De omstandigheden zijn dat Ajax een positieverbetering is ten opzichte van AZ, ondanks dat AZ het dit seizoen voor het eerst in 25 jaar beter doet dan Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef TC03 het volgende:
De omstandigheden waren toen toch anders.
Dat was van te voren ook al bekend natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Black-Death het volgende:
Het is toch niet te geloven... Een loeidure spits kopen, maar vervolgens vooralsnog geen buitenspelers erbij kopen...
Ja... maar er is gewoon geen reden te bedenken waarom Ajax geen buitenspelers haalt... Dat is de realiteit... Belachelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat was van te voren ook al bekend natuurlijk.
Ik zeg: direct doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Beenhakker niets als coach, of zeg ik nou wat heel raars?
Des te mooier zijn de successen 'straks' weer.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals anderen ook al hebben gezegd, ik ben niet eens boos ofso, het lijkt een gewoonte te zijn om slecht te spelen![]()
Goed idee!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Beenhakker niets als coach
Om hoge toppen te bereiken moet je door diepe dalen gaan (ofzo)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Noca het volgende:
Ach het gaat dit seizoen minder, maar dat komt ook wel weer goed.
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Noca het volgende:
Moet er eerst wel een iets beter scoutingsapparaat komen, maar ok..
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.
Laat ze maar lullen, PLAE@.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.
Nouja, hij mag al weer weg bijvoorbeeld. Is hij kennelijk toch overbodig.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.
gelukkig neem je jezelf niet serieus....quote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Jezus 1-1 tegen nec thuis wtf is dit jonge dit seizoen is toch al verneukt qua competitie CL gaan we winnen en volgend seizoen wordt AJAX gewoon weer kampioen:D
Een buitenlandse coach die niks af weet van de (achterhaalde) Ajax-systemen zou an sich voor de club het beste zijn. Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een door de wol geverfde buitenlandse coach. In ieder geval iemand die de nodige ervaring heeft.
Schijt aan hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.
Rosenberg vind ik nog steeds een goeie, maar verder ben ik het met je eens dat het scoutingsbeleid van geen kant deugt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.
Hij heeft ook erg veel geld gekost, als je naar z'n prestraties kijkt. Ajax heeft nog steeds problemen met scoren, terwijl voor de winterstop toch twee redelijk dure spitsen stonden.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
Wat heeft Rosenberg nou niet waargemaakt? Leg me dat nou eens uit.
mja dat komt omdat Huntelaar gehaald is. (belachelijk 9 miljoen betalen voor hem met een contract van 1.5 jaar). En omdat men Rosenberg hoger inschat dan Charisteas. Echt duidelijk waarom is me nog niet echt duidelijk geworden. Kijk je naar rendement dan is Charisteas de betere.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, hij mag al weer weg bijvoorbeeld. Is hij kennelijk toch overbodig.
Naar aanleiding van deze wedstrijd zou Huntelaar het dan ook niet kunnen. Lijkt me duidelijk dat het niet aan de spitsen ligt, toch? Bovendien scoorde Rosenberg vandaag gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg veel geld gekost, als je naar z'n prestraties kijkt. Ajax heeft nog steeds problemen met scoren, terwijl voor de winterstop toch twee rdelijk dure spitsen stonden.
Ach, omdat KJH niet meteen scoort betekent dat natuurlijk niet dat hij meteen nutteloos is ofzo. Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze wedstrijd zou Huntelaar het dan ook niet kunnen. Lijkt me duidelijk dat het niet aan de spitsen ligt, toch? Bovendien scoorde Rosenberg vandaag gewoon.
He beflap. Hoe was het stappen gister?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Een buitenlandse coach die niks af weet van de (achterhaalde) Ajax-systemen zou an sich voor de club het beste zijn. Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.
Dat Charisteas niet de man voor Ajax is straalt er gewoon vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mja dat komt omdat Huntelaar gehaald is. (belachelijk 9 miljoen betalen voor hem met een contract van 1.5 jaar). En omdat men Rosenberg hoger inschat dan Charisteas. Echt duidelijk waarom is me nog niet echt duidelijk geworden. Kijk je naar rendement dan is Charisteas de betere.
Maar logica is ver te zoeken bij Ajax de laatste jaren.
Waar slaat zoiets op? Leg eens uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat Charisteas niet de man voor Ajax is straalt er gewoon vanaf.
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar slaat zoiets op? Leg eens uit?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.
Dit stond er net nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar evengoed denk ik dat 'ie het met normale aanvoer niet heel slecht zou doen. Maar hij legt het af tegen Rosenberg/Huntelaar en Babel in goede doen.
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zieligquote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.
Maar evengoed denk ik dat 'ie het met normale aanvoer niet heel slecht zou doen. Maar hij legt het af tegen Rosenberg/Huntelaar en Babel in goede doen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zielig![]()
Stappen was goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He beflap. Hoe was het stappen gister?
on-topic:
Cruyff heeft altijd een hoop te vertellen maar wil zelf zijn handen niet branden. Ik vraag me af of hij het wel allemaal op de rails zou kunnen krijgen hoor...
Linedance is pas zieligquote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zielig![]()
Hij oogt in iedergeval lomp en die snelheid heb ik er dan nog nooit echt uit zien komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef twi het volgende:
Charisteas is best wel snel hoor. Sneller dan Huntelaar in elk geval.
Aha. Nog in de ogays geweest? En milf nog gezien? Piels nog erop los gemept? hoe laat moeten we morgen de trein hebben?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Stappen was goed.
Ik durf zelfs te beweren dat de aanwezigheid van Cruyff slecht is voor Ajax. ALTIJD wordt er geacht de club te besturen en te laten voetballen volgens Cruyff's visie.
Arrogantie hoort er niet bij. Nooit, ook al ben je de beste.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Linedance is pas zielig
Arrogantie hoort erbij als je de beste bent.
[..]
Hij oogt in iedergeval lomp en die snelheid heb ik er dan nog nooit echt uit zien komen.
Dat lijkt zeker.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wordt er weer gezellig gezwaaid.
Ik hoop dat er snel een nieuwe trainer komt die de jongens weer aan het voetballen krijgt. Het zal Blind nooit lukken, ingrijpen is noodzakelijk.
Ajax is altijd de beste, zelfs als we eventjes niet de beste zijn. En als je denkt dat arrogantie er niet bij hoort dan snap je er gewoon niks van.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Arrogantie hoort er niet bij. Nooit, ook al ben je de beste.
(en als je niet de beste bent moet je al helemaal niet arrogant zijn. Je stelling gaat momenteel dus niet op)
Van Geel wacht tot Adriaanse weer beschikbaar komt, let maar op.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat er snel een nieuwe trainer komt die de jongens weer aan het voetballen krijgt. Het zal Blind nooit lukken, ingrijpen is noodzakelijk.
Dan moet je beter kijken.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:59 schreef devv05 het volgende:
Hij oogt in iedergeval lomp en die snelheid heb ik er dan nog nooit echt uit zien komen.
Jullie zijn zeker de beste...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax is altijd de beste, zelfs als we eventjes niet de beste zijn. En als je denkt dat arrogantie er niet bij hoort dan snap je er gewoon niks van.
Ik kan prima een eigen mening vormen kneus.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker de beste...![]()
Neem een voorbeeld aan de poster hierboven
Weet je wat triest is? Dat uitfluiten van vanmiddag. Ga al die fijne medesupportertjes dat maar eens duidelijk maken als je je dan toch geroepen voelt want ik heb het even helemaal gehad met het eigen publiekquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Hou nou eens op met die 'we zijn de beste'-posts.
Zo triest.
blijkbaar niet, kneusquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik kan prima een eigen mening vormen kneus.
Dat is zeker triest ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet je wat triest is? Dat uitfluiten van vanmiddag. Ga al die fijne medesupportertjes dat maar eens duidelijk maken als je je dan toch geroepen voelt want ik heb het even helemaal gehad met het eigen publiek
Daar heb je gelijk in. Beter praat je hier over, want de rest wat je zegt is poep.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet je wat triest is? Dat uitfluiten van vanmiddag. Ga al die fijne medesupportertjes dat maar eens duidelijk maken als je je dan toch geroepen voelt want ik heb het even helemaal gehad met het eigen publiek
Maar dat is geen enkele reden om Boukhari zo te behandelen. Natuurlijk is die frustratie bij mij er ook, maar om dan 1 speler compleet de grond in te boren gaat echt nergens over.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik hink op 2 gedachten hoor, natuurlijk moet je Ajax steunen, maar GVD wat een verschrikkelijk lange periode van wanprestaties en wanbeleid. Je kan niet elk jaar kampioen worden, maar nu zijn we elk jaar gewoon GEEN titelkandidaat.
We hebben alweer 26 verliespunten man! Dat kan toch gvd gewoon niet? Ik snap de onvrede dus wel... Slechte aankopen, slecht omgaan met spelers (vd vaart anyone?). Vreemde trainers beslissingen, zowel voor als tijdens de wedstrijd.
het zit gewoon niet goed bij Ajax, en dat ben ik ook gewoon wel zat!
Inderdaad, moet 'ie dan zelf maar om een wissel vragen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Zoals ik al zei over Boukhari, je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij zo slecht is. Hij zet zich wel in. Het is degene die hem ondanks dat telkens op blijft stellen, die je daarop aan moet kijken.
Irritant he, hoewel het me nog "meeviel" hoelang het duurde voordat het publiek echt hard ging fluiten enzo. Ik vind het eigenlijk nog veel erger dat een derde van het publiek in de 85e minuut gewoon al weggaat....heb dan ook hartstochtelijk "rot op en kom nooit meer terug" meegezongen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja die zit gewoon weer in de bodem van de put zoals hij vandaag speelde...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, nog 2 dingen. Ik miste Sneijder ontzettend plus het feit dat de Heit wel weer erg slecht speelde hoor. Wordt het niet tijd om hem eens een jaartje te verhuren?
Door zichzelf ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:56 schreef leolinedance het volgende:
Stekelenburg werd gehinderd op de doellijn![]()
Inderdaad, maar het wordt absoluut tijd voor een trainer die de jongens wel aan het voetballen krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Zoals ik al zei over Boukhari, je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij zo slecht is. Hij zet zich wel in. Het is degene die hem ondanks dat telkens op blijft stellen, die je daarop aan moet kijken.
Om de speler in kwestie dan uit te gaan fluiten, dat is gewoon nog triester dan de prestaties van Ajax.
Deze wedstrijd vond ik het uitjoelen van Boukhari veeeel erger dan die nepsupporters die voor het einde weggaan. Het begon zelfs al bij de opstelling en na zn eerste slechte bal waren er ook al fluitpartijen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:42 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Irritant he, hoewel het me nog "meeviel" hoelang het duurde voordat het publiek echt hard ging fluiten enzo. Ik vind het eigenlijk nog veel erger dat een derde van het publiek in de 85e minuut gewoon al weggaat....heb dan ook hartstochtelijk "rot op en kom nooit meer terug" meegezongen.
Maar het is gewoon een feit. (geen troll, zoals enkele wel eens denken als ik een feit post....)quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Hou nou eens op met die 'we zijn de beste'-posts.
Zo triest.
Ja is zeker erg ja maar hij speelde ook zo ongelofelijk slecht en het is natuurlijk niet zijn schuld dat hij wordt opgesteld maarja ik zat me ook te verbijten af en toe wat het leek echt nergens op...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vond ik het uitjoelen van Boukhari veeeel erger dan die nepsupporters die voor het einde weggaan. Het begon zelfs al bij de opstelling en na zn eerste slechte bal waren er ook al fluitpartijen.
Heb een hekel aan mensen die voor het einde weggaan, maar de 'supporters' die bij Boukhari z'n blessure 'laat maar liggen hij is dood' zongen kon ik op dat moment wel van de 2e ring naar beneden pleuren.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit. (geen troll, zoals enkele wel eens denken als ik een feit post....)
Zolang we meer landstitels, CL's en Wereldbekers hebben dan PSV en/of Feyenoord, zijn we de beste. Punt uit!![]()
Hij is niet goed genoeg voor Ajax maar wel 1 van de weinigen die zich echt elke keer maximaal inzetquote:
Geef die knul een krantenwijkquote:Op zondag 15 januari 2006 20:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Hij is niet goed genoeg voor Ajax maar wel 1 van de weinigen die zich echt elke keer maximaal inzet
Frank Verlaatquote:Op zondag 15 januari 2006 20:29 schreef Tobbes het volgende:
Ik krijg bij Boukhari altijd een Ferdi Vierklau gevoel: "Hoe is het in godsnaam mogelijk dat hij (regelmatig) in een Ajax-shirt speelt".
Dat zou voor meer vaste patronen zorgen, volgens Blindquote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Schopt er zo 180 inkost je waarschijnlijk minder dan die 9 mil.
Nee, wat ik mij afvroeg is waarom we met 3 spitsen speelde?
Op zich kan ik me ook voorstellen dat Blind Rosenberg niet op de bank wil hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vaste patronen verkrijg je door spelers eens te laten staan op hun juiste positie...
KJH in de spits, rosales rechts en jeugd op links... En boukari in het g-elftal... ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |