Hoeveel flessen zijn er doorheen gegaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wodka ging wel aardig door gisteravond dus ik moest weer even bijslapen enzo
quote:
Drie, met zn vijven, dus valt op zich nog wel meequote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel flessen zijn er doorheen gegaan?
No more hi'squote:
Ow ja wacht, hij zat wel eens in 3 SC's tegelijk: waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Angelusje postte ook regelmatig in gcsc hoor
Quotewaardigquote:
Dat valt nog mee inderdaad. Drink je dat puur?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Drie, met zn vijven, dus valt op zich nog wel mee
veel regeltjes enzo dus wel belangrijk als je wil dat se slowchat van gc open blijftquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angelusje zat hier idd geregeld. Hoezo moet ik de op lezen?
Nee maar hij is zo chagerijnig als de pest en vreet de hele kast leegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoezo, vraagtie of ie tampons/maandverband kan lenen?
Omdat die daar voor is gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angelusje zat hier idd geregeld. Hoezo moet ik de op lezen?
Katerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Nee maar hij is zo chagerijnig als de pest en vreet de hele kast leeg![]()
Goed Schatquote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat die daar voor is gemaakt
Sterker nog raad je aan om dit hele topic door te lezen
Als je maar goed weet dat dit geen pub isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar ik ben toch altidj lief in SC?
Nee daarvoor hebben we PUBquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je maar goed weet dat dit geen pub is
Zoek de kortingsbonnen van Ikea van GL.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat die daar voor is gemaakt
Sterker nog raad je aan om dit hele topic door te lezen
Wat is het verschilquote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je maar goed weet dat dit geen pub is
Oooohhh dat mag je niet zeggen! Does lief!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dara komt bijna nooit een modje hier wel dus keep it netjes en gezellig enzo![]()
Net of dat het uitmaakt of een mod er vaak is en of je doet wat ze willenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dara komt bijna nooit een modje hier wel dus keep it netjes en gezellig enzo![]()
Bedoel alleen maar te zeggen dat het hier wat strenger maar rechtvaardiger is enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooohhh dat mag je niet zeggen! Does lief!![]()
![]()
![]()
scherpquote:
smaaklijk. ik ga zo waarschijnlijk ook (is dit zo'n goede combipost?)quote:
Eet smakelijk.quote:
Ik ga nu al etenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn vader is naar de CHineesdus tis wachten op t eten
ik heb ook gechineesd!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:05 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn vader is naar de CHineesdus tis wachten op t eten
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vader thuis: eten tot morgen ofzo dag
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vader thuis: eten tot morgen ofzo dag
Dat is ook best lekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm hier staat de soep en goulash op, beetje wat spul bij elkaar zoeken.
Voorzichtig met het zwaaienquote:
Hmmm...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook voor classpc
Lees mijn posts even door vanaf daar.
[SC] De Lounge #7
Geen losse posts met alleen Halloquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vind je posts daar niet zo heel duidelijk. Wat is nu precies de bedoeling?
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen losse posts met alleen Halloen doei
![]()
Gelijk heb je, maar als iedereen een losse post doet, dan heb je snel een forum vol. Ik stoor me er niet zo aan, maarja, ik ben geen blauwtje.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |