Die grap hoorde flauw te zijn he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Die Daan is toch wel grappig met z'n grapjes.
Aflevering van vandaag:
Julia komt thuis met een vriend met erg lange haren. Hij mag ook blijven eten. Tijdens het soep eten maakt Daan en grap over z'n haren
Wat is het verschil tussen Jesus Christ Superstar en Jesus Christ Soep-erstar. Een hangt aan het kruis de ander zit aan het kruis![]()
Celine Purcellquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef crossover het volgende:
Ik heb het ook gezien, wel een amusante serie, maar echt goed is het niet.
Die dochter (Julia ?) ziet er goed uit![]()
Weet iemand hoe ze heet in het echt?
Goh, ken je die toevallig?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:35 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En daan is Joey van der Velden![]()
![]()
ze mag er best zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Celine Purcell is echt niet bijzonder hoor. Tja, dat ze lekkerder is dan degene die Gerard speelt kan ik inkomen, maar God fuck.
Tja, een foto, geshopped, veel makeup, juiste stylist, man ik zou nog een lekker wijf kunnen zijn met die technieken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze mag er best zijn
[afbeelding]
Neequote:
zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, een foto, geshopped, veel makeup, juiste stylist, man ik zou nog een lekker wijf kunnen zijn met die technieken tegenwoordig.
VARA Ned 3quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:14 schreef Drumpie het volgende:
Welke zender is dat?
Ik stiekem ook :0quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, een foto, geshopped, veel makeup, juiste stylist, man ik zou nog een lekker wijf kunnen zijn met die technieken tegenwoordig.
preciesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe denk je dat pauperwijven als Lonsdale Lohan zo populair zijn gewordenquote:
Céline is wel de voornaamste reden dat ik kijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |