maar die zijn net niet wakker geworden dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zoiets doe ik mijn kids niet aan.![]()
Die slapen nu nog lekker.
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die zijn net niet wakker geworden dus?
pak je partner dan op een andere maneir lekker hard aan
hij maakt jou toch wakker?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, die slapen gelukkig vaster dan mij.
Zou niet weten waarom, en waarmee.
Heb ik ook geen behoefte aan.
Niet bewust, normaal slaap ik daar wel doorheen.quote:
aahhhquote:Op maandag 16 januari 2006 01:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet bewust, normaal slaap ik daar wel doorheen.
Of ik heb dan geen moeite met inslaap komen zoals vandaag.
Oke, welterusten. ququote:Op maandag 16 januari 2006 01:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
aahhh
ik ga maar eens kijken of ik wel in kan slapen
Truste lieve B.![]()
goedmorgenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef leonieke het volgende:
Zie de modjes bezig, elkaar goeiemorgen zwaaien in aparte posts![]()
Het lef![]()
Alles goed hier?
En een goeiemorgen![]()
Zie, ZO moet je dat doen![]()
Mja, ik wou jou ook ff inlichten dat we vanaf nu niet meer zomaar mogen zwaaien naar elkaarquote:Op maandag 16 januari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
tegen jou kan ik gewoon niet op (of ligt het aan het vroege tijdstip ?)
koud iddquote:Hoe is het in Vlaanderen, ook zo koud ?
Nee, het gaat helaas nog niet veel beter helaas, maar we blijven moed houden. Ze heeft een hele vreemde aderontsteking die nu al vier weken duurt, en ze vertrouwen het niet erg... Het is even afwachten hoe dat verder loopt. Met mezelf gaat het wel goed allemaal, lekker druk op het werk enzo, dus ik vermaak me wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:42 schreef leonieke het volgende:
En hoe is het met jou? En je vrouw? Al beter nieuws?
Je hebt fok!ken en fokken hequote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
och de modjes hebben weer een onderondsje... how rude
Ik ga maar slapen ofzo, beter dan jullie gezeur aan te horen..
Een waarheid als een koequote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt fok!ken en fokken he
waarbij fokken vrij weinig te maken heeft met fok!ken
Moooquote:
Mijn hart weent als ik zoiets leesquote:Op maandag 16 januari 2006 09:59 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zometeen ga ik weer lekker naar school
Kan ik weer de hele dag achter de computer zitten zonder dat ik iets leer
nog niet beterquote:Op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee, het gaat helaas nog niet veel beter helaas, maar we blijven moed houden. Ze heeft een hele vreemde aderontsteking die nu al vier weken duurt, en ze vertrouwen het niet erg... Het is even afwachten hoe dat verder loopt. Met mezelf gaat het wel goed allemaal, lekker druk op het werk enzo, dus ik vermaak me wel.
Nee niet de broer vanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Astrid? (sig...) Of vond j het gewoon een leuke opmerking?
Hoi
Nee ook nietquote:
Geheimzinnig? ik noem het slaapdronkenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo geheimzinnig?![]()
Nog wat meegemaakt?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo geheimzinnig?![]()
[..]
Okay![]()
Ik ben net mijn auto naar de garagist geweest en heb mijn lampjes op mijn dashboard laten herstellen. Het was spannendquote:Op maandag 16 januari 2006 11:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Nog wat meegemaakt?
Misschien dat er dan mensen denken, he, leven in de tent ik doe mee!
-edit- garagistquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben net mijn auto naar de garagist geweest en heb mijn lampjes op mijn dashboard laten herstellen. Het was spannend![]()
Voor de rest niet te veel meegemaaktHet is dan ook niet voor niets een vrije dag eh
![]()
Was het bij u drukker?
Zonder ontbijt? Foeiquote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb mijn weg naar de computer gevonden vanaf het bed.
Om 13.30 mn eerste examen van de week, dat wordt mn dag dan weer![]()
Biologie, dat wordt dus weer een eitjequote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonder ontbijt? Foei![]()
Welk examen heb je?
Gefeliciteerd Speedy, fijne dag vandaagquote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaal*hier is de jarige
*
Thnx esquote:Op maandag 16 januari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Speedy, fijne dag vandaag.
feli!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen allemaal*hier is de jarige
*
Thnxquote:
Nouhou.. omdat je aandringt hoorquote:
Thnx D_Hquote:
Van allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |