Oeh was dat met?? Oh nee die ging altijd met de fiets. Hmmm...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Nachtbussen.... ik krijg hele nare herinneringen als ik daar aan terug denk.
Hoewel ik ook wel eens seks in een nachtbus gehad heb![]()
Haha nee was iemand anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh was dat met?? Oh nee die ging altijd met de fiets. Hmmm...
Hoe heb je seks op een fiets?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha nee was iemand anders.
Heb ook wel eens seks op de fiets gehad, is ook een avontuur!![]()
Zit nu zwaar na te denken over allerlei posities.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha nee was iemand anders.
Heb ook wel eens seks op de fiets gehad, is ook een avontuur!![]()
zadel eraf schroeven en...quote:
Zoiets ja, is best mogeljk hoor, mits men niet te dronken isquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef xman het volgende:
[..]
Enige die ik ken is ik achterop terwijl de bestuurder de fietsstuur probeert recht te houden!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef xman het volgende:
[..]
Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef xman het volgende:
[..]oei, moet ik mijn post effe aanpassen dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Je moet zulke zinnen altijd door een vertaalmachine halen:quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom is iedereen altijd op zoek naar een nuchter, spontaan en open persoon.Wat houdt dat in?
Als het goed is kunnen minderjarigen nog niet zover doordenken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef creno het volgende:
[..]
oei, moet ik mijn post effe aanpassen dan ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef LuQas het volgende:
Ik sprak laatst iemand die ooit seks in een reuzenrad heeft gehad, lijkt me ook wel wat.
liever nuchter dan bezopenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Nuchtere en spontane mensen zijn kut..
Het open zijn compenseert wel veel!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Nuchtere en spontane mensen zijn kut..
Wees blij dat je naar wat groters gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Het is wat, om dingen in te pakken die je nog maar net gesorteerd had opgeruimden geordend na de verhuizing hier vóór...
Jajaja, maar (hai trouwensquote:Op zondag 15 januari 2006 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wees blij dat je naar wat groters gaat
quote:
Mijn zaterdag? Heel saaiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, maar (hai trouwensweer onder je dekbedje vandaan gekropen?!) het zegt zeg maar veel over mijzelf.
![]()
Over twee weken woon ik er gewoon al!
Hee en hoe was jouw zaterdag dan?!
Over 2 weken al?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, maar (hai trouwensweer onder je dekbedje vandaan gekropen?!
) het zegt zeg maar veel over mijzelf.
![]()
Over twee weken woon ik er gewoon al!
Hee en hoe was jouw zaterdag dan?!
Dat heet gezellig, knus en huiselijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn zaterdag? Heel saai
Idols gekeken en uhm, een flutfilm die op tv was..
Hoe was je theatersport dinges?
Ja, met de nadruk op "al"quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Over 2 weken al?
Pfff ik moet nog 3 maanden wachten![]()
Gezellig, knus en huiselijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heet gezellig, knus en huiselijk.
En theatersportdinges was leuk!!Gelijkspel
Maar érg geslaagd wel!
jullie weten al wanneer je in je nieuwe woning kunt, bij mij is het nog een vraagtekenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Over 2 weken al?
Pfff ik moet nog 3 maanden wachten![]()
Ik kan me herinneren dat je niet zoveel spul had om mee te nemen, je had genoeg aan een boedelbakquote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met de nadruk op "al"*rondkijk*
Het voelt echt zo van: jij wil verhuizen???? Dan gá je potverdomme óók!!!!!![]()
NU!!!!!!
Helemaal nieuwbouw?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef creno het volgende:
[..]
jullie weten al wanneer je in je nieuwe woning kunt, bij mij is het nog een vraagteken![]()
maar er zijn al wel stenen gemetseld
Je hebt al stenen !!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef creno het volgende:
jullie weten al wanneer je in je nieuwe woning kunt, bij mij is het nog een vraagteken![]()
maar er zijn al wel stenen gemetseld
jepsquote:
jaaa, spermakleurig, hoe toepasselijk is datquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je niet zoveel spul had om mee te nemen, je had genoeg aan een boedelbak![]()
Of.....is het 1 grote bende?![]()
Nieuwbouw is wel cool, daar heeft nog niemand in gewoond enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef creno het volgende:
[..]
jeps
[..]
jaaa, spermakleurig, hoe toepasselijk is dat
Hoe heb je de bouwopzichter zo ver gekregen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef creno het volgende:
jaaa, spermakleurig, hoe toepasselijk is dat
Haha oh ja, das wel een goeie....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De kast staat wel vol, ik heb sowieso nog een heeeele bups administratie met het etiketje "to do", en er kan een boel weg enz enz enz....
En dan heb ik het nog niet eens over de adreswijzigingen die ik moet doorgeven..
Ik kijk al weken geen idols meer.......quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand heeft Idols Backstage gezien he?
Ja pffffffff dat is altijd zoooo'n gedoequote:Op zondag 15 januari 2006 14:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha oh ja, das wel een goeie....
Adreswijzigingen die moet ik niet vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |