De omstandigheden zijn dat Ajax een positieverbetering is ten opzichte van AZ, ondanks dat AZ het dit seizoen voor het eerst in 25 jaar beter doet dan Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef TC03 het volgende:
De omstandigheden waren toen toch anders.
Dat was van te voren ook al bekend natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Black-Death het volgende:
Het is toch niet te geloven... Een loeidure spits kopen, maar vervolgens vooralsnog geen buitenspelers erbij kopen...
Ja... maar er is gewoon geen reden te bedenken waarom Ajax geen buitenspelers haalt... Dat is de realiteit... Belachelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat was van te voren ook al bekend natuurlijk.
Ik zeg: direct doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Beenhakker niets als coach, of zeg ik nou wat heel raars?
Des te mooier zijn de successen 'straks' weer.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef S-Two het volgende:
Zoals anderen ook al hebben gezegd, ik ben niet eens boos ofso, het lijkt een gewoonte te zijn om slecht te spelen![]()
Goed idee!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Beenhakker niets als coach
Om hoge toppen te bereiken moet je door diepe dalen gaan (ofzo)quote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Noca het volgende:
Ach het gaat dit seizoen minder, maar dat komt ook wel weer goed.
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef Noca het volgende:
Moet er eerst wel een iets beter scoutingsapparaat komen, maar ok..
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gunstig ja. Charisteas en Rosenberg hebben erg veel geld gekost, maar ze hebben het nog nooit echt waargemaakt.
Laat ze maar lullen, PLAE@.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat heeft charisteas nou niet waargemaakt? leg me dat nou eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |