Geen losse posts met alleen Halloquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vind je posts daar niet zo heel duidelijk. Wat is nu precies de bedoeling?
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen losse posts met alleen Halloen doei
![]()
Gelijk heb je, maar als iedereen een losse post doet, dan heb je snel een forum vol. Ik stoor me er niet zo aan, maarja, ik ben geen blauwtje.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, een keer maakt niet uit, zolang als dat het maar geen gewoonte wordt![]()
Ja ok, maar als steeds iemand weggaat of erbij komt en het is beetje druk, dan blijft iedereen maar zwaaien en das weer postopkrikken: ofzo..quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef classpc het volgende:
Maar waar is slowchat dán voor?
Dit hoort er gewoon bij
Niet zo duidelijk? Ik denk 't welquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik vind je posts daar niet zo heel duidelijk. Wat is nu precies de bedoeling?
Dat was ook mijn bezigheid vandaag, en tot een goed eind gebracht.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef classpc het volgende:
Oja, ik heb mijn kamer gedeeltelijk opgeruimd.
Alles rommel is nu uit mijn kamer, en staat nu ergens anders.
de afvalbak is 't bestequote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
De essentie van opruimen is gewoon de rommel van de ene plaats naar de andere brengen.
Das bij mij altijd wel erg letterlijk: dan verschuift het van de ene naar de andere kant van mn kamer en weer terugquote:Op zondag 15 januari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
De essentie van opruimen is gewoon de rommel van de ene plaats naar de andere brengen.
Bij mij ook. Of ik verplaats alles zo dat als een willekeurig iemand door mijn deur naar binnen kijkt het heel netjes lijktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das bij mij altijd wel erg letterlijk: dan verschuift het van de ene naar de andere kant van mn kamer en weer terug
Onder je bed dus?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook. Of ik verplaats alles zo dat als een willekeurig iemand door mijn deur naar binnen kijkt het heel netjes lijkt.
neequote:
Goed idee: even zien of er nog bagger is in ONZ waar ik dat neer kan gooienquote:
Ja.quote:
Opgelost - Slotjequote:
Ik gooi niks onder mn dekens, das vervelend als je dat weer tegenkomt als je naar bed gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En achter deuren, in kasten, plat onder de dekens, achter een stapel boeken, achter het gordijn, onder het matras, etc.![]()
Ik zeg het je, het wentquote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik gooi niks onder mn dekens, das vervelend als je dat weer tegenkomt als je naar bed gaat
Ah lekker.quote:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ach, ik moet een keer echt opruimen, misschien dat ik dan (tijdelijk) van dat gedoe af benquote:
Ik eet nooit soep: vind t niks aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah lekker.
Ik heb net ook even gegeten: het werd de goulash met brood. Toch maar geen soep gedaan.
Volgend jaar op kamers, tot die tijd red ik het welquote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ach, ik moet een keer echt opruimen, misschien dat ik dan (tijdelijk) van dat gedoe af ben
Mwoah ik vind het af en toe wel lekker, tijdens lunchpauzes ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik eet nooit soep: vind t niks aan.
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgend jaar op kamers, tot die tijd red ik het wel![]()
Niet pagina's vol dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef classpc het volgende:
Maar waar is slowchat dán voor?
Dit hoort er gewoon bij
herkenbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En achter deuren, in kasten, plat onder de dekens, achter een stapel boeken, achter het gordijn, onder het matras, etc.![]()
Dat houd ik niet meer uit, ik ben wel toe aan wat vrijheidquote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijk
Ach ja, dat krijg ik op zich al genoegquote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat houd ik niet meer uit, ik ben wel toe aan wat vrijheid
En goedkoop.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf mooi thuis wonen; lekker makkelijk
Wij zijn met zoveel man thuis dat het gewoon niet leuk meer is voor mijquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg ik op zich al genoegHoef niet zoveel te doen dus ik overleef t wel zo op zich
Vooral dat jaquote:
Hier met 5, ruimte zatquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij zijn met zoveel man thuis dat het gewoon niet leuk meer is voor mij
Doeg, ik ga ook maar kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vooral dat jaMaar vooral makkelijk: hoef ik nooit schoon te maken enzo
Ik ben darts zien
Tis een kwartier geleden al begonnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vooral dat jaMaar vooral makkelijk: hoef ik nooit schoon te maken enzo
Ik ben darts zien
Zelfs die vind ik saaiquote:
Tis maar dat ik morgen op de werkvloer weer kan meepraten.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef es70 het volgende:
Wat een slordevossen hier zeg. (Opge)ruim(d) is fijn, ik word nerveus van rotzooi...
Vandaarquote:Geslacht: Vrouw
Ja, en dat moet ik niet accepteren.quote:
Ok, dan welquote:Geslacht: Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |