Waar je zin in hebt om 11 uur 's ochtends.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan maar een biertje vatten
ik ben al 7 uur wakker hoor, tis al bijna avond voor me gevoelquote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt om 11 uur 's ochtends.![]()
Alle gordijnen dicht, kaarsje aan en het kan weer.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ben al 7 uur wakker hoor, tis al bijna avond voor me gevoel
Beetje jammer dat degene waar ik gek op ben op dit moment avonddiensten draait nu. Anders had ik die kunnen uitnodigen om de sfeer nog meer te verhogenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle gordijnen dicht, kaarsje aan en het kan weer.
Vind trouwens dat ik dat wel mag nu ik ben gestopt met roken. Ik moet toch ergens een enstige verslaving aan hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt om 11 uur 's ochtends.![]()
Bekeer je tot een religie. Ik ken nog een leuke cursus.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vind trouwens dat ik dat wel mag nu ik ben gestopt met roken. Ik moet toch ergens een enstige verslaving aan hebben.
Mr Kahoona?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bekeer je tot een religie. Ik ken nog een leuke cursus.
Zijn er geile vrouwspersonen op die cursusquote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bekeer je tot een religie. Ik ken nog een leuke cursus.
Serieus zo vroeg al?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan maar een biertje vatten
Goed om te weten dat je onbevooroordeeld de les ingaat.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga in les uur 8, 1 of 2 leerlingen eruit gooien.
Ik ga trouwens ook les geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Als waarschuwing. zijnde een shhot voor de boeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Tis niet vroegquote:
Engelse les en computer lesquote:
Thailandquote:waar
Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.quote:en op welk niveau?
Irish pub bij de V&D?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis niet vroeg![]()
Heb nu me tweede en ga zo denk ik ff warme prak scoren in de pub
Met een pint erbij
Das een Murphy's tentquote:
Dat is wel stoer.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Engelse les en computer les
[..]
Thailand
[..]
Aan kinderen en bedelmonniken. Zal wel beginnersniveau zijn. Begin maart vertrek ik voor een paar maanden.
http://www.activityintern(...)en/azie/thailand.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |