abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34115895
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ben ik blauw ?
Wordt je blauw? Je omzeilende antwoord bevestigt eigenlijk mijn verwachting al dat je gevallen bent voor de charmes van succubus.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 januari 2006 @ 11:51:55 #252
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34115904
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Engelse les en computer les
[..]

Thailand
[..]

Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.

http://www.activityintern(...)en/azie/thailand.asp
Jaja, en jij kan je lach wel inhouden als er een paar van die longnecks tegenover je zitten zeker
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34115906
quote:

[..]

Ben ik blauw ?
Das bij jou een lastige vraag waarde Drughond
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 16 januari 2006 @ 11:52:49 #254
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34115927

maandag 16 januari 2006 @ 11:52:50 #255
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34115928
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef RichardQuest het volgende:
't Is allang duidelijk dat veel CDA- en PvdA-stemmers op de automatische piloot stemmen in plaats van goed af te wegen wat ze nou eigenlijk willen, daarmee niets over jouw motivatie gezegd, Sickie.
Heb ik ergens gezegd dat ik dat beleid een goede zaak vind? Ik dacht toch van niet. Verder zijn er binnen de VVD gelederen en partijen als GL en SP ook legio die het blik op oneindig zetten en op de automatische piloot stemmen.
Say your prayers
pi_34115930
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is wel relaxed. Weet je al wat voor "echt" werk je wilt gaan?
Productmanager bij een groot bedrijf zou mooi zijn. Maar een directeursfunctie zou ik ook wel aannemen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_34115956
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

Heb ik ergens gezegd dat ik dat beleid een goede zaak vind? Ik dacht toch van niet. Verder zijn er binnen de VVD gelederen en partijen als GL en SP ook legio die het blik op oneindig zetten en op de automatische piloot stemmen.
Ik gok dat die wat meer zweven tussen deze partijen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 januari 2006 @ 11:54:29 #258
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34115978
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, drank is op elk moment van de dag schadelijk voor je gezondheid.

Plus het is einde werkdag, dus dan mag het wel toch
Ik geloof in de helende werking van alcohol. Kateren overdag is wel evil trouwens.
Say your prayers
pi_34116011
quote:
Chairman steps aside during probe
Ohio congressman Ney identified in Abramoff lobbying scandal

WASHINGTON (CNN) -- Rep. Bob Ney gave up his chairmanship of the House Administration Committee on Sunday amid an influence-peddling probe that has roiled the Republican Party, but he predicted the investigation would clear his name.

Ney, a six-term Ohio Republican, was under heavy pressure from House Speaker Dennis Hastert to give up his chairmanship after Ney was implicated in the scandal surrounding lobbyist Jack Abramoff, who pleaded guilty to corruption charges January 3.

GOP sources said Friday that Hastert, an Illinois Republican, was moving to push the embattled Ney from his post. In a statement Sunday, Ney said the decision "was not an easy one and one I do not make lightly."

"Unfortunately, it has become clear to me in recent days that the false allegations made against me have become a distraction to the important work of the House Republican Conference and the important work that remains ahead for the House Administration Committee," he said.

"My love and respect for this institution and the committee is too great for me to allow this distraction to interfere with our ability to get this important work done."

Abramoff pleaded guilty to conspiracy, fraud and tax evasion charges and agreed to cooperate with federal prosecutors in a wide-ranging corruption probe.

According to court papers filed in that case, Abramoff and his business partner, Michael Scanlon, supplied a member of Congress -- identified only as "Representative 1" -- with gifts in exchange for getting the lawmaker to help their clients, including agreeing to support specific bills and placing statements in the Congressional Record.

Government sources have told CNN that Representative 1 is Ney, who has acknowledged being subpoenaed in connection with the investigation. He denies wrongdoing and predicted Sunday that he "will be vindicated completely at the end of this difficult process."

"Once these false allegations have been put to rest, and I have the full confidence that they will be, I look forward to resuming the chair for the rest of my appointed term and continuing the important work of the committee," he said.

Sources with knowledge of the investigation have told CNN that up to a half dozen people -- including Ney, another member of Congress and current and former staff members -- could face charges in the case.

Ney is the second high-profile GOP leader to leave his post amid allegations of wrongdoing.

Rep. Tom DeLay, a Texas Republican, gave up his job as majority leader in September after he was indicted in his home state on charges he improperly steered corporate donations to state legislative candidates in 2002.

DeLay, a longtime associate of Abramoff, has denied wrongdoing and vows to fight the charges.

DeLay permanently gave up his leadership post last week after Abramoff pleaded guilty.

Another Republican, Rep. Randy "Duke" Cunningham of California, resigned in November after pleading guilty to taking bribes from defense contractors.

Democrats have been hammering the GOP over what they call a "culture of corruption" surrounding the Republican leadership of Congress, and several leading Republicans have warned that the attacks could resonate among voters in November.

Rep. John Shadegg, an Arizona Republican, entered the race for majority leader Friday, becoming the third candidate for the powerful post.

Like the other two candidates -- Rep. Roy Blunt Jr. of Missouri and Rep. John Boehner of Ohio -- Shadegg vowed to tackle corruption.

Blunt -- who served as GOP whip under DeLay before temporarily taking over as majority leader in the fall -- issued a statement Saturday saying he believed he had the votes to win the post.

Boehner was chairman of the House Republican Conference from 1994 to 1998.

Shadegg resigned as House policy chairman to compete for DeLay's old post.

"I am aware of the difficulty of winning this election. I face well-organized opponents with tremendous resources," Shadegg said in a written statement. "However, I believe in the power of Republican ideas, and I believe that we need a clean break from the scandals of the recent past."
Ben ik Monidique voor?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:55:36 #260
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34116023
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik gok dat die wat meer zweven tussen deze partijen.
Ik heb over de hele linie niet zo'n hoge dunk van de Nederlandse kiezer. Als je ziet hoe peilingen fluctureren in de aanloop naar verkiezingen dan snap je waarom.
Say your prayers
pi_34116055
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

pi_34116079
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef sizzler het volgende:
Productmanager bij een groot bedrijf zou mooi zijn. Maar een directeursfunctie zou ik ook wel aannemen.
Dat zijn meteen de betere functies. Maar eerst je Thailand avontuur overleven .
pi_34116165
quote:
Maar zij hebben geen wereldkampioen darten.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:59:54 #264
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34116186
Sizzler, als je een brandend gevoel krijgt tijdens het pissen is het tijd om huiswaarts te gaan.
Say your prayers
pi_34116190
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zijn meteen de betere functies. Maar eerst je Thailand avontuur overleven .
Ja, en nog een wetenschappelijk stuk afschrijven. Ik heb het echt veel te druk de laatste tijd.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:00:51 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34116215
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
Wordt je blauw? Je omzeilende antwoord bevestigt eigenlijk mijn verwachting al dat je gevallen bent voor de charmes van succubus.
, ben ik een keer aardig tegen het MILF-je is het weer niet goed.
pi_34116218
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ben ik Monidique voor?
Ik las het een paar minuten geleden op internet, maar als ik over elke corrupte Republikein een bericht moet plaatsen, ben ik nog wel een aantal dagen bezig.
pi_34116259
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef sizzler het volgende:
Ja, en nog een wetenschappelijk stuk afschrijven. Ik heb het echt veel te druk de laatste tijd.
Pas maar op dat je geen burn-out oploopt.

Voel je al weemoed naar die goede ouwe tijd als student?
  maandag 16 januari 2006 @ 12:02:16 #269
89730 Drugshond
pi_34116264
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Sickie het volgende:
Sizzler, als je een brandend gevoel krijgt tijdens het pissen is het tijd om huiswaarts te gaan.
Owned....

Having wierd sex in Thailand
Dick fallen off.
fucking priceless.
pi_34116400
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Sickie het volgende:
Dan heb je niet geplast na de seks. Toch?
pi_34116429
En uitkijken voor shemales.
pi_34116445
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik las het een paar minuten geleden op internet, maar als ik over elke corrupte Republikein een bericht moet plaatsen, ben ik nog wel een aantal dagen bezig.
Da's ook weer zo.
pi_34116463
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voel je al weemoed naar die goede ouwe tijd als student?
Ja. weet je wel niet hoe duur het OV opeens is!

Echt, reis zoveel mogeleijk heel Nederland door nu het nog gratis kan. Je zal -net als ik- spijt krijgen als je hem moet inleveren.
pi_34116471
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

, ben ik een keer aardig tegen het MILF-je is het weer niet goed.
MILF? . Duuude.
pi_34116496
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
En uitkijken voor shemales.
Ik neuk gewoon niet ouder dan 13. Dan weet je zeker dat ze nog niet omgebouwd zijn.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:10:49 #276
89730 Drugshond
pi_34116535
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij zoekt iemand hier een bruid.
Moet er nog iemand digi-spul hebben.
Plaats nu je bestelling bij S.
pi_34116542
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef sizzler het volgende:
Ja. weet je wel niet hoe duur het OV opeens is!

Echt, reis zoveel mogeleijk heel Nederland door nu het nog gratis kan. Je zal -net als ik- spijt krijgen als je hem moet inleveren.
Ja ik heb mijn OV nog een half jaar dan moet ik hem inleveren .
Maar je kunt hem wel lenen, zo'n OV is toch wel handig. Je stapt gewoon in de trein,metro etc zonder erbij na te denken. Dat is wel even wennen als je dan telkens een kaartje moet kopen.
pi_34116586
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef sizzler het volgende:
Ik neuk gewoon niet ouder dan 13. Dan weet je zeker dat ze nog niet omgebouwd zijn.
Dat is inderdaad een veilig principe .
pi_34116624
Ik heb echt geen idee hoe duur een buskaartje is...of waar je die kunt halen . Maar ja, ik pak zelden een bus.
pi_34116662
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik heb over de hele linie niet zo'n hoge dunk van de Nederlandse kiezer. Als je ziet hoe peilingen fluctureren in de aanloop naar verkiezingen dan snap je waarom.
Mwa, dan wordt er in ieder geval over nagedacht. Te laat misschien, maar als het niet fluctueert denk ik aan een verzuilde samenleving.
pi_34116766
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe duur een buskaartje is...of waar je die kunt halen . Maar ja, ik pak zelden een bus.
Strippenkaart.
pi_34116811
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Strippenkaart.
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoor .

Ben trouwens flink aan het vloeken in de "OUD-kerk " .
pi_34116902
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoor .

Dat gebruiken wij in Nederland meestal in de bus. Je was zeker gezakt voor je inburgeringscursus?
quote:
Ben trouwens flink aan het vloeken in de "OUD-kerk " .
Je hebt het toch niet over abortus he?
pi_34116948
Was een geintje, MrX. Ik weet hoe het eruit ziet maar hoe veel het kost en hoeveel keer je met de bus kan gaan

Niet over abortus, maar foksubsidie.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:23:46 #285
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34116974
pi_34117018
Ik begrijp ook wel dat het een geintje was.

Die strippenkaart is sowieso een achterlijk systeem. Met zones enzo, je zal maar een toerist zijn .

Net zoals de toegangsportjes van de RET in Rotterdam. Je kunt er gewoon alles instoppen en het poortje gaat open. Van oude OV's tot bonuskaarten en bankpasjes .
pi_34117118
Van het tram- en metrosysteem weet ik al helemaal niks af...zou hier op zich wel handig zijn trouwens.
pi_34117273
Metro is wel makkelijk. Tram is net zo bagger als de bus.
pi_34117316
Ja, de tram zou ook veel verkeersdrukte geven denk ik. Als je ziet waar die lijnen in Rotterdam en Amsterdam liggen...
pi_34117345
Drugshond .
pi_34117370
quote:

[..]

Ben ik blauw ?
Ja.
pi_34117461
feli drugshond
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34117471
!
pi_34117477
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, de tram zou ook veel verkeersdrukte geven denk ik. Als je ziet waar die lijnen in Rotterdam en Amsterdam liggen...
Daarnaast zijn trams levensgevaarlijk. Bij Rotterdam CS was het vroeger vrij gevaarlijk.

Trams vanuit alle richtingen .
pi_34117491
pi_34117965
pi_34118388
Wow.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:14:28 #298
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34118564
waar zou je moeten beginnen als mod
pi_34118715
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
waar zou je moeten beginnen als mod
Ryan3 had wel een ideetje
pi_34119550
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')