Nou nu welquote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe je dat echt??Zo van: eerst aaien, dan eten?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu wel
straks niet meer, dan mag jij dat overnemen![]()
Nee dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is geen coke sniffing community heurj
Ach meid ik ben zó doorzichtig!quote:
gisteren bij fear factor moesten ze geitenmelken met de mond, leek mij niet eens zo heel ergquote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaien![]()
Oh jaquote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]en dat zonder te solliciteren
B... Bedankt...
Ohhh neequote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook niet.
Ik dacht aan een biertje of een RedBulletje
Actie-RPGquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Weemz het volgende:
Kingdom Hearts ziet er idd gaaf uit. Is het een beetje leuk spel om te spelen? (wat is het voor soort spel)?
Homo's als doelgroep?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
pha, ik heb toch lekker een dreamcast
[afbeelding]
Ik was vrijdagochtend aan t stuiteren na 3 koffie met suiker..was echt voor t eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeEn ik snapte het wel hoor
Maar een colaatje deed het werk![]()
Zoals Final Fantasy, maar dat iets meer real-time en niet zoals bij X die keuzes. Meer zoals X-2 een beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Weemz het volgende:
Kingdom Hearts ziet er idd gaaf uit. Is het een beetje leuk spel om te spelen? (wat is het voor soort spel)?
Ja dat was toch de uitslag van die test in de Libelle die we samen hebben gedaan tijdens de Frou Frou proefmiddag bij Simoon thuis?quote:
yupquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een noodakelijke formaliteit idd.
Of zoiets.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was vrijdagochtend aan t stuiteren na 3 koffie met suiker..was echt voor t eerst![]()
O jaa, bij Simoon! Dat was een dolle boel he! En dat er toen uitkwam dat jij een gekke meid was, maar die wel op haar toekomst voorbereid was. Dat je met beide pumps stevig op de grond stondquote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat was toch de uitslag van die test in de Libelle die we samen hebben gedaan tijdens de Frou Frou proefmiddag bij Simoon thuis?
ik vind dat Luqas er veel liever uit zietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Luqas doet ook mee in Kingdom Hearts 2
(alleen hete ie daar Roxas)
[afbeelding]
Niets..maar ik was echt heel hyper in mn hoofd..echt niet fijn op zo'n sjago vrijdagochtend!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En hoe liep het af?Wat deed je? Wat wilde je? Wat gebeurde er?
ik vind van niet ! Ang3l staat al hoog genoeg, ik daarentegen bungel aan een zijden draadjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu heeft Angel mijn fotoboek aangepast, zodat jullie het nu kunnen zien,
maar nu eist hij 5+ punten
terwijl ik eigenlijk pas op hem wilde stemmen als hij ook op mij stemt, hij heeft mij er immers in betrokken
daarbij komt dat ik de 5 punten aan een specialer iemand wilde geven en ik 2 punten om mee te beginnen ook mooi vind
vinden jullie dat ik toch moet bezwijken onder zijn druk?
Ik sta niet meer in dat lijstje geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef creno het volgende:
[..]
ik vind van niet ! Ang3l staat al hoog genoeg, ik daarentegen bungel aan een zijden draadje![]()
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik sta niet meer in dat lijstje geloof ik![]()
Daar word je nou een echte vent vanquote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niets..maar ik was echt heel hyper in mn hoofd..echt niet fijn op zo'n sjago vrijdagochtend!
Tis je al vergevenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*
Wheheh. Mijn god zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*spijt heeft, vanacht gans niet geslapen*
OKquote:
Ja precies!!! Oh dat was echt fan-tás-tisch!!! Zeker voor herhaling vatbaar, we kunnen eens naar Café de Troubadour gaan is Wasperveen! Zoooo geweldig!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaa, bij Simoon! Dat was een dolle boel he! En dat er toen uitkwam dat jij een gekke meid was, maar die wel op haar toekomst voorbereid was. Dat je met beide pumps stevig op de grond stond
Wasperveen?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies!!! Oh dat was echt fan-tás-tisch!!! Zeker voor herhaling vatbaar, we kunnen eens naar Café de Troubadour gaan is Wasperveen! Zoooo geweldig!
ja dat zeg je nuquote:Op zondag 15 januari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheh. Mijn god zeg.
Nou, ik was nog wel van plan je woensdag +2 te geven
Ik was van plan je +2 te geven omdat je best ok bent (toen met stappen bv, Hotel California) en tegelijk ook -2 omdat je af en toe ook niet ok bentquote:Op zondag 15 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu
het geeft wel beetje aan dat ik vrij neutraal ben in het topic: ik heb met niemand een relatie, niemand mag me maa rniemand mag me ook niet.
.
Neutraalquote:Op zondag 15 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu
het geeft wel beetje aan dat ik vrij neutraal ben in het topic: ik heb met niemand een relatie, niemand mag me maa rniemand mag me ook niet.
.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was van plan je +2 te geven omdat je best ok bent (toen met stappen bv, Hotel California) en tegelijk ook -2 omdat je af en toe ook niet ok bent
maar dat mag woensdag pas want morgen stem ik open dinsdag al op
Oe, wat ben ik stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Luqas doet ook mee in Kingdom Hearts 2
(alleen hete ie daar Roxas)
[afbeelding]
nieuw, oud?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben de hele tijd op zoek naar een bekend nummer, maar ik weet de artiest niet en niet de precieze titel, maar wel dat het woord cocaine vaak valt. Dus nu heb ik allemaal cocaine-nummers op mijn comp staanen geen van allen is het wat ik zoek.
Jaren '70 volgens mijquote:
Met Roy Orbison op vol volumequote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook neuk-enOf iig naast een lieve jongen kunnen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |