oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fipo![]()
Ja ik wilde het gewoon een keer zeggen.
Nog over die vrouwen generaliserende opmerking, ik ken ook vrouwen die niet zo netjes en geordend zijnquote:
Toen moest ik de nieuwe makenquote:
Dat ik netjes ben wil niet zeggen dat ik ook geordend benquote:Op zondag 15 januari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog over die vrouwen generaliserende opmerking, ik ken ook vrouwen die niet zo netjes en geordend zijn.
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fipo![]()
Ja ik wilde het gewoon een keer zeggen.
Net gedaan. Met groene zeep.quote:
Ik had me voorgenomen om dat niet te doenquote:
Ja, ja, wrijf het nog maar ff inquote:
Zó erg is het toch niet?quote:
Whehehehe.quote:
Waarom niet? Je bent niet verplicht een te openen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dat niet te doen.
De sluiter opent, als je dat niet wilt zul je dus op moeten lettenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent niet verplicht een te openen.![]()
Er zijn er altijd wel die het willen doen, ik vind de OP niets dus doe het liever niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
De sluiter opent, als je dat niet wilt zul je dus op moeten letten.
Niet verplicht, maar als dat een beetje de regel is, is het wél zo netjes om je daar een beetje aan te houden.
Oeh naughty.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel die het willen doen, ik vind de OP niets dus doe het liever niet.
En ga niet telkens kijken of ik de laatste ben.
Mja, dan ben ik maar niet netjes.
Alleen bij gelegenheden?quote:
Goh, en ik dacht dat jij zo braaf was...quote:
Dat doe ik altijd.quote:
Met een beetje fantasie is het leven gewoon veel leukerquote:
Ben ik toch ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Goh, en ik dacht dat jij zo braaf was...
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie is het leven gewoon veel leuker.
Dat heet dromenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?
Zeer zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij nog gefantaseerd vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens wat meer.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En morgen ga ja naar de huisarts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens een schone jonkvrouwe in nood ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was het, ridders en draken. Je weet wel, vechten enzo, vuur, schubben, harnas. Kasteel, heks.![]()
Heksen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was het, ridders en draken. Je weet wel, vechten enzo, vuur, schubben, harnas. Kasteel, heks.![]()
Waarschijnlijk wel, maar die kan ik me neit meer herinnerenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet eens een schone jonkvrouwe in nood ofzo.
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waaromquote:Op zondag 15 januari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar die kan ik me neit meer herinneren, laten we maar zeggen.
Of natuurlijk Fantastische dromen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waarom. Bovendien komen dromen meestal niet terug als je dat graag wilt... Fantasie is toch leuker
.
Allebei niet verkeerdquote:Op zondag 15 januari 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of natuurlijk Fantastische dromen.
Of dromerige fantasieën
Ik kon voorheen vaak mijn dromen goed onthouden en dingen erin veranderen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het vervelende van dromen, als ze leuk zijn herinner je je meestal alleen dat ze leuk waren, niet waarom. Bovendien komen dromen meestal niet terug als je dat graag wilt... Fantasie is toch leuker
.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had laatst gedroomd dat een meisje dat mij had afgewezen, mij ineens kwam melden me toch wel leuk te vinden.![]()
![]()
![]()
Op die momenten is het jammer als je wakker wordt en het een droom te zijn geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had laatst gedroomd dat een meisje dat mij had afgewezen, mij ineens kwam melden me toch wel leuk te vinden.![]()
![]()
![]()
Idd. En dan ook nog tegen haar zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op die momenten i het jammer als je wakker wordt en het een drom te zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |