abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34114731
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan maar een biertje vatten
Waar je zin in hebt om 11 uur 's ochtends.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_34114779
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

ik ben al 7 uur wakker hoor, tis al bijna avond voor me gevoel
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34114795
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ik ben al 7 uur wakker hoor, tis al bijna avond voor me gevoel
Alle gordijnen dicht, kaarsje aan en het kan weer.
pi_34114847
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

Alle gordijnen dicht, kaarsje aan en het kan weer.
Beetje jammer dat degene waar ik gek op ben op dit moment avonddiensten draait nu. Anders had ik die kunnen uitnodigen om de sfeer nog meer te verhogen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 16 januari 2006 @ 11:13:54 #205
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34114874
biertje!

Lekker!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34114886
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vind trouwens dat ik dat wel mag nu ik ben gestopt met roken. Ik moet toch ergens een enstige verslaving aan hebben.
pi_34114929
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Vind trouwens dat ik dat wel mag nu ik ben gestopt met roken. Ik moet toch ergens een enstige verslaving aan hebben.
Bekeer je tot een religie. Ik ken nog een leuke cursus.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:18:07 #208
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34114970
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Mr Kahoona?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34115030
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zijn er geile vrouwspersonen op die cursus
  maandag 16 januari 2006 @ 11:23:54 #210
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34115099
Ik ga in les uur 8, 1 of 2 leerlingen eruit gooien.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34115131
quote:
Serieus zo vroeg al?
pi_34115133
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Goed om te weten dat je onbevooroordeeld de les ingaat.
pi_34115147
quote:
Ik ga trouwens ook les geven.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:25:43 #214
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34115168
quote:
Als waarschuwing. zijnde een shhot voor de boeg.

(nieuwe klas, ff strak houden )
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34115177
Moet je weer je quota halen deze week?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:27:30 #216
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34115221
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ga trouwens ook les geven.
Wat, waar en op welk niveau?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34115258
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Serieus zo vroeg al?
Tis niet vroeg

Heb nu me tweede en ga zo denk ik ff warme prak scoren in de pub

Met een pint erbij
pi_34115316
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Wat
Engelse les en computer les
quote:
waar
Thailand
quote:
en op welk niveau?
Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.

http://www.activityintern(...)en/azie/thailand.asp
  maandag 16 januari 2006 @ 11:31:54 #219
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34115355
les begint weer! tussenuur is om.

Daag.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34115400
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis niet vroeg

Met een pint erbij
Irish pub bij de V&D?
pi_34115421
Lesgeven, 't is maar goed dat er genoeg mensen voor zijn want daar kom ik m'n nest niet voor uit .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34115452
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Irish pub bij de V&D?
Das een Murphy's tent
pi_34115484
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Engelse les en computer les
[..]

Thailand
[..]

Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.

http://www.activityintern(...)en/azie/thailand.asp
Dat is wel stoer.

Je gaat eerst wat van de wereld bekijken alvorens in Nederland te gaan werken of niet?
pi_34115500
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Das een Murphy's tent
Maar wel gezellig hoor. Ik kwam er vroeger regelmatig .

Waar ga je dan heen?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:38:34 #225
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34115524
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis niet vroeg
Nou.... ik denk daar iets anders over.
quote:

Met een pint erbij
Liquid lunch
pi_34115535
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar wel gezellig hoor. Ik kwam er vroeger regelmatig .

Waar ga je dan heen?
Zal wel O'Shea's worden, misschien naar die in Vlaardingen, ligt eraan of een vriendin van me thuis is.

Paddy's is idd wel gezellie, beetje veel nederlanders dat wel. Maar overdags is het echt te erg, en dan merk je het des te meer dat ze geen Guinness schenken
pi_34115572
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat zal vandaag ws duidelijk worden.
Sssst!
pi_34115588
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is wel stoer.

Je gaat eerst wat van de wereld bekijken alvorens in Nederland te gaan werken of niet?
Jes. Ik heb nu tijdelijk werk. Vanaf maart een paar maanden naar Thailand en daarna kan ik terugkomen bij het tijdelijke werk. In die tijd kan ik dan "echt" werk zoeken.
pi_34115599
Goedemorgen.
pi_34115605
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jes. Ik heb nu tijdelijk werk. Vanaf maart een paar maanden naar Thailand en daarna kan ik terugkomen bij het tijdelijke werk. In die tijd kan ik dan "echt" werk zoeken.
Pas maar op dat je geen enge ziekte oploopt.
pi_34115625
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, lijkt het meer een verwensing in NWS tussen ervaren Fok!kers.
pi_34115627
quote:

[..]

Beter, dan is de markt ook weer wat aangetrokken en een tijd werken in het buitenland ( zeker ideeel werk ) staat leuk op je CV
pi_34115697
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zal wel O'Shea's worden, misschien naar die in Vlaardingen, ligt eraan of een vriendin van me thuis is.

Paddy's is idd wel gezellie, beetje veel nederlanders dat wel. Maar overdags is het echt te erg, en dan merk je het des te meer dat ze geen Guinness schenken
Achter de bar altijd Ieren, althans ik gaf de bestellingen door in het Engels .

Overdag ben ik er nooit geweest. Ik ging er altijd zaterdagavond heen. Live muziek .
  maandag 16 januari 2006 @ 11:45:26 #234
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34115717
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Tafkahs het volgende:
en toch wordt er altijd goed op gestemd
Het was zeker nog niet bij je opgekomen dat er mensen zijn die een dergelijk beleid een goede zaak vinden. Je eigen mening als de norm hanteren is dan ook niks anders dan arrogant gebral.
Say your prayers
pi_34115729
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, lijkt het meer een verwensing in NWS tussen ervaren Fok!kers.
"Ga vooral niet langzaam en pijnlijk dood".
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34115752
Dit heb ik nodig
quote:
Verzekering voor snelheidsbekeuringen

RIJSWIJK - Snelheidsmaniakken kunnen zich tegenwoordig indekken tegen bekeuringen voor te hard rijden.

Het Zweedse bedrijf Bisso (Buy Indemnity Speed Security Online) biedt sinds kort in Nederland ,,economische bescherming'' voor snelheidsbekeuringen en parkeerbekeuringen. Dat meldde het Assurantie Magazine, vakblad voor de verzekeringsbranche.

Voor 30 euro per jaar kunnen automobilisten de verzekering afsluiten. Het bedrijf vergoedt vervolgens per jaar maximaal twee snelheidsboetes voor bij elkaar 350 euro en/of een onbekend aantal parkeerbekeuringen. Het eigen risico voor de automobilisten is 15 procent bij de snelheidsovertredingen en 50 procent bij parkeerboetes. Bisso noemt de dienst overigens geen verzekering.

De snelheidsverzekering is in Scandinavië al enige tijd verkrijgbaar. Het bedrijf zegt automobilisten niet te willen aanzetten snelheidsregels te overtreden. Het is ,,bedoeld om diegene die toch de pech heeft en niet met opzet te hard rijdt economisch te ondersteunen'', aldus Bisso.

Het Verbond van Verzekeraars keurt de noviteit af. ,,Dit mag geen verzekering heten want dit is alles behalve een verzekering'', aldus een woordvoerder. ,,Het druist in tegen de wet, de openbare orde en de goede zeden. Je overtreedt de wet als je te hard rijdt, of dat nu per ongeluk of met opzet is.'' Volgens de zegsman zijn er geen Nederlandse verzekeringsmaatschappijen die een dergelijke regeling zullen gaan aanbieden.
Bron : AD.nl
pi_34115755
't Is allang duidelijk dat veel CDA- en PvdA-stemmers op de automatische piloot stemmen in plaats van goed af te wegen wat ze nou eigenlijk willen, daarmee niets over jouw motivatie gezegd, Sickie.
pi_34115772
quote:
Dat is wel relaxed. Weet je al wat voor "echt" werk je wilt gaan?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:47:50 #239
89730 Drugshond
pi_34115785
quote:
Hoerig landje
pi_34115805
Volgens mij zoekt iemand hier een bruid.
pi_34115814
Drugshond, ben je de nieuwe NWS-mod geworden?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:49:02 #242
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34115819
quote:
Zeg niet om het 1 of ander, maar ik krijg hier de indruk dat je wel erg fanatiek aan de fles hangt. Is dat wel gezond waar je mee bezig bent?
Say your prayers
pi_34115820
Maar wordt Drugshond nou een mod?
pi_34115821
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

De eerste vier pagina's van het informatieboekje gaan ook over alle ziektes die je kan oplopen. Werkt erg demotiverend.
pi_34115829
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Achter de bar altijd Ieren, althans ik gaf de bestellingen door in het Engels .

Overdag ben ik er nooit geweest. Ik ging er altijd zaterdagavond heen. Live muziek .
3 ieren, rest engels,schots en paar aussies.

Maar het gaat me meer om de gasten, waar O'Sheas veel meer een plek is waar expats bij elkaar komen is Murphys meer een plek waar NL studenten enzo komen
pi_34115857
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zeg niet om het 1 of ander, maar ik krijg hier de indruk dat je wel erg fanatiek aan de fles hangt. Is dat wel gezond waar je mee bezig bent?
Nee, drank is op elk moment van de dag schadelijk voor je gezondheid.

Plus het is einde werkdag, dus dan mag het wel toch
pi_34115858
quote:
Japanse workaholics gedwongen op vakantie

Workaholics in Japan moeten, als het aan het Japanse ministerie van Gezondheid en Arbeid ligt, gedwongen op vakantie worden gestuurd. Het ministerie vindt dat mensen die zelden vakantie opnemen en alleen maar bezig zijn met hun werk, veel aspecten missen die de samenleving nodig heeft.

Zo geven de workaholics te weinig geld uit aan leuke dingen om de dienstverlenende sector op peil te houden en zetten ze ook nog eens te weinig kinderen op de wereld om het dalende geboortecijfer op te krikken. Het departement denkt daarom aan een wet die werkgevers er toe dwingt om al aan het begin van het jaar de vakanties van hun werknemers te plannen, en de mensen te stimuleren om deze dagen ook daadwerkelijk op te nemen.

Een onderzoek van het ministerie van Arbeid wees eerder uit dat in de eerste maanden van 2005 minder dan de helft van het aantal vakantiedagen waar werknemers recht op hadden, werd opgenomen. Dit heeft waarschijnlijk ook te maken met de hoge werkdruk in veel Japanse bedrijven.
Wat een domme mieren zijn het toch ook
  maandag 16 januari 2006 @ 11:50:30 #248
89730 Drugshond
pi_34115886
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
3 ieren, rest engels,schots en paar aussies.

Maar het gaat me meer om de gasten, waar O'Sheas veel meer een plek is waar expats bij elkaar komen is Murphys meer een plek waar NL studenten enzo komen
O'Sheas ken ik verder niet maar in Murphys zie ik altijd een wat ouder publiek dan in andere kroegen zoals op het stadhuisplein. 30+ volk en wazige figuren .
pi_34115894
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hoerig landje
Ik ga de kinderen leren hoe ze kunnen communiceren in het Engels, hoe ze zich staande weten te houden in de toeristenindustrie en voor een zelfstandig inkomen kunnen zorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')