Wordt je blauw? Je omzeilende antwoord bevestigt eigenlijk mijn verwachting al dat je gevallen bent voor de charmes van succubus.quote:
Jaja, en jij kan je lach wel inhouden als er een paar van die longnecks tegenover je zitten zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Engelse les en computer les
[..]
Thailand
[..]
Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.
http://www.activityintern(...)en/azie/thailand.asp
Das bij jou een lastige vraag waarde Drughondquote:
Heb ik ergens gezegd dat ik dat beleid een goede zaak vind? Ik dacht toch van niet. Verder zijn er binnen de VVD gelederen en partijen als GL en SP ook legio die het blik op oneindig zetten en op de automatische piloot stemmen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef RichardQuest het volgende:
't Is allang duidelijk dat veel CDA- en PvdA-stemmers op de automatische piloot stemmen in plaats van goed af te wegen wat ze nou eigenlijk willen, daarmee niets over jouw motivatie gezegd, Sickie.
Productmanager bij een groot bedrijf zou mooi zijn. Maar een directeursfunctie zou ik ook wel aannemen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed. Weet je al wat voor "echt" werk je wilt gaan?
Ik gok dat die wat meer zweven tussen deze partijen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Sickie het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik dat beleid een goede zaak vind? Ik dacht toch van niet. Verder zijn er binnen de VVD gelederen en partijen als GL en SP ook legio die het blik op oneindig zetten en op de automatische piloot stemmen.
Ik geloof in de helende werking van alcohol.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, drank is op elk moment van de dag schadelijk voor je gezondheid.![]()
Plus het is einde werkdag, dus dan mag het wel toch
Ben ik Monidique voor?quote:Chairman steps aside during probe
Ohio congressman Ney identified in Abramoff lobbying scandal
WASHINGTON (CNN) -- Rep. Bob Ney gave up his chairmanship of the House Administration Committee on Sunday amid an influence-peddling probe that has roiled the Republican Party, but he predicted the investigation would clear his name.
Ney, a six-term Ohio Republican, was under heavy pressure from House Speaker Dennis Hastert to give up his chairmanship after Ney was implicated in the scandal surrounding lobbyist Jack Abramoff, who pleaded guilty to corruption charges January 3.
GOP sources said Friday that Hastert, an Illinois Republican, was moving to push the embattled Ney from his post. In a statement Sunday, Ney said the decision "was not an easy one and one I do not make lightly."
"Unfortunately, it has become clear to me in recent days that the false allegations made against me have become a distraction to the important work of the House Republican Conference and the important work that remains ahead for the House Administration Committee," he said.
"My love and respect for this institution and the committee is too great for me to allow this distraction to interfere with our ability to get this important work done."
Abramoff pleaded guilty to conspiracy, fraud and tax evasion charges and agreed to cooperate with federal prosecutors in a wide-ranging corruption probe.
According to court papers filed in that case, Abramoff and his business partner, Michael Scanlon, supplied a member of Congress -- identified only as "Representative 1" -- with gifts in exchange for getting the lawmaker to help their clients, including agreeing to support specific bills and placing statements in the Congressional Record.
Government sources have told CNN that Representative 1 is Ney, who has acknowledged being subpoenaed in connection with the investigation. He denies wrongdoing and predicted Sunday that he "will be vindicated completely at the end of this difficult process."
"Once these false allegations have been put to rest, and I have the full confidence that they will be, I look forward to resuming the chair for the rest of my appointed term and continuing the important work of the committee," he said.
Sources with knowledge of the investigation have told CNN that up to a half dozen people -- including Ney, another member of Congress and current and former staff members -- could face charges in the case.
Ney is the second high-profile GOP leader to leave his post amid allegations of wrongdoing.
Rep. Tom DeLay, a Texas Republican, gave up his job as majority leader in September after he was indicted in his home state on charges he improperly steered corporate donations to state legislative candidates in 2002.
DeLay, a longtime associate of Abramoff, has denied wrongdoing and vows to fight the charges.
DeLay permanently gave up his leadership post last week after Abramoff pleaded guilty.
Another Republican, Rep. Randy "Duke" Cunningham of California, resigned in November after pleading guilty to taking bribes from defense contractors.
Democrats have been hammering the GOP over what they call a "culture of corruption" surrounding the Republican leadership of Congress, and several leading Republicans have warned that the attacks could resonate among voters in November.
Rep. John Shadegg, an Arizona Republican, entered the race for majority leader Friday, becoming the third candidate for the powerful post.
Like the other two candidates -- Rep. Roy Blunt Jr. of Missouri and Rep. John Boehner of Ohio -- Shadegg vowed to tackle corruption.
Blunt -- who served as GOP whip under DeLay before temporarily taking over as majority leader in the fall -- issued a statement Saturday saying he believed he had the votes to win the post.
Boehner was chairman of the House Republican Conference from 1994 to 1998.
Shadegg resigned as House policy chairman to compete for DeLay's old post.
"I am aware of the difficulty of winning this election. I face well-organized opponents with tremendous resources," Shadegg said in a written statement. "However, I believe in the power of Republican ideas, and I believe that we need a clean break from the scandals of the recent past."
Ik heb over de hele linie niet zo'n hoge dunk van de Nederlandse kiezer. Als je ziet hoe peilingen fluctureren in de aanloop naar verkiezingen dan snap je waarom.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik gok dat die wat meer zweven tussen deze partijen.
Dat zijn meteen de betere functies. Maar eerst je Thailand avontuur overlevenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef sizzler het volgende:
Productmanager bij een groot bedrijf zou mooi zijn. Maar een directeursfunctie zou ik ook wel aannemen.
Maar zij hebben geen wereldkampioen darten.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en nog een wetenschappelijk stuk afschrijven. Ik heb het echt veel te druk de laatste tijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn meteen de betere functies. Maar eerst je Thailand avontuur overleven.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
Wordt je blauw? Je omzeilende antwoord bevestigt eigenlijk mijn verwachting al dat je gevallen bent voor de charmes van succubus.
Ik las het een paar minuten geleden op internet, maar als ik over elke corrupte Republikein een bericht moet plaatsen, ben ik nog wel een aantal dagen bezig.quote:
Pas maar op dat je geen burn-out oploopt.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef sizzler het volgende:
Ja, en nog een wetenschappelijk stuk afschrijven. Ik heb het echt veel te druk de laatste tijd.
Owned....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Sickie het volgende:
Sizzler, als je een brandend gevoel krijgt tijdens het pissen is het tijd om huiswaarts te gaan.
Dan heb je niet geplast na de seks. Toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Sickie het volgende:
Sizzler, als je een brandend gevoel krijgt tijdens het pissen is het tijd om huiswaarts te gaan.
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik las het een paar minuten geleden op internet, maar als ik over elke corrupte Republikein een bericht moet plaatsen, ben ik nog wel een aantal dagen bezig.
Ja. weet je wel niet hoe duur het OV opeens is!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voel je al weemoed naar die goede ouwe tijd als student?
MILF?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
, ben ik een keer aardig tegen het MILF-je is het weer niet goed.
![]()
Ik neuk gewoon niet ouder dan 13. Dan weet je zeker dat ze nog niet omgebouwd zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
En uitkijken voor shemales.
Moet er nog iemand digi-spul hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij zoekt iemand hier een bruid.
Ja ik heb mijn OV nog een half jaar dan moet ik hem inleverenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef sizzler het volgende:
Ja. weet je wel niet hoe duur het OV opeens is!
Echt, reis zoveel mogeleijk heel Nederland door nu het nog gratis kan. Je zal -net als ik- spijt krijgen als je hem moet inleveren.
Dat is inderdaad een veilig principequote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef sizzler het volgende:
Ik neuk gewoon niet ouder dan 13. Dan weet je zeker dat ze nog niet omgebouwd zijn.
Mwa, dan wordt er in ieder geval over nagedacht. Te laat misschien, maar als het niet fluctueert denk ik aan een verzuilde samenleving.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb over de hele linie niet zo'n hoge dunk van de Nederlandse kiezer. Als je ziet hoe peilingen fluctureren in de aanloop naar verkiezingen dan snap je waarom.
Strippenkaart.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe duur een buskaartje is...of waar je die kunt halen. Maar ja, ik pak zelden een bus.
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoorquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoor.
Je hebt het toch niet over abortus he?quote:Ben trouwens flink aan het vloeken in de "OUD-kerk ".
Daarnaast zijn trams levensgevaarlijk. Bij Rotterdam CS was het vroeger vrij gevaarlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, de tram zou ook veel verkeersdrukte geven denk ik. Als je ziet waar die lijnen in Rotterdam en Amsterdam liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |