sla ze!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
ik haat stalkerds....
Jij hebt een stalker?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
ik haat stalkerds....
Ik wil ook een SP2.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Ang3l het volgende:
En chicken little stitch en zelfs TRON!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee volgens mij nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is er nou al een releasedatum voor Europa?
Ik wacht al maanden
Dit is echt zo nerdachtigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet
Maar er zit echt superveel in!
Kleine zeemeermin, TRON, Lilo & Stitch, Pirates of the Caribbean, Peter Pan, Aladdin, Lion King, Mulan, Hercules, Steamboat Willy (), Belle & Het Beest, Melrlijn de tovenaar, Winnie de pooh, chicken little, Nightmare before christmas,.
En dan gecombineerd met Final Fantasy (o.a. X en VIII)
[afbeelding]
Ja dat hebben ze niet op de boerderie hequote:
En ik hoop ook niet op 3 hoogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze niet op de boerderie he
Ik zag Auronquote:
Kickuh! zijn de Dalmatiers ook weer terugquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet
Maar er zit echt superveel in!
Kleine zeemeermin, TRON, Lilo & Stitch, Pirates of the Caribbean, Peter Pan, Aladdin, Lion King, Mulan, Hercules, Steamboat Willy (), Belle & Het Beest, Melrlijn de tovenaar, Winnie de pooh, chicken little, Nightmare before christmas,.
En dan gecombineerd met Final Fantasy (o.a. X en VIII)
[afbeelding]
Ja nou, ik dacht laat ik nou ook eens....quote:
dat is toch niet efficient, zon zwaard?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Auron
[afbeelding]
Da's dan weer een van de minste
(Geef mij lulu maar)
Nog niet gezien,..... maar Squall welquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kickuh! zijn de Dalmatiers ook weer terug?
Hey als het gaat vervelen, heb je mijn nr hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Auron
[afbeelding]
Da's dan weer een van de minste
(Geef mij lulu maar)
En dan ook nog 1 arm in een mitellaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is toch niet efficient, zon zwaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |