Wat zijn jullie voor heaumeaux?quote:
Ik heb zo'n gevoel dat je het heel raar uitspreekt. Van Carneez ofzo.quote:
Linda wie??!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zijn jullie voor heaumeaux?.
.
Christon blijftquote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Christon gaat er toch volgende week uit ...
Serge
Nee...echt niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Je! kent! Love! Letters! Niet?!.
Dan staan ze straks allebei zenuwachtig onderaan de trap te wachten... omhoogstarend naar de spot op de deurquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef beaverhausen het volgende:!
Je! kent! Love! Letters! Niet?!.
In Frankrijk misschien.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je het heel raar uitspreekt. Van Carneez ofzo.
Komt Carry Tefsen er dan uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan staan ze straks allebei zenuwachtig onderaan de trap te wachten... omhoogstarend naar de spot op de deur.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan staan ze straks allebei zenuwachtig onderaan de trap te wachten... omhoogstarend naar de spot op de deur.
Alleen op goed geluk.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb zulke leuke foto's met Serge
Ik heb liever dat programma waar je moet kiezen tussen drie deuren.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar toch.quote:
quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen idee, ik ken alleen Kim Carnes.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ryan Carnes.
Hoe spreek je Carnes uit?
* jaloers *quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tuurlijk joh, je zegt het maar.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
wij moeten nog wel even onze kleding op elkaar afstemmen... heb jij nog contact met Gucci? of Armani?
Jij mag maar één deur kiezen!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef xman het volgende:
Ik heb liever dat programma waar je moet kiezen tussen drie deuren.![]()
Alweer beav!quote:
Volgens mij valt die meer in de categorie Love lettersquote:
Nou ben ik binnenkort een keer in de buurtquote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
Tuurlijk joh, je zegt het maar..
Wel goed dat je daar aan dacht, anders vloekt het zo op tv..
Ze hebben toch geen hoogtevrees he?quote:
Maandag heb ik zequote:Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Vlarp het volgende:
CDP!!!
Kom op met die foto's.. Christon met gitaar, en Serge
Ik krijg zo'n Eng Gevoel dat je wel vaker 'een keer in de buurt' bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nou ben ik binnenkort een keer in de buurt, dus misschien kun je ze allebei (en misschien nog één reserve) uitnodigen voor een fitting-session?!
Vroeger vond ik Idols ook té gekquote:Op zondag 15 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maandag heb ik ze
En ik heb KEI- leuke foto's van mijnzelf in het Idols decor![]()
Spermakleur.quote:
Wie kent Kim Carnes nou niet?!quote:
Endeldarm bruinquote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Spermakleur.
Doet het leuk in combinatie met anaalroze..
Toen je nog klein was?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Idols ook té gek![]()
[galm] Wat is het hier gesjellug!! En zo knusj!! [/galm]quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
en tussen mijn voordeur en die van mijn buuf komt een baan omhoogstaande zwarte stenen, en letten jullie ook even op de prachtige trap die ik heb uitgezocht om de bovenverdieping te bereiken
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[galm] Wat is het hier gesjellug!! En zo knusj!! [/galm]
Ja ik ken haar wél hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kent Kim Carnes nou niet?!
"She's got Bette Davis eyes!"
Laatst nog heerlijk gesampled door Mylo in "In your arms"
Nou danquote:
Doehoegquote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
* Sweet, sweet sweet the Sting * tralalala![]()
Ik ga appeltaart eten in de Jordaan, tabee!
Is it real, this infusion?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef LuQas het volgende:
* Sweet, sweet sweet the Sting * tralalala![]()
Wij hebben ook kippenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb honger. Dat die kut eens opschie met die eieren!
Lief doen tegen die kut !quote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb honger. Dat die kut eens opschie met die eieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |