oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
ik ben mn kamer aan het opruimen, snap je?quote:
Ja dat snap ikquote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ben mn kamer aan het opruimen, snap je?
doe dat dan ook en nu wil ik je het eerste halfuur niet op fok tegen komenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ben mn kamer aan het opruimen, snap je?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
doe dat dan ook en nu wil ik je het eerste halfuur niet op fok tegen komen![]()
Euhquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef D.Rose het volgende:
sinds wanneer mag een nieuwe TT?
geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef D.Rose het volgende:
sinds wanneer mag een nieuwe TT?
Ik ben niet in een hotel.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Lounge !!1!!11oneoneoneone!!1!1!1TWEEEEE11!1!
ik ga weer verder..
En je computer.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
Als je wilt opruimen, moet je FOK afsluiten
Dan maarquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, nu wordt de reeks weer gesloten, en je krijgt een ban, en...
ban aanvragenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
Als je wilt opruimen, moet je FOK afsluiten
Gewoon ff TR zetten, wordt 't wel veranderdquote:
Doeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan maartjonge zeg wat een drama ik ga wel
Ik ben toch altijd onlinequote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon ff TR zetten, wordt 't wel veranderd
(maar je had 't al kunnen weten opzich, er zijn 'al' 6 deeltjes geweest)
ze jutten je maar op... niet zo happenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
honger?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik lust je rauwquote:
dat zal wel de reden zijn waarom je zo haptquote:
Kloptquote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zal wel de reden zijn waarom je zo hapt
Ik had het ook al doorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
KloptTegen niemand anders zeggen hoor
![]()
NIetquote:
Mn kamer is weer schoon, binnen het half uur, mag ik weer aanwezig zijn?quote:
Zeg! Ga jij eens achter in de rij staanquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Mn kamer is weer schoon, binnen het half uur, mag ik weer aanwezig zijn?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij eens achter in de rij staan
Bed verschonen en eten koken, valt nogal mee dusquote:
Ojee, weer een leven zonder scquote:Op zondag 15 januari 2006 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, nu wordt de reeks weer gesloten, en je krijgt een ban, en...
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Bed verschonen en eten koken, valt nogal mee dus.
snap ik het nog steeds niet.quote:
Ja hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
In een half uur kan je nooit goed gepoetst hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik kan er iig mee levenquote:
Je hoeft em ook niet te snappen, zolang ik em maar wel snapquote:
Klopt, dat is iets voor eens in de maandquote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een half uur kan je nooit goed gepoetst hebben
Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Klopt, dat is iets voor eens in de maand![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halen. Ff in de vriezer kijken of ik nog iets heb...
Anders wordt het toch gewoon patat.
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leoniekequote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
Eerst een vooral een gelukkig nieuwjaar voor iedereen![]()
![]()
De beste wensen leoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Drie koningen is idd allang weer geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leonieke![]()
![]()
Hmm kan je dat niet vervangen door een ander soort vlees of heb je helemaal geen vlees gehaald?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halen. Ff in de vriezer kijken of ik nog iets heb...
Anders wordt het toch gewoon patat.
Ik heb helemaal geen vlees dat in een hartige taart kan in huis kom ik net tot de ontdekkingquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm kan je dat niet vervangen door een ander soort vlees of heb je helemaal geen vlees gehaald?![]()
Patat is ook lekker en vinden de kinderen ook lekker.
Niet alleen de kinderen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Patat is ook lekker en vinden de kinderen ook lekker.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe het mag niet meer?? Ik heb altijd gehoord dat je iemand tot 31 januari gelukkig nieuwjaar mag wensen![]()
Jaarwisseling? Extreem rustig. Thuis gebleven met vriend en schoonouders. Afgeteld samen met een programma op tv en een half uur later lagen we al in bed![]()
Frituren is ook een kunst.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vlees dat in een hartige taart kan in huis kom ik net tot de ontdekking. Getver, patat... Nou ja, dan hoef ik iig niet te koken, want volgens welingelichte bronnen kan ik niet frituren
.
Jij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Zijn daar regels voorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leonieke![]()
![]()
Jij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Volgens de regels van de etiquette mogen er na drie koningen geen nieuwjaarswensen meer uitgewisseldquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe het mag niet meer?? Ik heb altijd gehoord dat je iemand tot 31 januari gelukkig nieuwjaar mag wensen![]()
Jaarwisseling? Extreem rustig. Thuis gebleven met vriend en schoonouders. Afgeteld samen met een programma op tv en een half uur later lagen we al in bed![]()
We zijn even buiten gaan staan toen we knallen hoorden. Maar na een paar knallen was het al gedaan. Ik denk dat ze te veel op voorhand hadden geoefend met hun vuurwerkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Lekker vroeg!
Ook geen vuurwerk afgestoken / gekeken ed?
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn even buiten gaan staan toen we knallen hoorden. Maar na een paar knallen was het al gedaan. Ik denk dat ze te veel op voorhand hadden geoefend met hun vuurwerk![]()
Hebben we in België toch maar een andere etiquettequote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens de regels van de etiquette mogen er na drie koningen geen nieuwjaarswensen meer uitgewisseld.
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijnquote:
Ik ken er eigenlijk niets van en vind het zelf te gevaarlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.![]()
Ieder zo z'n talenten.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijn.
Ik vind dat eigenlijk alleen maar prettigquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben we in België toch maar een andere etiquette![]()
Anders kon ik met mijn collega's geen echte nieuwjaarswensen uitwisselen![]()
Ik dacht echt dat het tot 31 jan was![]()
Hmm ik wel. Dit jaar heb ik het gevierd op Times Square, New York samen met nog 900.000 andere mensen. Wat een feest was dat zeg, ongelovelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ken er eigenlijk niets van en vind het zelf te gevaarlijk.
Maar waarschijnlijk was het vuurwerk in de grote steden wel spectaculair hoor![]()
Oh ja, ik ben geen nieuwjaarvierder![]()
Oh ja idd! Je bent naar NY geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik wel. Dit jaar heb ik het gevierd op Times Square, New York samen met nog 900.000 andere mensen. Wat een feest was dat zeg, ongelovelijk.
frituren is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijn.
Ik ben de 23ste vertrokken vanaf Schiphol en de 2e januari was ik weer terug. Totaal 11 dagen ongeveer. Het was helemaal super en nog tijd tekort gehad terwijl ik best veel gezien en gedaan heb.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja idd! Je bent naar NY geweest.
Hoe lang ben je er dan juist gebleven? En was het voor de rest ook zo goed?
Vuurwerkhandelaren in belgië verkopen 75% van hun omzet aan Nederlandersquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.![]()
Precies, voor jullie in Maastricht is het makkelijk om even de grens over te hoppen en een plek te zoeken waar dat veilig kan zonder dat er coppers staan te controleren. Ik zie mezelf met m'n backpack nog niet die kant op gaan eigenlijk in de trein.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vuurwerkhandelaren in belgië verkopen 75% van hun omzet aan Nederlanders![]()
En ze ontploffenquote:
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.quote:
Ja, moeilijk toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.![]()
Ik krijg het altijd voor elkaar om het te verknoeienquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
frituren is toch niet zo moeilijk?
Stekker in 't stopcontact, wachten totdat lampie uit is van de verwarming, lees op de doos/zak hoelang 't moet frituren, wat zooi in 't mandje doen, in de frituur, stopwatch of kookwekker zetten, en na x minuten 't eruit halen en smullen maar
Of je slaat het op in een garagebox en haalt het in de laatste 3 dagen naar nederland want dan wordt er niet gecontroleerdquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, voor jullie in Maastricht is het makkelijk om even de grens over te hoppen en een plek te zoeken waar dat veilig kan zonder dat er coppers staan te controleren.
Je zou niet de eerste zijnquote:Ik zie mezelf met m'n backpack nog niet die kant op gaan eigenlijk in de trein.![]()
niet te lang, maar dan haal je de kroket eerder dan de baktijd naar boven. Die krengen kunnen daar slecht tegen weet ik uit ervaringquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.![]()
Het is allemaal schijn! Makkelijke kroketten, reinste ketterijquote:
Nee, gewoon de instructies goed lezen.quote:
Instructies zijn voor watjesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, gewoon de instructies goed lezen.
Doe die morakroketten eensquote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is allemaal schijn! Makkelijke kroketten, reinste ketterij.
IK begon me niet zo lekker te voelen maar als ik daaraan denkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik zin in garnaalkroketten en kaaskroketten![]()
quote:
Vorige week zijn we chinees buffet gaan etenquote:
Ook lekker vooral emt veel satesausquote:Op zondag 15 januari 2006 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat vanaaf eigen gemaakte nasi eten
dat kan ik dan weer niet zelf maken, uit een potjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ook lekker vooral emt veel satesaus
Ja maar das ook lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat kan ik dan weer niet zelf maken, uit een potje
't Is uit een bruin potje met rode dekselquote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar das ook lekkeren ook die satepasta waar je dan melk of water bij moet doen en dat opwarmen
![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is uit een bruin potje met rode deksel
Keykoo ofzo, opwarmen en klaar
da's van de aldi ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij hebben we hier altijd saus uit een zakje.
Nee man. Aldi.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's van de aldi ofzo
Die's ook vet lekker, maar jammer genoeg zit er geen bij ons in 't dorp..
Het vorige topic niet zo hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]t gaat hier nog steeds goed hoor
foei tochquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het vorige topic niet zo hoor
Met hele pagina's aan zwaai en hallo posts
De mod geeft het goede voorbeeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het hele vorige topic gemist volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus als er iemand toekomt, negeren we die gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen weet zijn eigen post gedrag wel dus dat hoef ik hier niet op de persoon duidelijk te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
foei tochik ben zeker ook schuldig?
Wat Leonieke zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus als er iemand toekomt, negeren we die gewoon
Oke![]()
![]()
actief op modereren en verwijderen dusquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op zondag 15 januari 2006 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
actief op modereren en verwijderen dus
Ik kan niet presteren onder drukquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking
Kijken of mensen zelf in staat zijn om te bedenken wat het leuk gaat houden.
Ik heb hoge verwachtingen![]()
Mahquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking
Kijken of mensen zelf in staat zijn om te bedenken wat het leuk gaat houden.
Ik heb hoge verwachtingen![]()
psst:edit je quote ffquote:
[SC] De Lounge #6quote:
Moodkillerquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[SC] De Lounge #6
Lees die pagina even.
Dat is bladvulling, met alle liefde kan ik het geen eens slowchatten noemen.
Ik kan het Slow zwaaien en gedag zeggen noemen.
Een gesprek over hoe de dag was, is of gaat worden staat er geen eens.
En dat is dan nog wel de laagste verwachting die je mag hebben in mijn ogen.
quote:
En niet één post van mij op die paginaquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[SC] De Lounge #6
Lees die pagina even.
Dat is bladvulling, met alle liefde kan ik het geen eens slowchatten noemen.
Ik kan het Slow zwaaien en gedag zeggen noemen.
Een gesprek over hoe de dag was, is of gaat worden staat er geen eens.
En dat is dan nog wel de laagste verwachting die je mag hebben in mijn ogen.
Mja inderdaad, maar bijna alle posts daar van mij waren dat ik weg ging, keer op keerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Voortaan bij binnenkomst gewoon in het gesprek mengen en niet meer begroeten
Je kan altijd nog onder of boven je post: 'Hallo allemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Had ik ook al aangedacht jaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog onder of boven je post: 'Hallo allemaal" zeggen. Damn... het kan zo makkelijk zijn
.
Jij bent gewoon zoo slimquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog onder of boven je post: 'Hallo allemaal" zeggen. Damn... het kan zo makkelijk zijn
.
ja foeiquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja inderdaad, maar bijna alle posts daar van mij waren dat ik weg ging, keer op keer
Het klinkt hard misschien maar dat is bijna de oplossing.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het klinkt hard misschien maar dat is bijna de oplossing.
En combineren is al een stuk beter dan alleen een zwaai posts.
Als je iets aan het vertellen bent of aan het reageren bent en je zet daar onder (klein) hallo iedereen dan heb je niet een pagina vol met alleen maar hallo en zwaaien. Als de rest dan hetzelfde doet met reageren dan is het al bijna ideaal![]()
We zijn gewoon met teveel om iedereen persoonlijk gedag te zeggen. Reacties> acties> reacties, etc
Hartstikke gezellig zoveel, maar dat is van de "mindere" zaken er aan.
En als je gewoon niks te zeggen hebt?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je iets aan het vertellen bent of aan het reageren bent en je zet daar onder (klein) hallo iedereen dan heb je niet een pagina vol met alleen maar hallo en zwaaien. Als de rest dan hetzelfde doet met reageren dan is het al bijna ideaal![]()
We zijn gewoon met teveel om iedereen persoonlijk gedag te zeggen. Reacties> acties> reacties, etc
GMTAquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Got it.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als je gewoon niks te zeggen hebt?. Het komt voor
.
Zolang de Lounge maar blijft bestaanquote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?![]()
Het is een Chat![]()
In een gesprek heb je altijd iets te zeggen, anders is het geen gesprek lijkt me.
EN zoals ook in de op staat is het geen post opkrik topic en je hoeft niet te reageren om te reageren.![]()
True ik ben ook heel veelzijdig alleen in bef nog nooit geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Zolang de Lounge maar blijft bestaankomt toch weer ander volk dan in BeF of PUB.
Ok, ik snap het.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?![]()
Het is een Chat![]()
In een gesprek heb je altijd iets te zeggen, anders is het geen gesprek lijkt me.
EN zoals ook in de op staat is het geen post opkrik topic en je hoeft niet te reageren om te reageren.![]()
Moet je toch een keer gedaan hebben, best fijn dat bef Whehehequote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
True ik ben ook heel veelzijdig alleen in bef nog nooit geweest
Jammer dat Bef ergens anders voor staat dan de lekkere variantquote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet je toch een keer gedaan hebben, best fijn dat bef Whehehe
Tuurlijk, erbij is ok, maar niet dat je in 1 post de zwaaismiley gebruikt en de volgende post pas je in 't gedrang mengt..quote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer dat Bef ergens anders voor staat dan de lekkere variant![]()
Tenminste daar heb ik meer lol mee dan met bier![]()
Het wordt hier weer interessant zie ikquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ohjawel maar niet voor de pindasaus.quote:
Voor zowel mannen en vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt hier weer interessant zie ik![]()
Vanochtend nogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor zowel mannen en vrouwen
Mits ze in bezit zijn van een Gilette![]()
*checkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor zowel mannen en vrouwen
Mits ze in bezit zijn van een Gilette![]()
Dat is ieders meningquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohjawel maar niet voor de pindasaus.![]()
+1 verzorging.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vanochtend nogtoo much details Astrid
![]()
It wasn't mequote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nu nog het tweede deel!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vanochtend nogtoo much details Astrid
![]()
Ik doe het voornamelijk voor mezelf aangezien ik toch gen relatie heb maar voel me dan veel fijner, verzorgder en frisserquote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nu nog het tweede deel!
Het is fijn voor jezelf, maar het is toch prettig als je een andere er een plezier mee kan doen![]()
Ik juich het toe!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe het voornamelijk voor mezelf aangezien ik toch gen relatie heb maar voel me dan veel fijner, verzorgder en frisser
De heren mogen er ook best aan doen (buiten het voor de hand liggende gebied)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik juich het toe!![]()
Als elke vrouw nou zo denkt![]()
Gelukkig ben ik ze niet/zelden tegen gekomen die er niet aan doen
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik juich het toe!![]()
Als elke vrouw nou zo denkt![]()
Gelukkig ben ik ze niet/zelden tegen gekomen die er niet aan doen
Eenschquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
De heren mogen er ook best aan doen (buiten het voor de hand liggende gebied).
Eet smakelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Sjowhan het volgende:
En nu aan 't kokkerellen, nog 10 minuutjes voor de rijst, dus dat wordt zometeen smullen
Mja moeten ze zelf weten, maar ik val toch wel op geschoren hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenomdat het toch lichte haartjes zijn maar dan nog
![]()
Ik scheer mijn benen ook niet vaak hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenomdat het toch lichte haartjes zijn maar dan nog
![]()
Het zijn nog geen oerwouden?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
![]()
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja moeten ze zelf weten, maar ik val toch wel op geschoren hoor.![]()
Leg 's uitquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ook daar ben ik een groot voorstander van.
Is namelijk ook prettiger voor mij
Dat klinkt niet echt aantrekkelijk nee, maar dat tweede [14.gif]quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.
Beneden verdieping wegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit. Hoofdhaar is okay, verder mag het allemaal weg
.
Ze vertoont overeenkomsten met een chimpanseequote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
We hebben gelukkig geen gym meerdus zou t niet weten
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beneden verdieping weg
borsthaar zit ik nog tegen aan te hikken.
Ik heb niet zo heel veel en dat zit me minder in de weg.
Zou wel inhouden dat je het echt vaak moet bijhouden.
Ik zorg gewoon goed voor mezelfquote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt aantrekkelijk nee, maar dat tweede [14.gif]
Zo he dat was ook wel 4 uur geleden ofzo. Jij slapen op zondagmiddag?quote:
Beter laat dan nooit hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]eindelijk mn post in pub heeft gewerkt
Wodka ging wel aardig door gisteravond dus ik moest weer even bijslapen enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo he dat was ook wel 4 uur geleden ofzo. Jij slapen op zondagmiddag?Wat was dat voor ruig "we-gaan-alleen-even-een-drankje-doen-feest" gisteravond?
Lekker je kater weggeslapen?quote:
Hoeveel flessen zijn er doorheen gegaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wodka ging wel aardig door gisteravond dus ik moest weer even bijslapen enzo
quote:
Drie, met zn vijven, dus valt op zich nog wel meequote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel flessen zijn er doorheen gegaan?
No more hi'squote:
Ow ja wacht, hij zat wel eens in 3 SC's tegelijk: waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Angelusje postte ook regelmatig in gcsc hoor
Quotewaardigquote:
Dat valt nog mee inderdaad. Drink je dat puur?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Drie, met zn vijven, dus valt op zich nog wel mee
veel regeltjes enzo dus wel belangrijk als je wil dat se slowchat van gc open blijftquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angelusje zat hier idd geregeld. Hoezo moet ik de op lezen?
Nee maar hij is zo chagerijnig als de pest en vreet de hele kast leegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoezo, vraagtie of ie tampons/maandverband kan lenen?
Omdat die daar voor is gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angelusje zat hier idd geregeld. Hoezo moet ik de op lezen?
Katerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Nee maar hij is zo chagerijnig als de pest en vreet de hele kast leeg![]()
Goed Schatquote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat die daar voor is gemaakt
Sterker nog raad je aan om dit hele topic door te lezen
Als je maar goed weet dat dit geen pub isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar ik ben toch altidj lief in SC?
Nee daarvoor hebben we PUBquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je maar goed weet dat dit geen pub is
Zoek de kortingsbonnen van Ikea van GL.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat die daar voor is gemaakt
Sterker nog raad je aan om dit hele topic door te lezen
Wat is het verschilquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je maar goed weet dat dit geen pub is
Oooohhh dat mag je niet zeggen! Does lief!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dara komt bijna nooit een modje hier wel dus keep it netjes en gezellig enzo![]()
Net of dat het uitmaakt of een mod er vaak is en of je doet wat ze willenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dara komt bijna nooit een modje hier wel dus keep it netjes en gezellig enzo![]()
Bedoel alleen maar te zeggen dat het hier wat strenger maar rechtvaardiger is enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooohhh dat mag je niet zeggen! Does lief!![]()
![]()
![]()
scherpquote:
smaaklijk. ik ga zo waarschijnlijk ook (is dit zo'n goede combipost?)quote:
Eet smakelijk.quote:
Ik ga nu al etenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn vader is naar de CHineesdus tis wachten op t eten
ik heb ook gechineesd!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn vader is naar de CHineesdus tis wachten op t eten
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vader thuis: eten tot morgen ofzo dag
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vader thuis: eten tot morgen ofzo dag
Dat is ook best lekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm hier staat de soep en goulash op, beetje wat spul bij elkaar zoeken.
Voorzichtig met het zwaaienquote:
Hmmm...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook voor classpc
Lees mijn posts even door vanaf daar.
[SC] De Lounge #7
Geen losse posts met alleen Halloquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vind je posts daar niet zo heel duidelijk. Wat is nu precies de bedoeling?
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen losse posts met alleen Halloen doei
![]()
Gelijk heb je, maar als iedereen een losse post doet, dan heb je snel een forum vol. Ik stoor me er niet zo aan, maarja, ik ben geen blauwtje.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordt![]()
Ja ok, maar als steeds iemand weggaat of erbij komt en het is beetje druk, dan blijft iedereen maar zwaaien en das weer postopkrikken: ofzo..quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef classpc het volgende:
Maar waar is slowchat dán voor?
Dit hoort er gewoon bij
Niet zo duidelijk? Ik denk 't welquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vind je posts daar niet zo heel duidelijk. Wat is nu precies de bedoeling?
Dat was ook mijn bezigheid vandaag, en tot een goed eind gebracht.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef classpc het volgende:
Oja, ik heb mijn kamer gedeeltelijk opgeruimd.
Alles rommel is nu uit mijn kamer, en staat nu ergens anders.
de afvalbak is 't bestequote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
De essentie van opruimen is gewoon de rommel van de ene plaats naar de andere brengen.
Das bij mij altijd wel erg letterlijk: dan verschuift het van de ene naar de andere kant van mn kamer en weer terugquote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
De essentie van opruimen is gewoon de rommel van de ene plaats naar de andere brengen.
Bij mij ook. Of ik verplaats alles zo dat als een willekeurig iemand door mijn deur naar binnen kijkt het heel netjes lijktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das bij mij altijd wel erg letterlijk: dan verschuift het van de ene naar de andere kant van mn kamer en weer terug
Onder je bed dus?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook. Of ik verplaats alles zo dat als een willekeurig iemand door mijn deur naar binnen kijkt het heel netjes lijkt.
neequote:
Goed idee: even zien of er nog bagger is in ONZ waar ik dat neer kan gooienquote:
Ja.quote:
Opgelost - Slotjequote:
Ik gooi niks onder mn dekens, das vervelend als je dat weer tegenkomt als je naar bed gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En achter deuren, in kasten, plat onder de dekens, achter een stapel boeken, achter het gordijn, onder het matras, etc.![]()
Ik zeg het je, het wentquote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik gooi niks onder mn dekens, das vervelend als je dat weer tegenkomt als je naar bed gaat
Ah lekker.quote:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ach, ik moet een keer echt opruimen, misschien dat ik dan (tijdelijk) van dat gedoe af benquote:
Ik eet nooit soep: vind t niks aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah lekker.
Ik heb net ook even gegeten: het werd de goulash met brood. Toch maar geen soep gedaan.
Volgend jaar op kamers, tot die tijd red ik het welquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ach, ik moet een keer echt opruimen, misschien dat ik dan (tijdelijk) van dat gedoe af ben
Mwoah ik vind het af en toe wel lekker, tijdens lunchpauzes ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik eet nooit soep: vind t niks aan.
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgend jaar op kamers, tot die tijd red ik het wel![]()
Niet pagina's vol dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef classpc het volgende:
Maar waar is slowchat dán voor?
Dit hoort er gewoon bij
herkenbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En achter deuren, in kasten, plat onder de dekens, achter een stapel boeken, achter het gordijn, onder het matras, etc.![]()
Dat houd ik niet meer uit, ik ben wel toe aan wat vrijheidquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijk
Ach ja, dat krijg ik op zich al genoegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat houd ik niet meer uit, ik ben wel toe aan wat vrijheid
En goedkoop.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijk
Wij zijn met zoveel man thuis dat het gewoon niet leuk meer is voor mijquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg ik op zich al genoegHoef niet zoveel te doen dus ik overleef t wel zo op zich
Vooral dat jaquote:
Hier met 5, ruimte zatquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij zijn met zoveel man thuis dat het gewoon niet leuk meer is voor mij
Doeg, ik ga ook maar kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vooral dat jaMaar vooral makkelijk: hoef ik nooit schoon te maken enzo
Ik ben darts zien
Tis een kwartier geleden al begonnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vooral dat jaMaar vooral makkelijk: hoef ik nooit schoon te maken enzo
Ik ben darts zien
Zelfs die vind ik saaiquote:
Tis maar dat ik morgen op de werkvloer weer kan meepraten.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef es70 het volgende:
Wat een slordevossen hier zeg. (Opge)ruim(d) is fijn, ik word nerveus van rotzooi...
Vandaarquote:Geslacht: Vrouw
Ja, en dat moet ik niet accepteren.quote:
Ok, dan welquote:Geslacht: Man
Goed dat je dat er even onder zet, ik ken nl. vrouwen die in een absolute teringbende kunnen leven en daar hélemaal geen last van hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |