SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had heel de dag een naar gevoel, want die droom was net alsof hij echt gebeurd was..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vond het echt erg, die droom. Voelde me aardig schuldig.quote:
Het is net Guantanamo Bay.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het echt erg, die droom. Voelde me aardig schuldig..
Maar dan in mijn hoofd, mênquote:
Wil je dat echt weten?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan in mijn hoofd, mên. Wat ben ik in mijn onderbewuste
?
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?
Serieus, je weet toch dat in dromen dood iets heel anders kan betekenen, dan dood .
Nee, niet doen!quote:
Vandaag pas?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef Conflict het volgende:
Jaguarized, bedankt voor je kaartje man!
Ik was vandaag pas in Helmond, ik ben namelijk verhuisd!![]()
Morgen lekker vrijquote:Op zondag 15 januari 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen weer werk.
Wanneer moet jij weer?quote:
Dinsdag, en dan weer mijn hele wijkquote:
Wat doe je voor werk? Ik zou wel willen raden, maar dan ben ik bang dat er verkeerde dingen uitkomenquote:
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaanquote:
Oeh dat zal lekker gaan de eerste tijd dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaan).
Post bezorgen, fijne baanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Ik zou wel willen raden, maar dan ben ik bang dat er verkeerde dingen uitkomen.
Gelukkig let er nog iemand opquote:
quote:
Jaja, het viel me ineens op.quote:
Ik ben ook postbode geweest voor 3 jaar maar toen moest ik eruit vanwege dat debiele masterplan. Daarna in de zomervakantie huishoudelijk werk gedaan bij oudere mensen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat postbezorg(st)ers ondergewaardeerd worden.
. (nee, geen slijmpoging, dit geld ook voor vuilnismannen, krantenbezorgers, schoonmakers enzo)
damn, sterkte dan maar morgen!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dacht iets van 356 geloof ik. Heb net een week maar de helft hoeven doen ter 'reintergratie' (was met kerst gruwelijk door mijn rug gegaan).
Gaat wel weer lukkenquote:
Dinsdag pas, toch?quote:
Dus je bent nu the bomb op je werkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaat wel weer lukken. Ik heb zo'n mooi karretje gekregen van de baas (terwijl bezorgers die niet mogen hebben
), dus ik hoef nu nog maar de helft van mijn wijk te sjouwen
.
Ik kom nooit 'op mijn werk', mijn werk komt naar mij (daarom vind ik het ook zo'n fijne baan, ik heb met niemand wat te makenquote:
das helemaal mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kom nooit 'op mijn werk', mijn werk komt naar mij (daarom vind ik het ook zo'n fijne baan, ik heb met niemand wat te maken).
Is het heel raar als ik je niet begrijpquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef Tha_T het volgende:
Verdomme man. Hij doet het ook nog gewoon![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik je niet begrijp.
Oh, wacht ff, die arrogante Barney die op zijn flikker heeft gekregen.
Het was raar spannend ja, heb ik normaal nooitquote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat jaEen hele fles Cola leeg gedronken
Cola is okayquote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat jaEen hele fles Cola leeg gedronken
Dat kroegspelletje?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
Darts.
Hee, je bent zwart.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef Conflict het volgende:
bitterballen!
Hee, je let niet opquote:
Oke, dat kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een paar weken geloof ik
Ik had het te druk
Misschien zou je het contact dan ff op een heel laag pitje moeten zettenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef classpc het volgende:
Dit werkt niet
Ik ben nog steeds stapelgek op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |