Maar ik weet niet of ik dat kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien zou je het contact dan ff op een heel laag pitje moeten zetten.
Waarom zou je dat niet kunnenquote:
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.quote:
Maar zou het niet helpen om bv jouw avatar te veranderen? Ik bedoel maar, zelfs als je hier post MOET je er als het ware constant aan denken want je ziet haar constant passerenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Ja, maar je helpt jezelf niet echt als je het steeds op blijft zoeken en zij heeft duidelijk gemaakt dat ze niet op die manier in je geinteresseerd is...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Omdat ik haar graag zie en graag bij haar wil zijn.
Het is mij ook gelukt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef classpc het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk
Ik heb besloten om te proberen om het contact ff op een lager pitje te zetten.
Dat denk ik dus oook. En ik hoop echt dat je het kunt volhouden classpc want ik denk dat zoiets niet eenvoudig moet zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een stuk gezonder bezig bent als nu
.
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Ik vind hem helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
Ook maar ff mijn ava veranderd dan.
En hoi leo
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze wennen er vanzelf aan, en anders maar niet, moeten ze maar opletten.
Beetje vaga ava misschien, maar hij komt hier van af:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Went snel genoeg iddquote:Op zondag 15 januari 2006 22:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Aan jouw avatar ben ik ook al helemaal gewend idd![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, dan zijn ze al aan wisselingen gewendquote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef classpc het volgende:
Ik weet het niet... ik wissel al zo vaak van avatar.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Zou ik het nu goed gedaan hebben volgens Godlike?![]()
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?quote:
ff testen dan...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
Nee!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben mods zo een script ofzo dat wanneer we hun naam intypen zij automatisch in het topic terechtkomen?![]()
Freaks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |