Boycotten, verbannen!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het is besmettelijk!.
Dat hele Idols is een groot Sodom en Gomorra.
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel vanquote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We geloven het pas als het in details in de weekend, story en privé staat.
Voorlopig staat hier nog dubieus op te vatten vaag gewauwel, dus dat zegt niks
Dat had ik al verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel van
Ooooh zeg dat dan....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ook zwaar dubbelzinnig en mysterieus bedoeld..en jullie verwachten er veels te veel van
Ik ook en vanavond weer!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een erg amusante avond gehad..en daar ging t me om
Vanavond zit k thuisquote:
En dan die PERVI die er op reageert .....quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/gayneuker
OMGDit moet wel fake zijn toch?
*aanmeld*quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het is besmettelijk!.
Dat hele Idols is een groot Sodom en Gomorra.
Je weet wel wat ze zeggen over surinamers tochquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan die PERVI die er op reageert .....
Die gast in z'n vriendenlijst!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/gayneuker
OMGDit moet wel fake zijn toch?
Kan je je voor schut zetten op tv en net doen of je wél kan zingen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef error het volgende:
[..]
*aanmeld*
je hoeft toch niet echt iets te kunnen, he?
Als je dat nog moet vragen heb je nog nooit gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef error het volgende:
[..]
*aanmeld*
je hoeft toch niet echt iets te kunnen, he?
Die komen uit Surinamequote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je weet wel wat ze zeggen over surinamers toch![]()
en ze hebben een bruin kleurtjequote:
Je haar.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mij in t Idols decor zijn leuk geworden..nooit verwacht dat ik daar goed op zou staan!
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je haar..
En wie is dat crackhoertje.![]()
Euhm.. dat is het Idols decor niet hoor. Dat is gewoon buiten.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mij in t Idols decor zijn leuk geworden..nooit verwacht dat ik daar goed op zou staan!
Sssssssst verpest het nou niet voor hemquote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm.. dat is het Idols decor niet hoor. Dat is gewoon buiten.
(hint: achter je staan auto's)
Nee de foto's in het decor komen nogquote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!
Ik denk, ik doe eens hulpvaardig ende informatief.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Sssssssst verpest het nou niet voor hem![]()
Ja dat is ook weer zo.....bijna ontroerend hoe je dat uitsprakquote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe eens hulpvaardig ende informatief..
wow, dan kun je wel heel hard rennenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha..en ik had 2 minuten voor mn haar aangezien k moest rennen voor een trein!
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn treinquote:
okay dat is al minder hard, maar toch nog steeds een topprestatie, dat doe ik je niet na !quote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn trein
Voor een trein rennen vind ik nog bewonderenswaardig, maar om voor een bus te rennen hoef je echt geen Maurice Green te zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou ik moest rennen voor de bus die me naar t station bracht en aansluiting bood tot mn trein
Holy ctapquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
http://www.orangeblog.net(...)_trouble_corsage.jpg
ze zijn gelandquote:
Hoe kom je aan die foto's van mij!!!??!quote:
Wat een fesst altijd, die gephotoshopte anorexia-pics.quote:
Angel met zn wespenmiddeltjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto's van mij!!!??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |