Ach.. detailsquote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jaar of 16/17![]()
Oh shit toen bestond het nog niet
TAFKAP.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet mama, ik bedoel Tim formerly known as Pup!
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
TAFKAP.
Nu beter bekend als Zak Hooi.
Jij hebt Serge aangeraakt.. ik haat je ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cairon isin t tournament en nou issie boos op me
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt Serge aangeraakt.. ik haat je ook
Was hij daar ook blij mee?quote:
Nou hij begon hoor!quote:
Geen commentaarquote:
details sucken...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja daar praten we niet over hè![]()
Begon hij aan jou bips te zitten?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou hij begon hoor!
[..]
Geen commentaar
Ja daag.. is Serge óók al homo?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou hij begon hoor!
[..]
Geen commentaar
Hij heeft aan jouw kontje gezeten?!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou hij begon hoor!
[..]
Geen commentaar
zie je dat niet dan ?quote:
Alle artiesten zijn homoquote:
Ik weet opeens waar mijn -5 naar toe gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is 't voor CDP maar goed dat velen de -5 al verdeeld hebben
Er is dus niks gebeurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga er geen uitspraken meer over doen
De foto's zijn leuk genoeg en wat er voor de rest omheen gebeurde was te leuk om te vertellen
Genoeg..quote:
Het zit wél in mijn huisnummer....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef xman het volgende:
[..]
Dan kies ik voor deur nummer......... 3!!
vingerbewegingen in de lucht?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genoeg..
Bedoel de vingerbewegingen vlogen door de lucht
Nee nee, zie titel. Dit topic is voor MAMA om punten te wervenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef creno het volgende:
hellup hellup, ik val bijna uit het tournament...
Nou hij pakte me daarna heel stevig vastquote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vingerbewegingen in de lucht?
Dan doe je toch iets niet goed..
Ja vet cool manquote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, jij kunt aan de race in Assen!
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genoeg..
Bedoel de vingerbewegingen vlogen door de lucht
Mja, verbazingwekkendquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Er suckt wel meer![]()
Owjee ik praat tegen jou![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou hij pakte me daarna heel stevig vast
Nope..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Waren die +5 en -5 niet extra, ten opzichte van de normale +2 en -2 -2 die je iedere dag mag uitdelen?.
Struikelde hij soms?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou hij pakte me daarna heel stevig vast
nee hoor..t was bewust stevig vastpakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Struikelde hij soms?
Want dan is het geen stevig vastpakken maar gewoon houvast zoeken.
We geloven het pas als het in details in de weekend, story en privé staat.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Engeltje... het waren hele andere bewegingen
geleuter gezeur gemiep gedoe gedingesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We geloven het pas als het in details in de weekend, story en privé staat.
Voorlopig staat hier nog dubieus op te vatten vaag gewauwel, dus dat zegt niks
"Serge van Idols heeft geheime lover!"quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na Jamai is nu ook serge hetquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Serge van Idols heeft geheime lover!"
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Serge van Idols heeft geheime lover stalker!"
het is besmettelijk!quote:
Boycotten, verbannen!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het is besmettelijk!.
Dat hele Idols is een groot Sodom en Gomorra.
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel vanquote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik al verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel van
Ooooh zeg dat dan....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel van
Ik ook en vanavond weer!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een erg amusante avond gehad..en daar ging t me om
Vanavond zit k thuisquote:
En dan die PERVI die er op reageert .....quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/gayneuker
OMGDit moet wel fake zijn toch?
*aanmeld*quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het is besmettelijk!.
Dat hele Idols is een groot Sodom en Gomorra.
Je weet wel wat ze zeggen over surinamers tochquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan die PERVI die er op reageert .....
Die gast in z'n vriendenlijst!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/gayneuker
OMGDit moet wel fake zijn toch?
Kan je je voor schut zetten op tv en net doen of je wél kan zingen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef error het volgende:
[..]
*aanmeld*
je hoeft toch niet echt iets te kunnen, he?
Als je dat nog moet vragen heb je nog nooit gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef error het volgende:
[..]
*aanmeld*
je hoeft toch niet echt iets te kunnen, he?
Die komen uit Surinamequote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je weet wel wat ze zeggen over surinamers toch![]()
en ze hebben een bruin kleurtjequote:
Je haar.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mij in t Idols decor zijn leuk geworden..nooit verwacht dat ik daar goed op zou staan!
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je haar..
En wie is dat crackhoertje.![]()
Euhm.. dat is het Idols decor niet hoor. Dat is gewoon buiten.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mij in t Idols decor zijn leuk geworden..nooit verwacht dat ik daar goed op zou staan!
Sssssssst verpest het nou niet voor hemquote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.. dat is het Idols decor niet hoor. Dat is gewoon buiten.
(hint: achter je staan auto's)
Nee de foto's in het decor komen nogquote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!
Ik denk, ik doe eens hulpvaardig ende informatief.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Sssssssst verpest het nou niet voor hem![]()
Ja dat is ook weer zo.....bijna ontroerend hoe je dat uitsprakquote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe eens hulpvaardig ende informatief..
wow, dan kun je wel heel hard rennenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn treinquote:
okay dat is al minder hard, maar toch nog steeds een topprestatie, dat doe ik je niet na !quote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn trein
Voor een trein rennen vind ik nog bewonderenswaardig, maar om voor een bus te rennen hoef je echt geen Maurice Green te zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn trein
Holy ctapquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
http://www.orangeblog.net(...)_trouble_corsage.jpg
ze zijn gelandquote:
Hoe kom je aan die foto's van mij!!!??!quote:
Wat een fesst altijd, die gephotoshopte anorexia-pics.quote:
Angel met zn wespenmiddeltjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto's van mij!!!??!
Wesp, angel..... ik zie de linkquote:
jah als jij er aanstoot aan neemt wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
Gaat 'ie 'm nog editen ook!
Pfff nerdquote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag een PS2.
Maar ik wil zo véél.
En heel véél dingen hebben júilie al. Besef dat maar eens goed.
eikeltje.quote:
Is dat dat nichtje van Osama bin Laden? of die actrice uit bride and prejudicequote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef BB_Koning het volgende:
Wat leukere foto's, van de mooiste vrouw ter wereld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor de overkill en voor het feit dat de plaatje svan een vrouw zijn![]()
Yep, Bride and Prejudice en miss world 1996 (als ik het goed heb)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De mooiste is ze niet maar wel een van de mooisten ja
Bride & Prejudice
Oh het is er niet 1..maar deze valt wel i/d top samen met Angelina Jolie en Rebecca Romijnquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, Bride and Prejudice en miss world 1996 (als ik het goed heb)
Maar vertel, wie is volgens jou de mooiste vrouw ter wereld
Dat zijn dus exact de vrouwen op wie ik val, modellentypesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh het is er niet 1..maar deze valt wel i/d top samen met Angelina Jolie en Rebecca Romijn
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Johnny Depp zit in Kingdom Hearts 2
[afbeelding]
Ow ja, ik vind jou de ideale vrouwquote:
Ok, dat is dus ook niet 1 van zn meest flatteuze foto'squote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Johnny Depp zit in Kingdom Hearts 2
[afbeelding]
En Orlando, en Kyra ... en Goofyquote:
Dat is geen foto mutsquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is dus ook niet 1 van zn meest flatteuze foto's
Bi's die omgeturnd worden tot gay kennen we, maar word jij nu de eerste gay die omgeturnd wordt tot biquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde meer de muziek dan de mevrouw, al heeft de mevrouw ook wel iets speciaals.
Je blauwe oogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef LuQas het volgende:
Zien jullie nou mijn blauwe oog als avatar of Rikkert uit BB?
Ik zie je blauwe oog omdat ik standaard webicons laat weergeven..quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef LuQas het volgende:
Zien jullie nou mijn blauwe oog als avatar of Rikkert uit BB?
Ik heb nooit beweert dat ik never nooit nimmer op een vrouw zou kunnen vallen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bi's die omgeturnd worden tot gay kennen we, maar word jij nu de eerste gay die omgeturnd wordt tot bi![]()
De techniek vordert met de dagquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is geen foto mutsda's een PS2 spel
Is er nou al een releasedatum voor Europa?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Orlando, en Kyra ... en Goofy
[afbeelding]
Ok, gelukkig.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie je blauwe oog omdat ik standaard webicons laat weergeven..
Ik moest even met mams 'r beddengoed uitkloppen.. koud!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik vind het koud buiten, brrr
Join the club, laat het homoisme en omarm het biisme, dan starten we een eigen [BI] topic met zn tweeen!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik never nooit nimmer op een vrouw zou kunnen vallen hoor
Buiten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest even met mams 'r beddengoed uitkloppen.. koud!
sla ze!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
ik haat stalkerds....
Jij hebt een stalker?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
ik haat stalkerds....
Ik wil ook een SP2.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Ang3l het volgende:
En chicken little stitch en zelfs TRON!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee volgens mij nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is er nou al een releasedatum voor Europa?
Ik wacht al maanden
Dit is echt zo nerdachtigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet
Maar er zit echt superveel in!
Kleine zeemeermin, TRON, Lilo & Stitch, Pirates of the Caribbean, Peter Pan, Aladdin, Lion King, Mulan, Hercules, Steamboat Willy (), Belle & Het Beest, Melrlijn de tovenaar, Winnie de pooh, chicken little, Nightmare before christmas,.
En dan gecombineerd met Final Fantasy (o.a. X en VIII)
[afbeelding]
Ja dat hebben ze niet op de boerderie hequote:
En ik hoop ook niet op 3 hoogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze niet op de boerderie he
Ik zag Auronquote:
Kickuh! zijn de Dalmatiers ook weer terugquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet
Maar er zit echt superveel in!
Kleine zeemeermin, TRON, Lilo & Stitch, Pirates of the Caribbean, Peter Pan, Aladdin, Lion King, Mulan, Hercules, Steamboat Willy (), Belle & Het Beest, Melrlijn de tovenaar, Winnie de pooh, chicken little, Nightmare before christmas,.
En dan gecombineerd met Final Fantasy (o.a. X en VIII)
[afbeelding]
Ja nou, ik dacht laat ik nou ook eens....quote:
dat is toch niet efficient, zon zwaard?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Auron
[afbeelding]
Da's dan weer een van de minste
(Geef mij lulu maar)
Nog niet gezien,..... maar Squall welquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kickuh! zijn de Dalmatiers ook weer terug?
Hey als het gaat vervelen, heb je mijn nr hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Auron
[afbeelding]
Da's dan weer een van de minste
(Geef mij lulu maar)
En dan ook nog 1 arm in een mitellaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is toch niet efficient, zon zwaard?
Frou Frouquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey als het gaat vervelen, heb je mijn nr he
En zeg nog eensFrou Frou
Geitje?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Die R he??
Ook een leuke zin: het geitje vraagt Frou Frou
Heb je dat uit jezelf gedaan, of MOEST het?quote:
Het is een dik dekbedquote:
Je ligt in bed? Walgelijk lui kutjoch.quote:
Die heb ik straks niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geitje bokje
Nee ik ben niet dronken en ik heb niet geblowed.
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je ligt in bed? Walgelijk lui kutjoch.![]()
Puh, nah, dat is gewoon instappen, gorrrrrrdelllll ommmmmm (dat is altijd nog een heel gedoe om dat bij jou een gewoonte te laten worden, vooral de kleine stukjes) en dan rijden en bij de stal uitstappen en dan aan de gang gaan.quote:
headphonesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakken![]()
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaienquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, nah, dat is gewoon instappen, gorrrrrrdelllll ommmmmm (dat is altijd nog een heel gedoe om dat bij jou een gewoonte te laten worden, vooral de kleine stukjes) en dan rijden en bij de stal uitstappen en dan aan de gang gaan..
Het heet gewoon koptelefoon hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakken![]()
Helemaal vanzelfquote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje?
Hoe ging t gisteravond? Had je nog stimulerende middelen nodig of ging t vanzelf?
...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
.
Ang3l is erg ziek, hij was al niet stevig, maar nu kijk je dwars door hem heen
Doe je dat echt??quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaien![]()
quote:
Nou nu welquote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe je dat echt??Zo van: eerst aaien, dan eten?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu wel
straks niet meer, dan mag jij dat overnemen![]()
Nee dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is geen coke sniffing community heurj
Ach meid ik ben zó doorzichtig!quote:
gisteren bij fear factor moesten ze geitenmelken met de mond, leek mij niet eens zo heel ergquote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaien![]()
Oh jaquote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]en dat zonder te solliciteren
B... Bedankt...
Ohhh neequote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook niet.
Ik dacht aan een biertje of een RedBulletje
Actie-RPGquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Weemz het volgende:
Kingdom Hearts ziet er idd gaaf uit. Is het een beetje leuk spel om te spelen? (wat is het voor soort spel)?
Homo's als doelgroep?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
pha, ik heb toch lekker een dreamcast
[afbeelding]
Ik was vrijdagochtend aan t stuiteren na 3 koffie met suiker..was echt voor t eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeEn ik snapte het wel hoor
Maar een colaatje deed het werk![]()
Zoals Final Fantasy, maar dat iets meer real-time en niet zoals bij X die keuzes. Meer zoals X-2 een beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Weemz het volgende:
Kingdom Hearts ziet er idd gaaf uit. Is het een beetje leuk spel om te spelen? (wat is het voor soort spel)?
Ja dat was toch de uitslag van die test in de Libelle die we samen hebben gedaan tijdens de Frou Frou proefmiddag bij Simoon thuis?quote:
yupquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een noodakelijke formaliteit idd.
Of zoiets.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was vrijdagochtend aan t stuiteren na 3 koffie met suiker..was echt voor t eerst![]()
O jaa, bij Simoon! Dat was een dolle boel he! En dat er toen uitkwam dat jij een gekke meid was, maar die wel op haar toekomst voorbereid was. Dat je met beide pumps stevig op de grond stondquote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat was toch de uitslag van die test in de Libelle die we samen hebben gedaan tijdens de Frou Frou proefmiddag bij Simoon thuis?
ik vind dat Luqas er veel liever uit zietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Luqas doet ook mee in Kingdom Hearts 2
(alleen hete ie daar Roxas)
[afbeelding]
Niets..maar ik was echt heel hyper in mn hoofd..echt niet fijn op zo'n sjago vrijdagochtend!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En hoe liep het af?Wat deed je? Wat wilde je? Wat gebeurde er?
ik vind van niet ! Ang3l staat al hoog genoeg, ik daarentegen bungel aan een zijden draadjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu heeft Angel mijn fotoboek aangepast, zodat jullie het nu kunnen zien,
maar nu eist hij 5+ punten
terwijl ik eigenlijk pas op hem wilde stemmen als hij ook op mij stemt, hij heeft mij er immers in betrokken
daarbij komt dat ik de 5 punten aan een specialer iemand wilde geven en ik 2 punten om mee te beginnen ook mooi vind
vinden jullie dat ik toch moet bezwijken onder zijn druk?
Ik sta niet meer in dat lijstje geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef creno het volgende:
[..]
ik vind van niet ! Ang3l staat al hoog genoeg, ik daarentegen bungel aan een zijden draadje![]()
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik sta niet meer in dat lijstje geloof ik![]()
Daar word je nou een echte vent vanquote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niets..maar ik was echt heel hyper in mn hoofd..echt niet fijn op zo'n sjago vrijdagochtend!
Tis je al vergevenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*
Wheheh. Mijn god zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*
OKquote:
Ja precies!!! Oh dat was echt fan-tás-tisch!!! Zeker voor herhaling vatbaar, we kunnen eens naar Café de Troubadour gaan is Wasperveen! Zoooo geweldig!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaa, bij Simoon! Dat was een dolle boel he! En dat er toen uitkwam dat jij een gekke meid was, maar die wel op haar toekomst voorbereid was. Dat je met beide pumps stevig op de grond stond
Wasperveen?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies!!! Oh dat was echt fan-tás-tisch!!! Zeker voor herhaling vatbaar, we kunnen eens naar Café de Troubadour gaan is Wasperveen! Zoooo geweldig!
ja dat zeg je nuquote:Op zondag 15 januari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheh. Mijn god zeg.
Nou, ik was nog wel van plan je woensdag +2 te geven
Ik was van plan je +2 te geven omdat je best ok bent (toen met stappen bv, Hotel California) en tegelijk ook -2 omdat je af en toe ook niet ok bentquote:Op zondag 15 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu
het geeft wel beetje aan dat ik vrij neutraal ben in het topic: ik heb met niemand een relatie, niemand mag me maa rniemand mag me ook niet.
.
Neutraalquote:Op zondag 15 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu
het geeft wel beetje aan dat ik vrij neutraal ben in het topic: ik heb met niemand een relatie, niemand mag me maa rniemand mag me ook niet.
.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was van plan je +2 te geven omdat je best ok bent (toen met stappen bv, Hotel California) en tegelijk ook -2 omdat je af en toe ook niet ok bent
maar dat mag woensdag pas want morgen stem ik open dinsdag al op
Oe, wat ben ik stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Luqas doet ook mee in Kingdom Hearts 2
(alleen hete ie daar Roxas)
[afbeelding]
nieuw, oud?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben de hele tijd op zoek naar een bekend nummer, maar ik weet de artiest niet en niet de precieze titel, maar wel dat het woord cocaine vaak valt. Dus nu heb ik allemaal cocaine-nummers op mijn comp staanen geen van allen is het wat ik zoek.
Jaren '70 volgens mijquote:
Met Roy Orbison op vol volumequote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook neuk-enOf iig naast een lieve jongen kunnen liggen
Ik zat aan Joss Stone te denkenquote:
Ow, nou, ik heb niks van Roy Orbison in huis en heb er niks mee, voor de duidelijkheid even hequote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat aan Joss Stone te denken
1007. J.j. Cale - Cocaine (2:49)?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaren '70 volgens mijen het is op zich wel weer bekend, maar het is bijv. niet dat nr van Eric Clapton (tenminste, het prgr zegt dat hij dat is). Het is met redelijk veel gitaar enzo, kan ook eind jaren '60 zijn.
als jij de goede weet te noemen he.... echt...
![]()
Wat was hij onvoorstelbaar slecht. De beste met stip is Floortje, ze wordt op ruime afstand gevolgd door Angelique en de rest is baggerquote:
tis hem?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
Het zou toch wat zijn als iemand in het kader van een romantisch muzieke You've Got It opzet
Uhhh.. rightquote:Op zondag 15 januari 2006 18:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ruikt altijd lekker
pff i need sex...
Hij is nu aan het downloaden....quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
1007. J.j. Cale - Cocaine (2:49)?
Ik had hem wel gehadquote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij is nu aan het downloaden....![]()
![]()
Het is buitenaards als het 't nummer is dat ik zoek
Of buitenaards... hoe noem je dat....
"weird"
Dit topic begint een beetje te glibberen van geilheidquote:Op zondag 15 januari 2006 18:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]ruikt altijd lekker
pff i need sex...
zei ik iets, nee hoor, ik zei nietsquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dit topic begint een beetje te glibberen van geilheid![]()
Ohw.. dat skaterjongetjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef creno het volgende:
charlie clousser - hellow zep
van de saw2, zoooo geil !!!
Shit stond in de top2000 namelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neehet is nét ff wat ruiger
(wel een goed nr trowuens!
)
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. dat skaterjongetje
De zoon van zegmaar?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Shit stond in de top2000 namelijk
Ik heb ze alle 2000?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar heb jij een paar liedjes uit?![]()
maar wat lief dat je meedenkt!
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Uien en seks?
Nu ben ik al 26, maar dit is voor het eerst dat ik dat als combi zie.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha ja dat wist ik, daarom zei ik hetquote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 2000?
http://dekrim.ath.cx:81/top2000/top2000.html
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je bent al 26, zoals je zelf zei, du sik neem het je niet kwalijk, maar de jeugd van tegenwoordig maakt gretig gebruik van www.google.comquote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je in de godesnaam aan dat plaatje komt??
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And when my hand touches myself
I can finally rest my head
And when they take from his body
I think I’ll take from mine instead
Getting off getting off while they’re all downstairs
Ik heb liever de riem, maar die jongen is ook wel leuk enzo.quote:
Dat stukje barst van de geilheidquote:
Zo jong!?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo hoo, over vijf jaar mag het