Ieder zo z'n talenten.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijn.
Ik vind dat eigenlijk alleen maar prettigquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben we in België toch maar een andere etiquette![]()
Anders kon ik met mijn collega's geen echte nieuwjaarswensen uitwisselen![]()
Ik dacht echt dat het tot 31 jan was![]()
Hmm ik wel. Dit jaar heb ik het gevierd op Times Square, New York samen met nog 900.000 andere mensen. Wat een feest was dat zeg, ongelovelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ken er eigenlijk niets van en vind het zelf te gevaarlijk.
Maar waarschijnlijk was het vuurwerk in de grote steden wel spectaculair hoor![]()
Oh ja, ik ben geen nieuwjaarvierder![]()
Oh ja idd! Je bent naar NY geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ik wel. Dit jaar heb ik het gevierd op Times Square, New York samen met nog 900.000 andere mensen. Wat een feest was dat zeg, ongelovelijk.
frituren is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, ik kan natuurlijk niet overal goed in zijn.
Ik ben de 23ste vertrokken vanaf Schiphol en de 2e januari was ik weer terug. Totaal 11 dagen ongeveer. Het was helemaal super en nog tijd tekort gehad terwijl ik best veel gezien en gedaan heb.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja idd! Je bent naar NY geweest.
Hoe lang ben je er dan juist gebleven? En was het voor de rest ook zo goed?
Vuurwerkhandelaren in belgië verkopen 75% van hun omzet aan Nederlandersquote:Op zondag 15 januari 2006 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Belgen hebben vaak wel spectaculair vuurwerk aangezien het een stuk goedkoper is dan in NL en jullie ook nog eens spul hebben wat hier niet eens verkocht mag worden.![]()
Precies, voor jullie in Maastricht is het makkelijk om even de grens over te hoppen en een plek te zoeken waar dat veilig kan zonder dat er coppers staan te controleren. Ik zie mezelf met m'n backpack nog niet die kant op gaan eigenlijk in de trein.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vuurwerkhandelaren in belgië verkopen 75% van hun omzet aan Nederlanders![]()
En ze ontploffenquote:
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.quote:
Ja, moeilijk toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.![]()
Ik krijg het altijd voor elkaar om het te verknoeienquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
frituren is toch niet zo moeilijk?
Stekker in 't stopcontact, wachten totdat lampie uit is van de verwarming, lees op de doos/zak hoelang 't moet frituren, wat zooi in 't mandje doen, in de frituur, stopwatch of kookwekker zetten, en na x minuten 't eruit halen en smullen maar
Of je slaat het op in een garagebox en haalt het in de laatste 3 dagen naar nederland want dan wordt er niet gecontroleerdquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, voor jullie in Maastricht is het makkelijk om even de grens over te hoppen en een plek te zoeken waar dat veilig kan zonder dat er coppers staan te controleren.
Je zou niet de eerste zijnquote:Ik zie mezelf met m'n backpack nog niet die kant op gaan eigenlijk in de trein.![]()
niet te lang, maar dan haal je de kroket eerder dan de baktijd naar boven. Die krengen kunnen daar slecht tegen weet ik uit ervaringquote:Op zondag 15 januari 2006 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is je vet niet goed of doe je ze er te lang in.![]()
Het is allemaal schijn! Makkelijke kroketten, reinste ketterijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |