Precies dan wil je iets zien en je "ziet" dan precies wat jezelf wilt zien en nu iemand anders het doet, wat dus dus zelf niet kan beinvloeden is het toch een stuk meer vertrouwen er in!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Githa het volgende:
Glossy ik zou uurloon gaan vragen
Dus nog ff voor je dat gaat doen![]()
Ga ik nog een tweede kindje krijgen enne belangrijker voor mij, is dat dan helemaal in orde qua handjes en voetjes![]()
Ik hecht toch ook echt wel waarde aan het pendelen, alleen denk ik dat je wannneer je het voor jezelf doet, je het wel meer kan beinvloeden.
Ik ben voorquote:Op zondag 15 januari 2006 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dit topic bijna echt omdopen tot 'Het Grote Pendel-topic'.
Ik ben wel heel benieuwd of het uitkomt allemaal.
Wachten op het tweede streepje - deel 74quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Anitra het volgende:
Even brutaal het topic kapen.
Vinden jullie vast niet erg. Maken we hier 'Het grote pendel-topic' van en maak ik even een nieuw 2e streepje.
Oh, ik moet er wel even bijzeggen dat er maar 1 pendeltopic kan komen. Want eigenlijk hoort dit natuurlijk in het Truth forum. Maar voor 1 topic doen we even net alsof we dat vergeten zijn.
Dat vind ik dan wel weer jammer... kunnen we dan niet iets in de OP van het 2e streepje erbij maken?Het pendellijstje of iets dergelijks?Of is dat weer omslachtig en hoort dit echt in truth thuis?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef BEhet volgende:
Oh, ik moet er wel even bijzeggen dat er maar 1 pendeltopic kan komen. Want eigenlijk hoort dit natuurlijk in het Truth forum. Maar voor 1 topic doen we even net alsof we dat vergeten zijn.
Ik ben de 22 uitgerekend. Als de vraastelling zo gaat als ik denk dat het gaat , vraag je eerst of het voor 22 september komt. Als dat zo is , neem je een week eerder en vraag je of het voor die datum komt... Uiteindelijk hoef je dan nog maximaal 7 dagen te pendelen ipv. 30quote:Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe pendel je eigenlijk een datum?
Vraag je dan 'komt het in Januari 2006?' En als er niks gebeurd ga je dan naar de volgende maand?
Dan kan het geboortedatum-pendelen nog een aardig tijdrovend klusje worden.![]()
Ik hang hem dan meestal aan een ketting. Het leukste is vragen te doen waar je zelf nog geen antwoord op weet. Dan is het ook echt niet te beïnvloeden. Ik wist niet dat je de 22ste uitgerekend was, nu wel, dus zou ik met dat pendelen op de 22ste uit kunnen komen, omdat ik het al weet.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef Xanthe het volgende:
Hang je een ring dan aan een ketting of aan een draadje?
Oh mij maakt het ook niet uit wie het doetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef phileine het volgende:
Moussy, ik heb wel vertrouwen in jou als waarzegster. Kijk jij eens of er bij mij nog een tweede in de toekomst ligt?
Ahum , als ik het goed deed (glossy controleer jij het aub.) dan word je dit jaar nog zwanger en krijg je in januari 2007 een dochter. Maar of ik het ook echt goed deed...???quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Syrena het volgende:
Ja dan wil ik ook wel weten wanneer en wat ik krijgWie biedt?!
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
tex, bij mij krijgen jullie evenveel kinderen ....
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
en max:... je zal in 2007 verblijd worden met een dochtertje
Toch wel?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
t is wel grappig ja
maar ik zou het wel met een een strooiwagen aan zout nemen allemaal
was er voor jou al gependeld dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik was al bezig met de uitzet bijeen te zoeken.
Jup, volgens Glossy raak ik volgende maand zwanger.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
was er voor jou al gependeld dan?
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef texelonia het volgende:
ruilen dan spekkie?krijg jij dit jaar nog een zoontje en ik nog even niet
Kijk... dat komt beter in richting van stinkie's plannen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
bij mij raak je in de 2e helft van 2007 pas zwanger be
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef moussy het volgende:
Die pandora bedels doen het ook goed als pendel
Be, laat de uitzet nog maar staan hoor, ik heb mezelf eens wezenloos gependeld toen ik (weer eens) zwáár verliefd had. Huisje boompje beestje kwam er uit, alleen achteraf waarschijnlijk met een ander, iig niet met mij![]()
De strooiwagen met zoutquote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik snap je niet? Heb jij voor mij gependeld ook?
Oh ja... uiteraard... Ik ga voorlopig nog maar even af op de wensen van manlief... en daar komt volgende maand niet in voor.quote:
Ik krijg tot 3x toe van nietquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef phileine het volgende:
Moussy, ik heb wel vertrouwen in jou als waarzegster. Kijk jij eens of er bij mij nog een tweede in de toekomst ligt?
Nu wel, 2de helft van 2006 zou je zwanger raken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef Brighteyes het volgende:Ik snap je niet? Heb jij voor mij gependeld ook?
Daar zal mijn vriend errrrrg blij mee zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
syrena, als ik bij jou vraag of je in 2006 zwanger word blijft hij stil hangen ....
ik kan je geen antwoord geven
Hmmm... jij hebt mooi het gemiddelde.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef moussy het volgende:
Nu wel, 2de helft van 2006 zou je zwanger raken.
Neem maar zeezout, is lekker grofquote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm... jij hebt mooi het gemiddelde.
Glossy zegt Feb 2006, Spekkie 2e helft 2007.
Doe ik zout mét of zonder jodium.
Jij zegt alleen maar wat ik graag wil horenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
2de helft van 2007 zwanger van een meisje
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Rottdog het volgende:
Zit hier echt helemaalwordt verschrikkelijk nieuwsgierig zo
![]()
Nou is er ooit bij mij gependelt dat ik nog een kindje zou krijgen en dat dat een jongetje zou zijn, klopt dat
Zo ja wanneer ongeveer![]()
Dusssssssssquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef glossy het volgende:
jongen klopt en de pendel zegt dat je deze maand zwanger raakt
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wat ik graag wil horen
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef moussy het volgende:
ow en er schijnt een piemeltje aan te zitten
het schijnt van wel. Dus je kan nu weer met een goed gevoel die mop in zn snufferd drukken?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Komt alles goed hier in 2006 iemand aub
bvd
Ja en toch...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef moussy het volgende:
Nou ja, de nominatie voor het meest hilarische topic van 2006 is er iig al
Mjaah, niet eens een mooie blonde god die mij nog een keertje wil bezwangerenquote:
Ben je het eens met dit jaar nog zwanger van een 2de?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef snoopy het volgende:
En ik Mous? Blijft het er 1 of krijg ik er meer en wanneer?![]()
Ik kom wel op een 2de, maar dit jaar niet hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef texelonia het volgende:
Kan iemand mij ook nog een keer pendelen? kijken of er hetzelfde uitkomt
Anders durf ik straks voorlopig geen seks meer te hebben
oeh een hoeveel, die ga ik even met een glas doen en dan laten tikkenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:
Nu word ik toch ook wel erg nieuwsgierig, naar een eventuele wanneer en hoeveel...
Ben benieuwd of het pendelen strookt met onze eigen ´voorspellingen.
Moussy, heb je tijd?
pfewquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kom wel op een 2de, maar dit jaar niet hoor
Ik doe die berg zout er voor de zekerheid even bij als je het niet erg vindtquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef moussy het volgende:
Ben je het eens met dit jaar nog zwanger van een 2de?
3?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Lishe het volgende:
Nu word ik toch ook wel erg nieuwsgierig, naar een eventuele wanneer en hoeveel...
Ben benieuwd of het pendelen strookt met onze eigen ´voorspellingen.
Moussy, heb je tijd?
Ja doe maarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik doe die berg zout er voor de zekerheid even bij als je het niet erg vindt![]()
Hoe bedoel je dat? er stonden in dat boekje de dingen die jij ooit voor jezelf pendelde?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef moussy het volgende:
En nu ga ik roken, ik geloof er zelf helemaal niet in, na het vinden van een boekje met dingetjes die ik járen geleden ooit eens over mezelf gependeld heb
Er is geen ruk van uitgekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? er stonden in dat boekje de dingen die jij ooit voor jezelf pendelde?
Gewoon een gesloten vraag toch? En zulke moeilijke dingen vraag ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
misschien stel je de vraag verkeerd beefcake?
Dit worden wel veel kinderen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dit heb ik uit dit topic:
BE: Zwanger in Feb 2006, 2e helft 2007 zwanger, 2e helft 2006 zwanger
Ja, of nu zwanger en dat wordt een miskraam en dan 2e helft van het jaar weer en dan in 2e helft van 2007 de 2e of zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef leonieke het volgende:
Dit worden wel veel kinderen hoor![]()
Ik zou toch maar aan die uitzet beginnen
Wow, we gaan vooruit... ff drie jaar afgespitst.. Thx spekkiequote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
2e helft 2007 word je zwanger leonieke
damn.. ik heb enkel een naam voor een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
2e helft 2007 word je zwanger leonieke,
de eerste is een zoon
nopez, nog geen kids te bespeuren hier.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja.... de eerste zou een zoon moeten zijn
kweet niet of je al kids hebt .... en of dat een zoon is. zoniet dan krijg je die dus nog
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgens mijn pendel krijg je geen kinderen meer daantje
Hoef je het ook niet meer veilig te doenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
volgens mijn pendel krijg je geen kinderen meer daantje
nou, ik heb liever nog een kindje hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hoef je het ook niet meer veilig te doen![]()
probeer het eens met leoniekequote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
mijn ring beweegt zelfs niet als ik vraag of ik leonie heet
Ik kan het dus niet![]()
Februari pasquote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
in februari zal je je wat beter voelen menicole .... en in augustus zal je bevallen van een zoon
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
het stomme is als ik vraag kan leonieke pendelen ... blijft hij bij mij ook stilhangen whoahahaha
kan ook eerder, ik heb slechts gevraagd of je in febr. nog zo misselijk bent....en daarop zei hij neequote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Februari pasMaar dat vind ik veel te lang nog.
Toen ik zelf ging pendelen (lang geleden) kwam eruit dat ik 2 dochters zou krijgen. Is me nog altijd bij gebleven. Maar zoontje is ook goed, hoeven we niet verder te zoeken naar een naam![]()
LOLquote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
het stomme is als ik vraag kan leonieke pendelen ... blijft hij bij mij ook stilhangen whoahahaha
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb net tien rare blikken gekregen op mijn werk omdat ik probeerde te pendelen met het snoer van mijn oordopjes(zo'n snoer met 1 lange en 1 korte kant, ik vond de lange kant wel een goed idee). Uhm, ik probeer het vanavond eens met een draad en een ring
Als ik bij jou doe zegt ie dat je in 2007 nog een kindje krijgt!!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
nou, ik heb liever nog een kindje hoor!![]()
wil iemand even dubbelchecken?
oeh oeh oeh!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik bij jou doe zegt ie dat je in 2007 nog een kindje krijgt!!
Als ik voor mezelf vraag zegt ie ook een zoontjeJippie
hehehe lolquote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef m@x het volgende:
...... volgens mijn baas kan je op basis van gependelde gegevens trouwens nog geen zwangerschapsverlof aanvragen.
Als ik die naald nog kan vinden dan pendel ik daar eens meequote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef snoopy het volgende:
Dit doet me sterk denken aan zwangerschapstesten in ijzeren potten met naalden etc.![]()
Hier krijg je een jongentje!! Als ik vraag wanneer blijft ie angstvallig stil hangenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Sugar het volgende:
Wat krijg ik? En is het er één?![]()
Dank, dank.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Sugar het volgende:
Wat krijg ik? En is het er één?![]()
Dank, dank.![]()
Nee volgens mijn rare pendel is het er gewoon 1!! Zelfs bij een tweede poging naar een geboorte datum is ie vanaf augustus t/m januari 2007 heel stilquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef Sugar het volgende:
Een jongetje, oh help!![]()
Maar zijn het geen twee jongetjes?![]()
![]()
Als ik vraag juli gaat ie rondjes draaienquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, misschien komt mijn tweede kind erg op tijd? Juli?
En BE, idd. Ik zou wel haast bijna teleurgesteld zijn als het er gewoon 1 is.(grapje hoor, berg zout ook hier overheen graag).
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb net tien rare blikken gekregen op mijn werk omdat ik probeerde te pendelen met het snoer van mijn oordopjes(zo'n snoer met 1 lange en 1 korte kant, ik vond de lange kant wel een goed idee). Uhm, ik probeer het vanavond eens met een draad en een ring
Oh maar voor iedere uitslag is vast wel een excuus te vinden, zoiets als een miskraam, vroege zwangerschap die je zelf niet gemerkt hebt enz enzquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef Lishe het volgende:
Jeuj, volgens Mous d´r berg zout krijg ik er 3? Hah, daar zal ik vriendlief eens mee achter zijn vodden aan gaan zitten.(Dan moet er toch een tweeling aan gaan komen ooit ben ik bang)
Tex, succes!
Ik zeg Glossy met Mous en Spekkie!quote:Marjorie/Gloria - 'de storthoop'
Een levende storthoop in de tuin van de griezels. ze is het grote orakel voor de Freggels, en ze word gezelschap gehouden door haar helpers Philo en Gunge.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen we deze nog?
[afbeelding]
[..]
Ik zeg Glossy met Mous en Spekkie!![]()
[afbeelding]
Jozef natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nou, help me dan maar aan een naam!!!!
Ik blijf even uit het namentopic! Mij daar veel te heet onder de voetjes!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nou, help me dan maar aan een naam!!!!
ja goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:07 schreef texelonia het volgende:
Githa, jullie krijgen een 2e, wordt weer een jongetje en zijn handjes zijn okay!
DaanBanaantje hier krijg je ook nog een 2e, een meisje!
Joehoe!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef Ireth het volgende:
Ow mag ik dan ook aansluiten? Als er namelijk maar 1 topic mag komen dan wil ik niet ergens op de laatste bladzij inhaken
Glossy of iemand anders, zou je voor mij ook eens willen kijken, of er een 2e kindje is voor ons in de toekomst. (eventuele details als wanneer en J/M mag ook, maar das nog niet eens een prioriteit!)
Voor de genomen moeite iig!
hij blijft bij mij stil hangenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef Merisse het volgende:
Ik heb ook wel gependeld maar altijd alleen ja/nee/misschien/weet niet. Bovendien ben ik bang dat mijn wens de pendel beinvloedt vandaar dat ik liever iemand anders voor me laat pendelen. Wie o wie?
nog 1 kindje, een jongetje en het zou in de eerste helft van 2007 gemaakt worden.quote:
Deze uitkomst is al eens eerder gependeld voor me!quote:
Yep hier ookquote:Op maandag 16 januari 2006 16:25 schreef moussy het volgende:
[..]
nog 1 kindje, een jongetje en het zou in de eerste helft van 2007 gemaakt worden.
Thanks cattie!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef cattie het volgende:
Merisse, volgens mijn pendel word je in mei 2006 zwanger en wordt het een jongen.
disclaimer: aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend![]()
tnx!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef texelonia het volgende:
Volgens mijn pendel een zoon, LadyS!
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wanneer ik volgens de pendel zwanger word.
Wie wil even voor mij pendelen?
Joehoe!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Meaghan het volgende:
En ik zou ook graag willen weten of er in ons gezinnetje ooit nog een derde komt en wat het geslacht dan zal zijn. Iemand?
Spekkie, zou je ajb even willen kijken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef cattie het volgende:
Ow, dan wil ik ook wel (heb ook al voor mezelf gependeld, maar ben bang dat ik de uitkomst beïnvloed). Kan iemand het volgende voor me pendelen?
Wordt het een jongen of een meisje? Wordt het een keizersnee? Komt er ooit nog een kindje bij?
dank je,quote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
flower ti amo: dit jaar nog word je zwanger
het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word er een beetje emo van om dit zo te zien staanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
lady S ... in Juni zal je zoontje met een keizersnede ter wereld komen
sorry!, dat was niet de bedoeling hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word er een beetje emo van om dit zo te zien staan
![]()
![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
cattie, je zoontje komt helaas met een keizersnede ... wel krijgt hij ooit een broertje en/of zusje
hoera een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef babyfeet het volgende:
groot pot zout erbij
maar komt er hier ook een 2de zoja wanneer en is het dan een jongen of een meisje
ehm, volgens mijn wiebelaar niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ik krijg er "misschien" uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef babyfeet het volgende:
Jammer spekkie![]()
iemand anders nog voor te vergelijken?
vind het wel een leuk topic
ja dat zag ik later ookquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef cattie het volgende:
He moussy, we zitten helemaal gelijk bij ET!
En volgens andere pendelaarsters?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef moussy het volgende:
ff iets voor hier, was er nou iemand die vanuit het vorige 2de streepies topic voor Diaan had gependeld metpositieve test?
Heb het al gevonden, volgens glossy zou ze wel zwanger zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
ET !! bij mij raak je in febr ook zwanger maar dan van een jongen en een meisje!![]()
![]()
volgens Mous in 2006 en volgens jou in 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
snoopy ... nog ff geduld, 2008 word je zwanger
dan wordt het zeker geen kindjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ga morgen zelf nog ff aan de slag... als het mannetje niet thuis is![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Eloise mijn pendel zegt over jou ook februari en het wordt een jongen
Schaapmeisje, ik krijg hier juli 2007 door en het wordt een meisje voor julliequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeisje, wat zegt jou pendel over mij?ik snap er werkelijk geen ruk van
Da's ET.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou snoop, kopje koffie zou lekker zijn ....
ff naar beneee, voor een sensee
[sub]wie is eloise?[/sub}
wij ooit is saampjes gependeld??? kan het me eigenlijk niet heugen was het niet toevallig met me zwager en schoonzusje?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef moussy het volgende:
Joehoe, iedereen kan pendelen hoor
Ik heb vroegah, lang láng geleden eens met Glossy en haar vriend zitten pendelen en er staat me iets van bij dat hun er 2 gingen krijgen en ik 3. Hier is het iig uitgekomen
Het is positief emo, hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
sorry!, dat was niet de bedoeling hoor![]()
Tuurlijk heb ik het ook voor mezelf gedaan, maar de uitkomst moet ik met een Mount Everest van zout nemen vrees ik..... februari 2006 (een jongen én een meisje)quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef snoopy het volgende:
En jij Slaapmeisje? heb je voor jezelf ook gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |