Haha volgens mij moet je dat ook door een vertaalcomputer halen hier voor de Amsterdamse woningen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!!![]()
![]()
Nou noem jij daar net dé trefwoorden van mijn volgende woning
ik vind nuchtere mensen ook niet zo....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Nuchtere en spontane mensen zijn kut..
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja pffffffff dat is altijd zoooo'n gedoeal die kleine dingen waar je aan moet denken
Zal ik het hier gewoon posten, dan is het iig al online te vinden
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef xman het volgende:
[..]
Haha volgens mij moet je dat ook door een vertaalcomputer halen hier voor de Amsterdamse woningen.
Gezellig => Die twee mini-kussens en die halve kandelaar die net in m'n 'woonkamer' passen maken de boel veel gezelliger. Laat ik er maar flink wat wijn tegenaan gooien, dan heeft niemand dat in de gaten.
Knus => Voor de formaliteit noemen we de aftandse studio van 25 vierkante meter voor 189.000 euro maar knus, want zielig klein klinkt net wat minder.
Huiselijk => Tja het lijkt op een huis, maar het heeft eigenlijk 1 kamer die gesplitst is in 2 kamers.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef xman het volgende:
http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&q=waxxer+%5Bhomo%5D&btnG=Google+Search
De eerste link is wel erg toepasselijk voor Waxxers persoonijkheid
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja
"Waar woon je?"
"Oooh google maar even op waxxer en [homo]"
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar Amsterdam is wel
Misschien verhuren ze mijn huidige woning wel zo
Wat KNUS, zo'n geisertje boven het keukenblokje!!!
Maaarrrr:
Gezellig: het is MIJN huis en het is een paddestoel-model
Knus: de woningen staan in een hofje
Huiselijk: de woonkamer is ruim 5 bij bijna 4, een aparte keuken, een slaapkamer van 4 bij 4 en een TUINin L-vorm!!! Met twee terrassen énnn een gat in de grond voor een
parasol
mja tis wel een ideequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Missie geslaagdquote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
* xman is z'n koffers aan het pakken!
Gelukkig nietquote:
"Wat doet HIJ nou??!!"quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
mja tis wel een idee
ik kan alleen mijn familie hier toch niet laten lezen, wat moeten ze dan wel niet denken![]()
Oeh nou kan ik zeggen dat ik iemand ken van Idols!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nah!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig niet
En gelukkig keken er maar 672.000 mensen die daarna nachtmerries hadden
Die roze microfoon ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb nét Linda de Mol aan de telefoon: wie van jullie gaat het originele aanzoek doen en wie doet net of-ie verrast is?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar heeft hij het over Waxxer?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb nét Linda de Mol aan de telefoon: wie van jullie gaat het originele aanzoek doen en wie doet net of-ie verrast is?
voro die 1 minuut op TVquote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh nou kan ik zeggen dat ik iemand ken van Idols!![]()
Ze wil ook alvast weten wie van jullie de meest vaste hand heeft ivm het glazenspel, en wie het geheugenspel gaat doen.quote:
SSSStttttttt..........quote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze wil ook alvast weten wie van jullie de meest vaste hand heeft ivm het glazenspel, en wie het geheugenspel gaat doen.
Heb je alle afleveringen op video of zo?!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze wil ook alvast weten wie van jullie de meest vaste hand heeft ivm het glazenspel, en wie het geheugenspel gaat doen.
Precies!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef xman het volgende:
[..]
"Hij is mijn beste vriend en ik ken hem!!"
Laatste vraagje, dan kan ze met de voorbereidingen beginnen: komen jullie allebei samen de trap af, of gaat één van jullie romantisch onderaan zenuwachtig staan wachten?quote:
hoorde ik het goed? Wilde je met de 'gitaar' van Christon spelen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wat had to be done?!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Angel zal zodadelijk vast een haatcampagne tegen mij beginnen
en met allerlei beschuldigingen komen
ik kan hierover vast zeggen:
It had to be done
Waar héb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Laatste vraagje, dan kan ze met de voorbereidingen beginnen: komen jullie allebei samen de trap af, of gaat één van jullie romantisch onderaan zenuwachtig staan wachten?
Christon gaat er toch volgende week uit ...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hoorde ik het goed? Wilde je met de 'gitaar' van Christon spelen?.
.
Love Letters, Waxquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar héb je het over?
En ik sodemieter van trappen af
Nouhou
Ik heb all-time-platinum-card-access tot haar privé-video-archief... Linda en ik zijn erg close.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je alle afleveringen op video of zo?!.
Sergequote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Christon gaat er toch volgende week uit ...
Serge
Serge is liefquote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Christon gaat er toch volgende week uit ...
Serge
Nee Christon mocht me gitaarles gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hoorde ik het goed? Wilde je met de 'gitaar' van Christon spelen?.
.
Was jij dat?! In dat geval: Huldequote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb all-time-platinum-card-access tot haar privé-video-archief... Linda en ik zijn erg close.
Wie denk je dat de naam van haar magazine heeft bedacht?!
Karns.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ryan Carnes.
Hoe spreek je Carnes uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |