetst, nog even online fokken
Oké. Ik ben van nature masochistischquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent te snel!
Of GMTA![]()
Pick one!![]()
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rudequote:
ga je torrents fixenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rude
Ik ga maar slapen ofzo, beter dan jullie gezeur aan te horen..
Het werktquote:
okquote:Op maandag 16 januari 2006 01:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, ben net weer op .
Ik kwam al slecht in slaap, ging er beneden iemand nog wat eten maken,quote:
je kan die gene toch terug pakken over een paar uur?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kwam al slecht in slaap, ging er beneden iemand nog wat eten maken,
van die geur werd ik al helemaal niet goed, en even later mja, mooi geluid dat dts door 5 boxen.![]()
Nee, zoiets doe ik mijn kids niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan die gene toch terug pakken over een paar uur?
gewoon ff wat hardrock pakken en dan lekker hard
maar die zijn net niet wakker geworden dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zoiets doe ik mijn kids niet aan.![]()
Die slapen nu nog lekker.
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die zijn net niet wakker geworden dus?
pak je partner dan op een andere maneir lekker hard aan
hij maakt jou toch wakker?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.
Zou niet weten waarom, en waarmee.
Heb ik ook geen behoefte aan.
Niet bewust, normaal slaap ik daar wel doorheen.quote:
aahhhquote:Op maandag 16 januari 2006 01:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet bewust, normaal slaap ik daar wel doorheen.
Of ik heb dan geen moeite met inslaap komen zoals vandaag.
Oke, welterusten. ququote:Op maandag 16 januari 2006 01:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
aahhh
ik ga maar eens kijken of ik wel in kan slapen
Truste lieve B.![]()
goedmorgenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef leonieke het volgende:
Zie de modjes bezig, elkaar goeiemorgen zwaaien in aparte posts![]()
Het lef![]()
Alles goed hier?
En een goeiemorgen![]()
Zie, ZO moet je dat doen![]()
Mja, ik wou jou ook ff inlichten dat we vanaf nu niet meer zomaar mogen zwaaien naar elkaarquote:Op maandag 16 januari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
tegen jou kan ik gewoon niet op (of ligt het aan het vroege tijdstip ?)
koud iddquote:Hoe is het in Vlaanderen, ook zo koud ?
Nee, het gaat helaas nog niet veel beter helaas, maar we blijven moed houden. Ze heeft een hele vreemde aderontsteking die nu al vier weken duurt, en ze vertrouwen het niet erg... Het is even afwachten hoe dat verder loopt. Met mezelf gaat het wel goed allemaal, lekker druk op het werk enzo, dus ik vermaak me wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:42 schreef leonieke het volgende:
En hoe is het met jou? En je vrouw? Al beter nieuws?
Je hebt fok!ken en fokken hequote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rude
Ik ga maar slapen ofzo, beter dan jullie gezeur aan te horen..
Een waarheid als een koequote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt fok!ken en fokken he
waarbij fokken vrij weinig te maken heeft met fok!ken
Moooquote:
Mijn hart weent als ik zoiets leesquote:Op maandag 16 januari 2006 09:59 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zometeen ga ik weer lekker naar school
Kan ik weer de hele dag achter de computer zitten zonder dat ik iets leer
nog niet beterquote:Op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee, het gaat helaas nog niet veel beter helaas, maar we blijven moed houden. Ze heeft een hele vreemde aderontsteking die nu al vier weken duurt, en ze vertrouwen het niet erg... Het is even afwachten hoe dat verder loopt. Met mezelf gaat het wel goed allemaal, lekker druk op het werk enzo, dus ik vermaak me wel.
Nee niet de broer vanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Astrid? (sig...) Of vond j het gewoon een leuke opmerking?
Hoi
Nee ook nietquote:
Geheimzinnig? ik noem het slaapdronkenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo geheimzinnig?![]()
Nog wat meegemaakt?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo geheimzinnig?![]()
[..]
Okay![]()
Ik ben net mijn auto naar de garagist geweest en heb mijn lampjes op mijn dashboard laten herstellen. Het was spannendquote:Op maandag 16 januari 2006 11:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Nog wat meegemaakt?
Misschien dat er dan mensen denken, he, leven in de tent ik doe mee!
-edit- garagistquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben net mijn auto naar de garagist geweest en heb mijn lampjes op mijn dashboard laten herstellen. Het was spannend![]()
Voor de rest niet te veel meegemaaktHet is dan ook niet voor niets een vrije dag eh
![]()
Was het bij u drukker?
Zonder ontbijt? Foeiquote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb mijn weg naar de computer gevonden vanaf het bed.
Om 13.30 mn eerste examen van de week, dat wordt mn dag dan weer![]()
Biologie, dat wordt dus weer een eitjequote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonder ontbijt? Foei![]()
Welk examen heb je?
Gefeliciteerd Speedy, fijne dag vandaagquote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaal*hier is de jarige
*
Thnx esquote:Op maandag 16 januari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Speedy, fijne dag vandaag.
feli!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaal*hier is de jarige
*
Thnxquote:
Nouhou.. omdat je aandringt hoorquote:
Thnx D_Hquote:
Van allesquote:
Kan zo opgehaald wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nouhou.. omdat je aandringt hoor![]()
![]()
Je hebt toevallig geen rijsttaart? daar heb ik nu al van gisteren zin in![]()
hey Lquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nouhou.. omdat je aandringt hoor![]()
![]()
Je hebt toevallig geen rijsttaart? daar heb ik nu al van gisteren zin in![]()
Ook opeten dan hequote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hey L
rijstevlaai heb ik al op van t weekend
ik stem voor abrikozenvlaai of zo
Hoiquote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hey L
rijstevlaai heb ik al op van t weekend
ik stem voor abrikozenvlaai of zo
Dan ga je toch bakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi
Abrikozen.. nee, dat lust ik niet![]()
of een soort cake? Dat gaat ook altijd makkelijk binnen![]()
Kijk nu! Nu wil ik bakken
download je toch een ander receptje?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar mijn recept van rijsttaart ligt 100km verder
domme gans dat ik ben![]()
Maar ik ben zo iemand die bij haar oude recept blijftquote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
download je toch een ander receptje?
Zie dat vind ik nou slim van jouquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar mijn recept van rijsttaart ligt 100km verder
domme gans dat ik ben![]()
Ooh okequote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga geen hele vlaai opeten
ik wil niet misselijk worden
Wees dan maar blij dat je geen 35 bent gewordenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh okegeeft niet hoor
![]()
22zucht nu kan ik geen 12 meer zijn
![]()
Of kopietjes makenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:
Ik moet echt eens mijn map met recepten meebrengen naar hier denk ik![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je geen 35 bent geworden.
Da's ook een optie!quote:
+5 - Goeie Tip!quote:
gewoon scannen en op je eigen page zettenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's ook een optie!![]()
Alhoewel, nu ik mijn domicilie aan het veranderen ben, mag alles zo een beetje naar hier overkomenEn bakken doe ik thuis eigenlijk bijna nooit
Helemaal goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even mijn user icon verbeteren
Zo klaar, es70 vroeg daar namelijk om![]()
Welke?quote:
hij is mooi geworden Speedy, ziet er goed uit zoquote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even mijn user icon verbeteren
Zo klaar, es70 vroeg daar namelijk om![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij is mooi geworden Speedy, ziet er goed uit zo
ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef Walken het volgende:
Ik ben er.... ongeveer 1 minuut, zo de keuken in, men heeft hier grote trek
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.Ook weer terug van werken. Even kijken wat er op het menu staat vanavond.
te lekker? Da's niet goedquote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Was het maar zo. We hebben veel te lekker eten
eejjjjjjjquote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.Ook weer terug van werken. Even kijken wat er op het menu staat vanavond.
eejjjjjjjquote:
Het staat zo stoer.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]Avond
Je sig klopt trouwens niet meer
Ouwe lul zegtie danquote:Op maandag 16 januari 2006 17:35 schreef Jaguarized het volgende:
Speedy!Ouwe lul, gefeliciteerd!
![]()
22 jaartjes.
![]()
Jij wordt nog ouder!quote:
Bijna weekend?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor een maandag verrassend goed
bijna 'vakantie'
Ja, erg hequote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij wordt nog ouder!Boh gek!
Geboortedatum: 1982-03-31
![]()
Morgen om 12.15 heb ik weer 1,5 dag vrijquote:
Mên...das pas erg...quote:
Ik ben ook student en wordt pas op 20 februari weer in de schoolbanken verwacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Morgen om 12.15 heb ik weer 1,5 dag vrij.
Soms vind ik het helemaal niet erg om student te zijn.
Dan heb ik vakantie hoor en dan ben ik jarigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook student en wordt pas op 20 februari weer in de schoolbanken verwacht.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie hoor en dan ben ik jarig
Memorabele dag. Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie hoor en dan ben ik jarig
Broekie.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk ouwe lullen.
legaal drinkenquote:
It's my middle namequote:
Kindjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha, een echt OUD-topicquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo hopla, dat stormt zomaar even binnen.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet jaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Lulleressenquote:
Dat wil niet zeggen dat je geen lulleres bentquote:
Das waarquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen lulleres bent.
vrouwelijke vorm van lullenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ikke nie begrijp? Watte is lulleressen?
Ik ben nog nooit een vrouwelijk gevormde lul tegengekomen eigenlijk...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, de vrouwelijke vorm van lullen toch?
Hmm, vrouwelijke lullen kan opzich ook niet natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vrouwelijk gevormde lul tegengekomen eigenlijk...
Trutten, stomme wijven, teringmokkels, domme dozen, suffe mutsen... Best veel mogelijkheden, maar vrouwelijke lullen.
Scherp.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, vrouwelijke lullen kan opzich ook niet natuurlijk. Behalve als zij d'r om laat bouwen
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef passie66 het volgende:
Och...ik word ook 40 dit jaar; ze zeggen dat het leven bij de 40 begint...jullie krijgen van mij nog wat te heuren..
Ben erg tevreden met mijn 35 hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef passie66 het volgende:
Och...ik word ook 40 dit jaar; ze zeggen dat het leven bij de 40 begint...jullie krijgen van mij nog wat te heuren..
Ik had niet anders verwacht.quote:
30 is ook okayquote:
Ik stel niet graag iemand teleurquote:
En over 15 jaar ben ik 50, so f*cking whatquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 9 jaar en ik ben ook 30. [afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
En over 15 jaar ben ik 50, so f*cking what.
Tizzerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |