Nouja, hij mag al weer weg bijvoorbeeld. Is hij kennelijk toch overbodig.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.
gelukkig neem je jezelf niet serieus....quote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Jezus 1-1 tegen nec thuis wtf is dit jonge dit seizoen is toch al verneukt qua competitie CL gaan we winnen en volgend seizoen wordt AJAX gewoon weer kampioen:D
Een buitenlandse coach die niks af weet van de (achterhaalde) Ajax-systemen zou an sich voor de club het beste zijn. Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een door de wol geverfde buitenlandse coach. In ieder geval iemand die de nodige ervaring heeft.
Schijt aan hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.
Rosenberg vind ik nog steeds een goeie, maar verder ben ik het met je eens dat het scoutingsbeleid van geen kant deugt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.
Hij heeft ook erg veel geld gekost, als je naar z'n prestraties kijkt. Ajax heeft nog steeds problemen met scoren, terwijl voor de winterstop toch twee redelijk dure spitsen stonden.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
Wat heeft Rosenberg nou niet waargemaakt? Leg me dat nou eens uit.
mja dat komt omdat Huntelaar gehaald is. (belachelijk 9 miljoen betalen voor hem met een contract van 1.5 jaar). En omdat men Rosenberg hoger inschat dan Charisteas. Echt duidelijk waarom is me nog niet echt duidelijk geworden. Kijk je naar rendement dan is Charisteas de betere.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, hij mag al weer weg bijvoorbeeld. Is hij kennelijk toch overbodig.
Naar aanleiding van deze wedstrijd zou Huntelaar het dan ook niet kunnen. Lijkt me duidelijk dat het niet aan de spitsen ligt, toch? Bovendien scoorde Rosenberg vandaag gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg veel geld gekost, als je naar z'n prestraties kijkt. Ajax heeft nog steeds problemen met scoren, terwijl voor de winterstop toch twee rdelijk dure spitsen stonden.
Ach, omdat KJH niet meteen scoort betekent dat natuurlijk niet dat hij meteen nutteloos is ofzo. Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze wedstrijd zou Huntelaar het dan ook niet kunnen. Lijkt me duidelijk dat het niet aan de spitsen ligt, toch? Bovendien scoorde Rosenberg vandaag gewoon.
He beflap. Hoe was het stappen gister?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Een buitenlandse coach die niks af weet van de (achterhaalde) Ajax-systemen zou an sich voor de club het beste zijn. Denk alleen niet dat Cruyff en het publiek dat pikken.
Dat Charisteas niet de man voor Ajax is straalt er gewoon vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mja dat komt omdat Huntelaar gehaald is. (belachelijk 9 miljoen betalen voor hem met een contract van 1.5 jaar). En omdat men Rosenberg hoger inschat dan Charisteas. Echt duidelijk waarom is me nog niet echt duidelijk geworden. Kijk je naar rendement dan is Charisteas de betere.
Maar logica is ver te zoeken bij Ajax de laatste jaren.
Waar slaat zoiets op? Leg eens uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat Charisteas niet de man voor Ajax is straalt er gewoon vanaf.
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar slaat zoiets op? Leg eens uit?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.
Dit stond er net nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar evengoed denk ik dat 'ie het met normale aanvoer niet heel slecht zou doen. Maar hij legt het af tegen Rosenberg/Huntelaar en Babel in goede doen.
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zieligquote:Op zondag 15 januari 2006 18:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen Ajax speler. Geen techniek, geen snelheid, geen uitstraling, geen arrogantie, eigenlijk gewoon helemaal niks. In ieder geval niet voor ons.
Maar evengoed denk ik dat 'ie het met normale aanvoer niet heel slecht zou doen. Maar hij legt het af tegen Rosenberg/Huntelaar en Babel in goede doen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zielig![]()
Stappen was goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He beflap. Hoe was het stappen gister?
on-topic:
Cruyff heeft altijd een hoop te vertellen maar wil zelf zijn handen niet branden. Ik vraag me af of hij het wel allemaal op de rails zou kunnen krijgen hoor...
Linedance is pas zieligquote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dus met arrogantie kom je ver...Arrogantie is pas zielig![]()
Hij oogt in iedergeval lomp en die snelheid heb ik er dan nog nooit echt uit zien komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef twi het volgende:
Charisteas is best wel snel hoor. Sneller dan Huntelaar in elk geval.
Aha. Nog in de ogays geweest? En milf nog gezien? Piels nog erop los gemept? hoe laat moeten we morgen de trein hebben?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Stappen was goed.
Ik durf zelfs te beweren dat de aanwezigheid van Cruyff slecht is voor Ajax. ALTIJD wordt er geacht de club te besturen en te laten voetballen volgens Cruyff's visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |