Als een moderator het tegen komt wordt het verwijderd, maar het kan natuurlijk wel eens gebeuren dat er wat tussendoor glipt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:12 schreef mschol het volgende:
en hoe zit het met het niet plaatsen van een link maar het vertellen over een site (dus geen lik plaatsen en alleen naam noemen, dit zie ik vaker voorbij komen en wordt nooit bestraft.. ?
Ja, dat moet je hier zeker vermelden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
Maar laat maar zitten... Het was gewoon onhandig om open kaart te spelen en het te vragen. Ik doe over 'n maandje ofzo wel gewoon of m'n neus bloedt, want dan is er geen haan die er naar kraait.
Als ik er niets over had gevraagd, en animesuki gewoon in de OP was geplaatst, was er geen hond die daar aandacht aan had besteed. Alsof jij weet dat dat een torrent-site is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat moet je hier zeker vermelden.
Ja, da's dus allemaal niet de bedoeling. Waarom zou je uberhaupt zo'n link plaatsen? Iedereen kan toch Google wel gebruiken?quote:
Waarom zou je het plaatsen als je weet dat het niet de bedoeling is?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als ik er niets over had gevraagd, en animesuki gewoon in de OP was geplaatst, was er geen hond die daar aandacht aan had besteed. Alsof jij weet dat dat een torrent-site is.
Open kaart spelen werkt nu alleen maar tegen me.
Omdat het een onwijs handige link is voor mensen die fansubs zoeken. En zonder risico doordat je geen uitgeverijen op de tenen trapt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou je het plaatsen als je weet dat het niet de bedoeling is?
Ik vind dat er juist wel duidelijk aangegeven wordt dat er niks gepost mag worden waar copyrights op zitten. Zo moeilijk is dat toch niet? Fok wil gewoon geen torrents op het forum zien. Dan maakt het niet uit wat andere sites doen en of het misschien zelfs wel mag volgens de wet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat het een onwijs handige link is voor mensen die fansubs zoeken. En zonder risico doordat je geen uitgeverijen op de tenen trapt.
De policy mbt torrentsites staat nergens letterlijk beschreven (en ik was dan ook de enige in het animétopic die er van afwist)... Op zich heb ik ook altijd aangegeven dat torrentsites (en downloadsites) niet geplaatst mogen worden, maar Animesuki's policy onderscheidt ze van de andere sites... Het is de enige torrentsite die zich duidelijk aan de goeie kant van het grijze gebied bevindt...
Er staat nergens dat Fok! geen torrents op het forum wil zien, Mike. In ieder geval niet daar waar het zou moeten staan (policy/huisregels)quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat er juist wel duidelijk aangegeven wordt dat er niks gepost mag worden waar copyrights op zitten. Zo moeilijk is dat toch niet? Fok wil gewoon geen torrents op het forum zien. Dan maakt het niet uit wat andere sites doen en of het misschien zelfs wel mag volgens de wet.
Er staat dat je niks mag posten waar copyrights op zitten. En dat zijn dus o.a. ook torrents. Er zijn nog tig andere manieren om spullen te downloaden. Die staan er ook allemaal niet bij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er staat nergens dat Fok! geen torrents op het forum wil zien, Mike. In ieder geval niet daar waar het zou moeten staan (policy/huisregels)
* mschol vind het eigenlijk ook best kortzichtig (zie brein -> torrent == illegaal) maar ja wat kan je er aan doen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb er gewoon de pest over in dat 't gewoon niet mag... ookal heb ik uitgelegd hoe erg ze hun best doen om niemand tegen het hoofd te stoten... snap dat dan!
Stomme Mike...
Ok, dat gedeelte snap ik wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb er gewoon de pest over in dat 't gewoon niet mag... ookal heb ik uitgelegd hoe erg ze hun best doen om niemand tegen het hoofd te stoten... snap dat dan!
Stomme Mike...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:53 schreef Mike het volgende:
Volgens mij heeft deze het tot nu toe het langste volgehouden:
TV tips voor vanavond !
Nouja, iig in SHO loopt iig ook een topic over Rauwquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:42 schreef Mike het volgende:
Het is geen echte soap, maar een improvisatie-comedy...als het 5 dagen per week op de buis komt en er niet meer geimproviseerd wordt, dan schop ik 'm naar SHO.
Is goed, ik sluit 'm morgen rond 14.00u.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef twentemeisje het volgende:
Mag deze Fok! Movie Trivia - Mei 2006 II dicht wegens dubbel? Thanks!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is goed, ik sluit 'm morgen rond 14.00u.
Tenk joe!quote:
Het ging over VLC media speler, dat is de speler voor al je anime benodigdheden, omdat daar alle codecs inzitten die anime bestanden nodig hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:06 schreef Mike het volgende:
Er zijn een stuk of 10 offtopic reacties verwijderd. Problemen met afspelen van bestanden horen in DIG en niet in FTR. Zeker niet als het gaat over bv torrents.
Ik ken het programma...gebruik het zelf ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het ging over VLC media speler, dat is de speler voor al je anime benodigdheden, omdat daar alle codecs inzitten die anime bestanden nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |