Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Klopt, dat is iets voor eens in de maand![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halen. Ff in de vriezer kijken of ik nog iets heb...
Anders wordt het toch gewoon patat.
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leoniekequote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
Eerst een vooral een gelukkig nieuwjaar voor iedereen![]()
![]()
De beste wensen leoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Drie koningen is idd allang weer geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leonieke![]()
![]()
Hmm kan je dat niet vervangen door een ander soort vlees of heb je helemaal geen vlees gehaald?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Er stond hartige taart op het menu, maar ik bedenk me net dat ik vlees ben vergeten te halen. Ff in de vriezer kijken of ik nog iets heb...
Anders wordt het toch gewoon patat.
Ik heb helemaal geen vlees dat in een hartige taart kan in huis kom ik net tot de ontdekkingquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm kan je dat niet vervangen door een ander soort vlees of heb je helemaal geen vlees gehaald?![]()
Patat is ook lekker en vinden de kinderen ook lekker.
Niet alleen de kinderen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Patat is ook lekker en vinden de kinderen ook lekker.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe het mag niet meer?? Ik heb altijd gehoord dat je iemand tot 31 januari gelukkig nieuwjaar mag wensen![]()
Jaarwisseling? Extreem rustig. Thuis gebleven met vriend en schoonouders. Afgeteld samen met een programma op tv en een half uur later lagen we al in bed![]()
Frituren is ook een kunst.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vlees dat in een hartige taart kan in huis kom ik net tot de ontdekking. Getver, patat... Nou ja, dan hoef ik iig niet te koken, want volgens welingelichte bronnen kan ik niet frituren
.
Jij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Zijn daar regels voorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer, maar ook jij een gelukkig nieuwjaar Leonieke![]()
![]()
Jij ookquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef leonieke het volgende:
![]()
Volgens de regels van de etiquette mogen er na drie koningen geen nieuwjaarswensen meer uitgewisseldquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe het mag niet meer?? Ik heb altijd gehoord dat je iemand tot 31 januari gelukkig nieuwjaar mag wensen![]()
Jaarwisseling? Extreem rustig. Thuis gebleven met vriend en schoonouders. Afgeteld samen met een programma op tv en een half uur later lagen we al in bed![]()
We zijn even buiten gaan staan toen we knallen hoorden. Maar na een paar knallen was het al gedaan. Ik denk dat ze te veel op voorhand hadden geoefend met hun vuurwerkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Lekker vroeg!
Ook geen vuurwerk afgestoken / gekeken ed?
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn even buiten gaan staan toen we knallen hoorden. Maar na een paar knallen was het al gedaan. Ik denk dat ze te veel op voorhand hadden geoefend met hun vuurwerk![]()
Hebben we in België toch maar een andere etiquettequote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens de regels van de etiquette mogen er na drie koningen geen nieuwjaarswensen meer uitgewisseld.
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijnquote:
Ik ken er eigenlijk niets van en vind het zelf te gevaarlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |