uizendinggemist.nl is wat dat betreft ideaal, alleen niet realiseerbaar voor de commercielenquote:Op zondag 14 november 2004 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel meerdere video/dvd recorders nodig inderdaad
Dit was de onzequote:Op zondag 14 november 2004 12:13 schreef -Xerxes- het volgende:
tof, een Cairn-Terrier!
quote:Op zondag 14 november 2004 12:13 schreef -Xerxes- het volgende:
tof, een Cairn-Terrier!
quote:Op zondag 14 november 2004 12:12 schreef D-FENS het volgende:
21:00 BBC II - Top Gear![]()
kijk, daar ga ik naar kijkenquote:Op zondag 14 november 2004 12:43 schreef Gorro het volgende:
Ned.3 22:10-23:15 - De Vergrijzing.
Wekelijkse conference van Freek de Jong, deze week met een gastoptreden van Hans Teeuwen. De Volkskrant was er best positief over.
SWF is Sudwest Fernsehen. Duitse zender die de meesten waarschijnlijk wel kunnen ontvangen, toch? (geen idee eigenlijk). Ik kijk zelf die zenders altijd via de schotel.quote:Op maandag 15 november 2004 17:11 schreef Atreidez het volgende:
Wat is SWFWeet niet of je van alle exotische zenders ook de programmering bij houdt.
Verder top idee, zal m goed in de gaten houden dit topic. Ik ben nl. zo'n type wat de gids wel heeft maar nooit leest. Hoevaak hier de veronica niet ongeopend de krantenbak in verdwijnt
hoeveelste aflevering is dat?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:09 schreef Lauzie het volgende:
Ik ga zeker Jamie's Kitchen kijken!
Leuke RLS over kansloze jongeren die opgeleid worden tot kok.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Op Canvas om 21.00 uur - Mulholland Drive van David Lynch!!![]()
2equote:Op woensdag 17 november 2004 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveelste aflevering is dat?
Gebruik spoilertags! Die duivenscène had mij nou juist een onverwachte climax geleken!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
eerste film is echt heel erg gaaf, let ook vooral op het moment dat de duiven niet opvliegen als ie er gillend doorheen rent, meer zeg ik niet. de regisseur is van happy days. topgozer.
nee hoor. subtiliteit, tenzij...je hem al gezien hebt.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gebruik spoilertags! Die duivenscène had mij nou juist een onverwachte climax geleken!![]()
Enenenenenenenenenen?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]ga ik kijken, voor t eerst
als t wat is, ga ik morgen de gelijk de dvd aanschaffen
ik niet dus, en heb m opgenomen!!! gebruik dus bloos spoilertags!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. subtiliteit, tenzij...je hem al gezien hebt.
Herhaling is toch morgen???quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit Was Het Nieuws natuurlijk.
Vanavond is het wel om 19.25
Die is goed! Aanraderquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:24 schreef UltraBrain het volgende:
Hoe kan je de beste film van de avond nou vergeten?
"Stir of Echoes"
[afbeelding]
Yorin - 22:00
Deze film had de pech om meteen na The Sixth Sense uiit te komen, waardoor hij compleet werd genegeerd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:24 schreef UltraBrain het volgende:
Hoe kan je de beste film van de avond nou vergeten?
"Stir of Echoes"
[afbeelding]
Yorin - 22:00
Zonder Geert Wilders...quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit Was Het Nieuws natuurlijk.
Vanavond is het wel om 19.25
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |