Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.quote:
Maar zou het niet helpen om bv jouw avatar te veranderen? Ik bedoel maar, zelfs als je hier post MOET je er als het ware constant aan denken want je ziet haar constant passerenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Ja, maar je helpt jezelf niet echt als je het steeds op blijft zoeken en zij heeft duidelijk gemaakt dat ze niet op die manier in je geinteresseerd is...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Het is mij ook gelukt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef classpc het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk
Ik heb besloten om te proberen om het contact ff op een lager pitje te zetten.
Dat denk ik dus oook. En ik hoop echt dat je het kunt volhouden classpc want ik denk dat zoiets niet eenvoudig moet zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een stuk gezonder bezig bent als nu
.
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Ik vind hem helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar opletten.
Beetje vaga ava misschien, maar hij komt hier van af:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Went snel genoeg iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend idd![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, dan zijn ze al aan wisselingen gewendquote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef classpc het volgende:
Ik weet het niet... ik wissel al zo vaak van avatar.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Zou ik het nu goed gedaan hebben volgens Godlike?![]()
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?quote:
ff testen dan...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
Nee!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
Dat doe ik ook meestalquote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Zal ik geheimpje vertellen?
Hij staat bijna de complete dag open op dit topic.
ik druk op refresh en ik kan doorlezen waar ik gebleven was.
Iemand moet het doen![]()
Je meent het ofwa?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Zal ik geheimpje vertellen?
Hij staat bijna de complete dag open op dit topic.
ik druk op refresh en ik kan doorlezen waar ik gebleven was.
Iemand moet het doen![]()
De pc gaat 's nachts wel uit hoor, zo erg is het nog net nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef leonieke het volgende:
Soit nog veel plezier met F5'en Godlike & esIk ga toch maar even mijn bed opzoeken want morgen moet ik toch écht nog genieten van mijn vrije dag
![]()
Doei![]()
Doe ik in wel meer topics.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je meent het ofwa?![]()
En moeten je dat nu blijven doen of is dit een tijdelijke maatregel?
trustequote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De pc gaat 's nachts wel uit hoor, zo erg is het nog net niet. Ik heb alleen mijn vaste vensters open staan
. En ik denk dat ik je goeie voorbeeld maar ga volgen
.
Fijne avond allemaal.
Offline fokken is ook leukquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, bedje opgemaakt, tandjes gepoetst, nog even online fokken
Offline fokken gaat meestal zo slechtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, bedje opgemaakt, tandjes gepoetst, nog even online fokken
Oké. Ik ben van nature masochistischquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent te snel!
Of GMTA![]()
Pick one!![]()
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rudequote:
ga je torrents fixenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rude
Ik ga maar slapen ofzo, beter dan jullie gezeur aan te horen..
Het werktquote:
okquote:Op maandag 16 januari 2006 01:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, ben net weer op .
Ik kwam al slecht in slaap, ging er beneden iemand nog wat eten maken,quote:
je kan die gene toch terug pakken over een paar uur?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kwam al slecht in slaap, ging er beneden iemand nog wat eten maken,
van die geur werd ik al helemaal niet goed, en even later mja, mooi geluid dat dts door 5 boxen.![]()
Nee, zoiets doe ik mijn kids niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan die gene toch terug pakken over een paar uur?
gewoon ff wat hardrock pakken en dan lekker hard
maar die zijn net niet wakker geworden dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zoiets doe ik mijn kids niet aan.![]()
Die slapen nu nog lekker.
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die zijn net niet wakker geworden dus?
pak je partner dan op een andere maneir lekker hard aan
hij maakt jou toch wakker?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.
Zou niet weten waarom, en waarmee.
Heb ik ook geen behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |