Wesp, angel..... ik zie de linkquote:
jah als jij er aanstoot aan neemt wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
Gaat 'ie 'm nog editen ook!
Pfff nerdquote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag een PS2.
Maar ik wil zo véél.
En heel véél dingen hebben júilie al. Besef dat maar eens goed.
eikeltje.quote:
Is dat dat nichtje van Osama bin Laden? of die actrice uit bride and prejudicequote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef BB_Koning het volgende:
Wat leukere foto's, van de mooiste vrouw ter wereld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses voor de overkill en voor het feit dat de plaatje svan een vrouw zijn![]()
Yep, Bride and Prejudice en miss world 1996 (als ik het goed heb)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De mooiste is ze niet maar wel een van de mooisten ja
Bride & Prejudice
Oh het is er niet 1..maar deze valt wel i/d top samen met Angelina Jolie en Rebecca Romijnquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, Bride and Prejudice en miss world 1996 (als ik het goed heb)
Maar vertel, wie is volgens jou de mooiste vrouw ter wereld
Dat zijn dus exact de vrouwen op wie ik val, modellentypesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh het is er niet 1..maar deze valt wel i/d top samen met Angelina Jolie en Rebecca Romijn
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Johnny Depp zit in Kingdom Hearts 2
[afbeelding]
Ow ja, ik vind jou de ideale vrouwquote:
Ok, dat is dus ook niet 1 van zn meest flatteuze foto'squote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Johnny Depp zit in Kingdom Hearts 2
[afbeelding]
En Orlando, en Kyra ... en Goofyquote:
Dat is geen foto mutsquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is dus ook niet 1 van zn meest flatteuze foto's
Bi's die omgeturnd worden tot gay kennen we, maar word jij nu de eerste gay die omgeturnd wordt tot biquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde meer de muziek dan de mevrouw, al heeft de mevrouw ook wel iets speciaals.
Je blauwe oogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef LuQas het volgende:
Zien jullie nou mijn blauwe oog als avatar of Rikkert uit BB?
Ik zie je blauwe oog omdat ik standaard webicons laat weergeven..quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef LuQas het volgende:
Zien jullie nou mijn blauwe oog als avatar of Rikkert uit BB?
Ik heb nooit beweert dat ik never nooit nimmer op een vrouw zou kunnen vallen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bi's die omgeturnd worden tot gay kennen we, maar word jij nu de eerste gay die omgeturnd wordt tot bi![]()
De techniek vordert met de dagquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is geen foto mutsda's een PS2 spel
Is er nou al een releasedatum voor Europa?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Orlando, en Kyra ... en Goofy
[afbeelding]
Ok, gelukkig.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie je blauwe oog omdat ik standaard webicons laat weergeven..
Ik moest even met mams 'r beddengoed uitkloppen.. koud!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.
Ik vind het koud buiten, brrr
Join the club, laat het homoisme en omarm het biisme, dan starten we een eigen [BI] topic met zn tweeen!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik never nooit nimmer op een vrouw zou kunnen vallen hoor
Buiten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest even met mams 'r beddengoed uitkloppen.. koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |