Frou Frouquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey als het gaat vervelen, heb je mijn nr he
En zeg nog eensFrou Frou
Geitje?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Die R he??
Ook een leuke zin: het geitje vraagt Frou Frou
Heb je dat uit jezelf gedaan, of MOEST het?quote:
Het is een dik dekbedquote:
Je ligt in bed? Walgelijk lui kutjoch.quote:
Die heb ik straks niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geitje bokje
Nee ik ben niet dronken en ik heb niet geblowed.
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je ligt in bed? Walgelijk lui kutjoch.![]()
Puh, nah, dat is gewoon instappen, gorrrrrrdelllll ommmmmm (dat is altijd nog een heel gedoe om dat bij jou een gewoonte te laten worden, vooral de kleine stukjes) en dan rijden en bij de stal uitstappen en dan aan de gang gaan.quote:
headphonesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakken![]()
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaienquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, nah, dat is gewoon instappen, gorrrrrrdelllll ommmmmm (dat is altijd nog een heel gedoe om dat bij jou een gewoonte te laten worden, vooral de kleine stukjes) en dan rijden en bij de stal uitstappen en dan aan de gang gaan..
Het heet gewoon koptelefoon hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit achter de computer...was net alleen even boven om mn headphones te pakken![]()
Helemaal vanzelfquote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje?
Hoe ging t gisteravond? Had je nog stimulerende middelen nodig of ging t vanzelf?
...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
.
Ang3l is erg ziek, hij was al niet stevig, maar nu kijk je dwars door hem heen
Doe je dat echt??quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Iedere dag uit mn werk de geitjes aaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |