Het klinkt hard misschien maar dat is bijna de oplossing.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Voortaan bij binnenkomst gewoon in het gesprek mengen en niet meer begroeten
Truequote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het klinkt hard misschien maar dat is bijna de oplossing.
En combineren is al een stuk beter dan alleen een zwaai posts.
Als je iets aan het vertellen bent of aan het reageren bent en je zet daar onder (klein) hallo iedereen dan heb je niet een pagina vol met alleen maar hallo en zwaaien. Als de rest dan hetzelfde doet met reageren dan is het al bijna ideaal![]()
We zijn gewoon met teveel om iedereen persoonlijk gedag te zeggen. Reacties> acties> reacties, etc
Hartstikke gezellig zoveel, maar dat is van de "mindere" zaken er aan.
En als je gewoon niks te zeggen hebt?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je iets aan het vertellen bent of aan het reageren bent en je zet daar onder (klein) hallo iedereen dan heb je niet een pagina vol met alleen maar hallo en zwaaien. Als de rest dan hetzelfde doet met reageren dan is het al bijna ideaal![]()
We zijn gewoon met teveel om iedereen persoonlijk gedag te zeggen. Reacties> acties> reacties, etc
GMTAquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog onder of boven je post: 'Hallo allemaal" zeggen. Damn... het kan zo makkelijk zijn
.
Got it.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als je gewoon niks te zeggen hebt?. Het komt voor
.
Zolang de Lounge maar blijft bestaanquote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?![]()
Het is een Chat![]()
In een gesprek heb je altijd iets te zeggen, anders is het geen gesprek lijkt me.
EN zoals ook in de op staat is het geen post opkrik topic en je hoeft niet te reageren om te reageren.![]()
True ik ben ook heel veelzijdig alleen in bef nog nooit geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Zolang de Lounge maar blijft bestaankomt toch weer ander volk dan in BeF of PUB.
Ok, ik snap het.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt dan heb je toch ook niks te posten?![]()
Het is een Chat![]()
In een gesprek heb je altijd iets te zeggen, anders is het geen gesprek lijkt me.
EN zoals ook in de op staat is het geen post opkrik topic en je hoeft niet te reageren om te reageren.![]()
Moet je toch een keer gedaan hebben, best fijn dat bef Whehehequote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
True ik ben ook heel veelzijdig alleen in bef nog nooit geweest
Jammer dat Bef ergens anders voor staat dan de lekkere variantquote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Moet je toch een keer gedaan hebben, best fijn dat bef Whehehe
Tuurlijk, erbij is ok, maar niet dat je in 1 post de zwaaismiley gebruikt en de volgende post pas je in 't gedrang mengt..quote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog onder of boven je post: 'Hallo allemaal" zeggen. Damn... het kan zo makkelijk zijn
.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer dat Bef ergens anders voor staat dan de lekkere variant![]()
Tenminste daar heb ik meer lol mee dan met bier![]()
Het wordt hier weer interessant zie ikquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ohjawel maar niet voor de pindasaus.quote:
Voor zowel mannen en vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt hier weer interessant zie ik![]()
Vanochtend nogquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor zowel mannen en vrouwen
Mits ze in bezit zijn van een Gilette![]()
*checkquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor zowel mannen en vrouwen
Mits ze in bezit zijn van een Gilette![]()
Dat is ieders meningquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohjawel maar niet voor de pindasaus.![]()
+1 verzorging.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vanochtend nogtoo much details Astrid
![]()
It wasn't mequote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nu nog het tweede deel!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vanochtend nogtoo much details Astrid
![]()
Ik doe het voornamelijk voor mezelf aangezien ik toch gen relatie heb maar voel me dan veel fijner, verzorgder en frisserquote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nu nog het tweede deel!
Het is fijn voor jezelf, maar het is toch prettig als je een andere er een plezier mee kan doen![]()
Ik juich het toe!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik doe het voornamelijk voor mezelf aangezien ik toch gen relatie heb maar voel me dan veel fijner, verzorgder en frisser
De heren mogen er ook best aan doen (buiten het voor de hand liggende gebied)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik juich het toe!![]()
Als elke vrouw nou zo denkt![]()
Gelukkig ben ik ze niet/zelden tegen gekomen die er niet aan doen
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik juich het toe!![]()
Als elke vrouw nou zo denkt![]()
Gelukkig ben ik ze niet/zelden tegen gekomen die er niet aan doen
Eenschquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
De heren mogen er ook best aan doen (buiten het voor de hand liggende gebied).
Eet smakelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Sjowhan het volgende:
En nu aan 't kokkerellen, nog 10 minuutjes voor de rijst, dus dat wordt zometeen smullen
Mja moeten ze zelf weten, maar ik val toch wel op geschoren hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenomdat het toch lichte haartjes zijn maar dan nog
![]()
Ik scheer mijn benen ook niet vaak hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bij mij zijn meiden in de klas die hun benen/oksels niet eens scherenomdat het toch lichte haartjes zijn maar dan nog
![]()
Het zijn nog geen oerwouden?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
![]()
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja moeten ze zelf weten, maar ik val toch wel op geschoren hoor.![]()
Leg 's uitquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ook daar ben ik een groot voorstander van.
Is namelijk ook prettiger voor mij
Dat klinkt niet echt aantrekkelijk nee, maar dat tweede [14.gif]quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.
Beneden verdieping wegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 's uit. Hoofdhaar is okay, verder mag het allemaal weg
.
Ze vertoont overeenkomsten met een chimpanseequote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Laatst had een meisje meegedaan aan een ehbo oefening met nepwonden had ze jeuk op dr ben omdat alles in haar beenhaar was blijven hangen *brrr* minimaal 1 keer per week hanteer ik t scheermesje overal.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
We hebben gelukkig geen gym meerdus zou t niet weten
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beneden verdieping weg
borsthaar zit ik nog tegen aan te hikken.
Ik heb niet zo heel veel en dat zit me minder in de weg.
Zou wel inhouden dat je het echt vaak moet bijhouden.
Ik zorg gewoon goed voor mezelfquote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt aantrekkelijk nee, maar dat tweede [14.gif]
Zo he dat was ook wel 4 uur geleden ofzo. Jij slapen op zondagmiddag?quote:
Beter laat dan nooit hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]eindelijk mn post in pub heeft gewerkt
Wodka ging wel aardig door gisteravond dus ik moest weer even bijslapen enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo he dat was ook wel 4 uur geleden ofzo. Jij slapen op zondagmiddag?Wat was dat voor ruig "we-gaan-alleen-even-een-drankje-doen-feest" gisteravond?
Lekker je kater weggeslapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |