Onder de gordel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
als ze zo doorgaan kunnen wij straks miljoenen dode iraniërs in twijfel trekken.
quote:
En dit niet, bedoel je?quote:a very important question on the truthfulness of the version that Europe and the Zionists have imposed on the world on the murder of Jews during the years of the great war,
Pijnlijk..maar wél raak.quote:
Het ene sluit het andere niet uit, in deze is het gewoon beiden zwaar onder de gordel, alleen valt voor het Iraanse "model" nog wat te zeggen omdat ze met argumenten komen.quote:
het is geen waardeoordeel mijn vriend.quote:
Argumenten? Wat ben je toch eigenlijk een vals loeder, he? Roep dan gewoon keihard rechtuit, dat je niet gelooft in de Holocaust, dan ben je een vent. Dit soort geneuzel is laf.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, in deze is het gewoon beiden zwaar onder de gordel, alleen valt voor het Iraanse "model" nog wat te zeggen omdat ze met argumenten komen.²
En die argumenten gaan het winnen van de *bewijzen*?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, in deze is het gewoon beiden zwaar onder de gordel, alleen valt voor het Iraanse "model" nog wat te zeggen omdat ze met argumenten komen.²
Huh? Ik geloof wel in de Holocaust. Ik verdedig alleen de manier van discussiëren, niet de inhoud. Hoe kun je iets ontkennen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het wel degelijk heeft plaatsgevonden? Hooguit kun je het aantal slachtoffers in twijfel trekken, maar dat is in deze niet relevant lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Argumenten? Wat ben je toch eigenlijk een vals loeder, he? Roep dan gewoon keihard rechtuit, dat je niet gelooft in de Holocaust, dan ben je een vent. Dit soort geneuzel is laf.
Welke argumenten? Bestaan er dan argumenten voor de Iraanse bewering dat èèn van de best gedocumenteerde gebeurtenissen ooit niet heeft plaatsgevonden?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap zowieso ook niet waarom dat soort islamo-racisten als bsb hier getolereerd worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Argumenten? Wat ben je toch eigenlijk een vals loeder, he? Roep dan gewoon keihard rechtuit, dat je niet gelooft in de Holocaust, dan ben je een vent. Dit soort geneuzel is laf.
Dat is de vrijheid van meningsuiting aan het werk enz. Daar moet je dus niet over zeuren.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap zowieso ook niet waarom dat soort islamo-racisten als bsb hier getolereerd worden.
Oh? Dat is anders precies wat de Iraniërs het afgelopen jaar hebben lopen roepen. En dat is dus precies wat jij hier loopt te verdedigen:quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Ik geloof wel in de Holocaust. Ik verdedig alleen de manier van discussiëren, niet de inhoud. Hoe kun je iets ontkennen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat het wel degelijk heeft plaatsgevonden?
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, in deze is het gewoon beiden zwaar onder de gordel, alleen valt voor het Iraanse "model" nog wat te zeggen omdat ze met argumenten komen.
Dat is wel degelijk relevant. Trek jij het aantal slachtoffers in twijfel? Zo ja, hoeveel slachtoffers denk jij dat er gevallen zijn en wat zijn je wetenschappelijke bronnen hiervoor?quote:Hooguit kun je het aantal slachtoffers in twijfel trekken, maar dat is in deze niet relevant lijkt me.²
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de vrijheid van meningsuiting aan het werk enz. Daar moet je dus niet over zeuren.
Ik trek ze niet in twijfel, ik hoor weleens het getal 2 miljoen vallen, wat me reeëler lijkt, maar het maakt mij niet uit, het gaat me om de gruweldaden die de Joden hebben ondervonden, simpel gezegd: kwantiteit is niet van belang, het gaat om de "kwaliteit" in deze, en die was gruwelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is wel degelijk relevant. Trek jij het aantal slachtoffers in twijfel? Zo ja, hoeveel slachtoffers denk jij dat er gevallen zijn en wat zijn je wetenschappelijke bronnen hiervoor?
Nou goed, dát ben ik met je eensquote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
De modjes hier zijn in grote lijnen nog steeds blind voor het nieuw verworven inzicht dat racisme & facisme niet louter bij blanke westerse mannen is te vinden.
Oncderbouw dan eens je eerdere reactie dat Iran argumenten heeft om deze revisionistische conferentie te organiseren.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik trek ze niet in twijfel, ik hoor weleens het getal 2 miljoen vallen, wat me reeëler lijkt, maar het maakt mij niet uit, het gaat me om de gruweldaden die de Joden hebben ondervonden, simpel gezegd: kwantiteit is niet van belang, het gaat om de "kwaliteit" in deze, en die was gruwelijk.²
Ze gebruiken eigenlijk dezelfde argumenten als die door Stormfront e.d. worden gebruikt. Het zijn argumenten, maar vaak ongeldig in mijn ogen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oncderbouw dan eens je eerdere reactie dat Iran argumenten heeft om deze revisionistische conferentie te organiseren.
het feit dat je een vergelijking met stormfront maakt is toch best wel zuur en onverdedigbaar?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze gebruiken eigenlijk dezelfde argumenten als die door Stormfront e.d. worden gebruikt. Het zijn argumenten, maar vaak ongeldig in mijn ogen.²
En toch draag je dat feit aan om het organiseren van deze conferentie te verdedigen? Jij bent echt de weg kwijt, he?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze gebruiken eigenlijk dezelfde argumenten als die door Stormfront e.d. worden gebruikt. Het zijn argumenten, maar vaak ongeldig in mijn ogen.²
Stormfront als instituut is inderdaad niet serieus te nemen. Maar als we objectief kijken is het nier per definitie het geval dat alles wat zij zeggen onzin is, en ik zeg met nadruk dat ik ze niet verdedig. Het gaat me om het principe.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het feit dat je een vergelijking met stormfront maakt is toch best wel zuur en onverdedigbaar?
en juist het principe komt van een kant waar men openlijk joden haat (echt niet alleen israeliers) roept dat israel van de kaart geveegd moet worden en bezig is met een nucleair programma. kom op joh, er zijn betere zaken te verdedigen uit de naam van allah (vzmh)quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stormfront als instituut is inderdaad niet serieus te nemen. Maar als we objectief kijken is het nier per definitie het geval dat alles wat zij zeggen onzin is, en ik zeg met nadruk dat ik ze niet verdedig. Het gaat me om het principe.²
Ik verdedig dat niet, je leest niet goed heb ik het idee, ik verdedig de manier van discussieren, niet de inhoud, nogmaals.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En toch draag je dat feit aan om het organiseren van deze conferentie te verdedigen? Jij bent echt de weg kwijt, he?
en ik spreek mijn vrees uit voor het iraanse volk, militair en humanitair, en word beschuldigd van laag onder de gordel?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig dat niet, je leest niet goed heb ik het idee, ik verdedig de manier van discussieren, niet de inhoud, nogmaals.²
Tuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik spreek mijn vrees uit voor het iraanse volk, militair en humanitair, en word beschuldigd van laag onder de gordel?
Op basis van argumenten die ook op Stormfront worden gebruikt? Beetje krom, nietwaar? Bovendien: Wat voor manier van discussieren denk je dan dat ze van plan zijn daar? Open, eerlijk en bereid toe te geven dat hun gebral van het afgelopen jaar evenzoveel bullshit was? Welnee. Deze conferentie gaat volkomen de kant van het 3e Rijk op: De uitkomst staat van te voren al vast.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdedig dat niet, je leest niet goed heb ik het idee, ik verdedig de manier van discussieren, niet de inhoud, nogmaals.²
Hey, een mod die wel het licht ziet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze conferentie gaat volkomen de kant van het 3e Rijk op: De uitkomst staat van te voren al vast.
Ik ben Cultuur en Historie mod, hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, een mod die wel het licht ziet.
Mss wordt het nog wat, op FOK.
Naast het nucleaire programma is Iran ook bezig met raketten die Israël kunnen bereiken, de Shahab 3quote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en juist het principe komt van een kant waar men openlijk joden haat (echt niet alleen israeliers) roept dat israel van de kaart geveegd moet worden en bezig is met een nucleair programma. kom op joh, er zijn betere zaken te verdedigen uit de naam van allah (vzmh)
En daar heb ik dus geen enkel probleem mee. Als Israël zulke wapens mag maken, dan zij ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Naast het nucleaire programma is Iran ook bezig met raketten die Israël kunnen bereiken, de Shahab 3
[afbeelding]
enige verschil is dat israel niet openlijk iraniers haat en roept dat het van de kaart geveegd dient te worden. kleine nuance.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen enkel probleem mee. Als Israël zulke wapens mag maken, dan zij ook.²
Niet openlijk inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
enige verschil is dat israel niet openlijk iraniers haat en roept dat het van de kaart geveegd dient te worden. kleine nuance.
en ook niet in achterkamertjes.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Op basis van argumenten die ook op Stormfront worden gebruikt? Beetje krom, nietwaar? Bovendien: Wat voor manier van discussieren denk je dan dat ze van plan zijn daar? Open, eerlijk en bereid toe te geven dat hun gebral van het afgelopen jaar evenzoveel bullshit was? Welnee. Deze conferentie gaat volkomen de kant van het 3e Rijk op: De uitkomst staat van te voren al vast.
Hierin ga ik met je mee, maar je weet dat ik voorstander ben van een inhoudelijk debat, en niet zomaar opmerkingen plaatsen die kant noch wal raken en daarmee onder de gordel zijn. Daar gaat het me voornl. om.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op basis van argumenten die ook op Stormfront worden gebruikt? Beetje krom, nietwaar? Bovendien: Wat voor manier van discussieren denk je dan dat ze van plan zijn daar? Open, eerlijk en bereid toe te geven dat hun gebral van het afgelopen jaar evenzoveel bullshit was? Welnee. Deze conferentie gaat volkomen de kant van het 3e Rijk op: De uitkomst staat van te voren al vast.
Volgens Iran is het nucleaire spul nog altijd bedoeld voor energie, en niet voor kernwapens.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef RuL0R het volgende:
Naast het nucleaire programma is Iran ook bezig met raketten die Israël kunnen bereiken, de Shahab 3
Irrelevant. Je verdedigt deze conferentie op basis van een principe. Vervolgens verdedig je dat principe met argumenten die ook op stormfront gebruikt worden. Als iemand vervolgens een soortgelijke opmerking maakt, roep je dat ie onder de gordel is. Ik vraag je nog een keer, waarom je denkt dat deze conferentie ook maar een schijn van wetenschappelijkheid gaat krijgen. Ik voorspel je hierbij dat de uitkomst ervan 1:1 nu al vaststaat. Dat zie je ook wel aan de lijst met mogelijke deelnemers.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hierin ga ik met je mee, maar je weet dat ik voorstander ben van een inhoudelijk debat, en niet zomaar opmerkingen plaatsen die kant noch wal raken en daarmee onder de gordel zijn. Daar gaat het me voornl. om.²
Als ik je betoog zo lees kan ik niet anders zeggen dan dat we het eens zijn. Zoals je zelf al zegt: het heeft geen zin om met modder te gooien, en inderdaad is het een utopie om te denken dat Iran nu ineens heel positief t.o.v. de Joden zouden staan, dat klopt dus inderdaad naar mijn idee.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Irrelevant. Je verdedigt deze conferentie op basis van een principe. Vervolgens verdedig je dat principe met argumenten die ook op stormfront gebruikt worden. Als iemand vervolgens een soortgelijke opmerking maakt, roep je dat ie onder de gordel is. Ik vraag je nog een keer, waarom je denkt dat deze conferentie ook maar een schijn van wetenschappelijkheid gaat krijgen. Ik voorspel je hierbij dat de uitkomst ervan 1:1 nu al vaststaat. Dat zie je ook wel aan de lijst met mogelijke deelnemers.
Verwacht jij nou echt, dat deze conferentie ertoe gaat leiden dat Iran gaat toegeven dat ze al een jaar lang BS lopen te spuien over de Holocaust? En zo nee, waarom verdedig je dan het feit dat deze conferentie gehouden gaat worden en welke argumenten vind jij dan valide die niet in de westerse geschiedschrijving m.b.t. de Holocaust (zouden) worden gebruikt?
Nee, de Iraniers willen een revisionistische discussie starten over de Holocaust. Dat is iets anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef Super7fighter het volgende:
De Iraniërs willen een wetenschappelijke discussie starten over de Holocaust.
Inderdaad. Door het gebruik van bronnen en documenten en door wetenschappelijke discussies met voor- en tegenstanders van een bepaalde opvatting.quote:Is dat niet de basis van wetenschap, iets in twijfel trekken danwel vervolgens onderbouwen of bevestigen?
Ja, uitermate verlicht:quote:Volgens mij zijn de Iraniërs heel goed bezig om de 'Westerse' denkwijze over te nemen Dit valt niets anders dan te prijzen. Met de Saoedische manier van domweg-uit-het-hoofd-leren-wetenschap kom je niet ver. Wellicht dat Iran over 50 jaar tot de meest ontwikkelde landen zal behoren.
Waarom niet? Men moet altijd hoop houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En jij gelooft nog steeds dat dit een 'wetenschappelijke discussie' wordt?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom niet? Men moet altijd hoop houden.²
Wat is dat voor iets.quote:
Huh? Nu verval je toch in datgene waar ik je voor behoedde: moddergooien, non-discussie en drogredeneringen. Hier was ik dus bang voor. Hoe beladen een onderwerp ook is, men moet altijd inhoudelijk blijven en objectief redeneren.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een plaatje van een man met een blinddoek. Die dus niet de waarheid kan zien en (aangezien zijn handen vrij zijn) deze duidelijk ook niet wil zien. Jij dus. En die Superwhatever-druif die hier post.
Jammer dat je meteen gaat schelden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een plaatje van een man met een blinddoek. Die dus niet de waarheid kan zien en (aangezien zijn handen vrij zijn) deze duidelijk ook niet wil zien. Jij dus. En die Superwhatever-druif die hier post.
Waarom is het zo erg dat er suggestieve westerse muziek in de ban wordt gedaan. Naar aanleiding van groepsverkrachtingen wordt zelfs in Nederland gediscussieerd om G-unit, 50 cent en Scooter in de ban te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, de Iraniers willen een revisionistische discussie starten over de Holocaust. Dat is iets anders.
[..]
Inderdaad. Door het gebruik van bronnen en documenten en door wetenschappelijke discussies met voor- en tegenstanders van een bepaalde opvatting.
[..]
Ja, uitermate verlicht:
Iraanse president doet westerse muziek in de ban
Tekenfilm Iran verheerlijkt zelfmoordaanslagen
israel moet van de kaart geveegd worden deel II
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'
Iran: Joden moeten maar Duits gebied krijgen
En jij gelooft nog steeds dat dit een 'wetenschappelijke discussie' wordt?
Het is toch frappant dat jullie beiden niet tot de overduidelijke conclusie kunnen komen dat deze 'wetenschappelijke' discussie een grote farce is.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jammer dat je meteen gaat schelden.![]()
'Discutabel'? Geef dan gewoon toe dat ze anti-semitisch zijn en dat er van een echte discussie nooit sprake kan zijn.quote:
Niet door Balkenende,quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg dat er suggestieve westerse muziek in de ban wordt gedaan. Naar aanleiding van groepsverkrachtingen wordt zelfs in Nederland gediscussieerd om G-unit, 50 cent en Scooter in de ban te doen.
Omdat ze in 1948 enthousiast probeerden het karwei van de Duitsers af te maken en jammerlijk verloren.quote:Punt 5, daar ben ik het ook mee eens. De Holocaust was een Europees probleem. Waarom moesten de Palestijnen daarvoor boeten.
De geallieerden waren toen helemaal geen vrienden van Israel, het Jordaanse leger werd door de RAF ondersteund en door een Engelsman geleid. En als Iran zo begaan is met het lot van de Palestijnen kunnen ze wel een stuk van Iran aan ze geven toch ?quote:Als de geallieerden zo begaan waren met het noodlot van de Joden, dan hadden ze een stukje van Alaska of Duitsland wel aan de Joden cadeau gegeven. Ergo, vanuit die invalshoek hoort Israël niet te bestaan(punt 3).
dat noord-afrika arm is en andere islamitische landen mensenrechten schenden is ook een niet westers probleem.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Punt 5, daar ben ik het ook mee eens. De Holocaust was een Europees probleem. Waarom moesten de Palestijnen daarvoor boeten.
What's in a name?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef CeeJee het volgende:
Niet door Balkenende,
Dit soort dingen stonden 25 jaar geleden in de Nederlandse geschiedenisboeken. Inmiddels weten we wel beter dat het de joods terreurgroeperingen waren die de Palestijnen systematisch verjoegen en uitmoorden, waarna de Arabische reactie kwam.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef CeeJee het volgende:
Omdat ze in 1948 enthousiast probeerden het karwei van de Duitsers af te maken en jammerlijk verloren.
En daarom kregen de Israeli's het beste wapentuig van de Britten en de Fransen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef CeeJee het volgende:
De geallieerden waren toen helemaal geen vrienden van Israel, het Jordaanse leger werd door de RAF ondersteund en door een Engelsman geleid.
Zover ik weet heeft Iran nooit meegedaan de Duitse Endlosung.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:07 schreef CeeJee het volgende: En als Iran zo begaan is met het lot van de Palestijnen kunnen ze wel een stuk van Iran aan ze geven toch ?
Alaska wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Super7fighter het volgende:
Zover ik weet heeft Iran nooit meegedaan de Duitse Endlosung.![]()
Tjechoslowakije om precies te zijn. Dat de westerse machten Israël steunden kwam pas veel later toen de Arabische leiders als Nasser ruzie met ze begon te maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Super7fighter het volgende:
En daarom kregen de Israeli's het beste wapentuig van de Britten en de Fransen.
Hoezo is het strafbaar? Ik ontken de holocaust toch niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef 1ofthefew het volgende:
was israel heel vroeger al niet de plek waar de joden woonden.
en ik dacht dat de manier waarop super7nogiets en BSB over de holocaust zitten te praten strafbaar is ...
Er is niets strafbaars aan dingen in twijfel trekken, maar in Nederland is het wel strafbaar als je de holocaust keihard ontkent.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo is het strafbaar? Ik ontken de holocaust toch niet?²
Nee, dat willen ze niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef Super7fighter het volgende:
De Iraniërs willen een wetenschappelijke discussie starten over de Holocaust.
Wanneer krijgen we in Iran een conferentie over het heliocentrisch stelsel of de evolutietheorie? Allemaal net zo zinvol als het in twijfel trekken van de Holocaust.quote:Is dat niet de basis van wetenschap, iets in twijfel trekken danwel vervolgens onderbouwen of bevestigen?
Ik vind het wel veelbetekenend (en typisch) dat jullie allebei prompt in de slachtofferrol schieten, in plaats van te bewijzen, dat jullie niet met een blinddoek om achter de uitspraken van Iran aanlopen. In geen enkele van jullie reacties laten jullie duidelijkj merken, dat jullie twijfelen aan de objectiviteit van deze conferentie, hoewel dat gebrek aan objectiviteit duidelijk is voor de meest amateuristische amateurhistoricus die je kunt vinden. Zoals Johan hierboven al aangeeft is het gemiep over 'opgelegde geschiedschrijving' grote onzin, wat onmiddellijk de basis onder deze conferentie wegschopt, zeker als je uitgaat van het uitgangspunt zoals hierboven geciteerd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jammer dat je meteen gaat schelden.![]()
Het gaat in deze weldegelijk om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. Het is namelijk de kwantiteit die door de Iraanse leiders in twijfel wordt getrokken. Bovendien is de Holocaust opmerkelijk en verachtelijk omdat er nog nooit eerder in de geschiedenis zoveel (kwantiteit) mensen van een bepaalde groep om het leven waren gebracht. Of dat dan in gaskamers gebeurde of met de strop is nog het minst belangrijkst. Om heel eerlijk te zijn vind ik de ´kwaliteit´ waarmee de meeste Joden zijn vermoord nog redelijk ´humaan´. Beetje bizar woord in deze, maar toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik trek ze niet in twijfel, ik hoor weleens het getal 2 miljoen vallen, wat me reeëler lijkt, maar het maakt mij niet uit, het gaat me om de gruweldaden die de Joden hebben ondervonden, simpel gezegd: kwantiteit is niet van belang, het gaat om de "kwaliteit" in deze, en die was gruwelijk.²
dat humane werd gedaan om de eigen troepen te beschermen die krijgen er toch een slechter moraal vanquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gaat in deze weldegelijk om de kwantiteit en niet om de kwaliteit. Het is namelijk de kwantiteit die door de Iraanse leiders in twijfel wordt getrokken. Bovendien is de Holocaust opmerkelijk en verachtelijk omdat er nog nooit eerder in de geschiedenis zoveel (kwantiteit) mensen van een bepaalde groep om het leven waren gebracht. Of dat dan in gaskamers gebeurde of met de strop is nog het minst belangrijkst. Om heel eerlijk te zijn vind ik de ´kwaliteit´ waarmee de meeste Joden zijn vermoord nog redelijk ´humaan´. Beetje bizar woord in deze, maar toch...
het enige wat de joden deden was de engelse verjagen net zoals de palastijnen dat deden want de engelsen hadden het gebied in wo1 al aan beide partijen beloofd.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
What's in a name?
[..]
Dit soort dingen stonden 25 jaar geleden in de Nederlandse geschiedenisboeken. Inmiddels weten we wel beter dat het de joods terreurgroeperingen waren die de Palestijnen systematisch verjoegen en uitmoorden, waarna de Arabische reactie kwam.
[..]
En daarom kregen de Israeli's het beste wapentuig van de Britten en de Fransen.
[..]
Zover ik weet heeft Iran nooit meegedaan de Duitse Endlosung.![]()
als ik me niet vergis waren het speciale eenheden die in de vernietigingskampen en dergelijke werkten.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat humane werd gedaan om de eigen troepen te beschermen die krijgen er toch een slechter moraal van
Turkse geleerde erkent Armeense genocide,quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef 1ofthefew het volgende:
vraag me af of BSB en super7fighter ook zo "defensief" zijn als we het hebben over de armeense holocaust die nog steeds door veel landen word ontkend, en dan vooral door het land die opdracht daartoe gaf... turkije.
we hebben het over individuen en groepen en dan vaak veel academici.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Turkse geleerde erkent Armeense genocide,
en ook
Turkse genocide-conferentie afgelast
ja je had de einsatzgruppen die deden het eerst vanaf pointblanc met het geweer maar dat was toch erg slecht voor het moraalquote:Op zondag 15 januari 2006 18:43 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
als ik me niet vergis waren het speciale eenheden die in de vernietigingskampen en dergelijke werkten.
die gasten zullen wel niet gerecruteerd zijn op humane capaciteiten.
lijkt me sterk dat ze die joden in de gaskamers niet hoorden schreeuwen en daarna verstommen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |