Mja engelsen en autosportquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ikDe 750 Motor Club organiseert van die Trackday's
je gebruikt hem nu al?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Hugster het volgende:
Wat een op![]()
Welterusten Sjoewe
En JA iLife is HEEL handigEn NEE ik ga niet bloggen iWeb is niet het enigste programma
Vooral een enorme fotocollectie bijhouden en beheren op een handige/goede/geile manier gaat opper best
Filmpjes editten en DVD's maken is ook een koekie, met een heel goed resultaat en mooie effecten
quote:Motor Club
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, zeg, als ik nog meer foto's in dat topic ga stoppen trekt Mukies computer het niet meer, dus deze kan vol hoor
Nou erg wild jaquote:
gezelligquote:Op zondag 15 januari 2006 10:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou erg wild ja
Ik ga straks mn beste vriend helpen in zn nieuwe liefdesnestje die hij heeft gekocht met zn vriendin met verven.En ik krijg zn oude lamellen en een extra logeerbedje
Wat een rampquote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
Dat vieze kutgrind heeft mijn rechter LM velg dikke krassen op gezet![]()
Dat piepje was een steed tussen mijn remschijf en die beschermkap aan de binnenkant van de remschijf...
Maar die krassen is dus mooi rukNu moet ik in de zomervakantie wel T5-R velgen kopen
![]()
wat vervelend voor jequote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
Dat piepje was een steen tussen mijn remschijf en die beschermkap aan de binnenkant van de remschijf...
Maar die krassen is dus mooi rukNu moet ik in de zomervakantie wel T5-R velgen kopen
![]()
wel een goeie smoes toch?quote:
maar je hebt het verder wel naar je zin gehad?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
Dat piepje was een steen tussen mijn remschijf en die beschermkap aan de binnenkant van de remschijf...
![]()
ja was erg gaafquote:Op zondag 15 januari 2006 11:25 schreef BoJo het volgende:
ik zie hele mooie 17 inch Novitech velgen te koop staan maar heb er eigenlijk het geld niet voor![]()
Hier zie je pas goed dat het tijd is voor 17"quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]![]()
oh enne die erachter is de Q4 van Alfisti![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier zie je pas goed dat het tijd is voor 17"
ghehehe jaquote:Op zondag 15 januari 2006 11:34 schreef Hugster het volgende:
Alfisti een Q4 gekauft?
Kofferbak van de GTV is hem op gaan breken?
ik ben er eerlijk gezegd niet zo gek van, hij zelf twijfelt nog. Peu is er leip van.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:41 schreef Hugster het volgende:
vette velgen
Net gevaarlijke mixerbladen
mjah maar ik vind de 155 en de Q4 een stuk vetter eigenlijk dan een GTV. Interieur is wel leuk van de GTV maar wel eng kwetsbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
maar wat een achteruitgang in interieur heeft hij meegemaakt dan![]()
Maar wat een vooruitgang in pure funquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
maar wat een achteruitgang in interieur heeft hij meegemaakt dan![]()
yeahquote:
die mening deel ik niet met jequote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef Hugster het volgende:
wat een mooie demper zit hier trouwens op
oequote:
Arme Xsaraquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Mukie het volgende:
De beloofde fotootjes van bij het Mecc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check die bodykit over het verrotte gedeelte van de carosserie![]()
[afbeelding]
Toch nog netjes voor met een foon gemaakt
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Mukie het volgende:
De beloofde fotootjes van bij het Mecc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check die bodykit over het verrotte gedeelte van de carosserie![]()
[afbeelding]
Toch nog netjes voor met een foon gemaakt
Daaromquote:
quote:
de auto?quote:
wanna B rsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god wat een prutbak die xsara
Die vleugel
Goed gekeurd door de nederlandse vereniging van fanboy gangstersquote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het ziet er al gewoon blits en exclusief uit doordat het 2 losse RVS dempers zijn, ook nog eens mooi gelast. Geen Remus / Laser of Sebring meuk dit
Maargoerd, smaak is persoonlijk gelukkig
ik vind het te overdreven voor een straat autoquote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het ziet er al gewoon blits en exclusief uit doordat het 2 losse RVS dempers zijn, ook nog eens mooi gelast. Geen Remus / Laser of Sebring meuk dit
Maargoed, smaak is persoonlijk gelukkig
enkele pijp nemen die hangt altijd goedquote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het te overdreven voor een straat auto![]()
moet trouwens mijn uitlaat ook eens goed op laten hangen![]()
er was iets 5 cm te kort waardoor die demper te ver naar binnen staat maar ook nog eens niet lekker opgehangen ergens, hij rammelt ergen tegen aan soms. Ik irriteer me er aan, maar ik moet eerst geld wegleggen voor de koppeling en distriewissel. En ohja m'n startmotor word ook gelijk meegenomen, geen verkrachtende vrouwen geluiden meer onder mijn kapquote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
enkele pijp nemen die hangt altijd goed
Helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 11:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goed gekeurd door de nederlandse vereniging van fanboy gangsters![]()
Okayquote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het te overdreven voor een straat auto![]()
moet trouwens mijn uitlaat ook eens goed op laten hangen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal[afbeelding]
[..]
Okay
Hangt ie alweer scheef joh
Alfa Romeo, zorgeloos autorijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
er was iets 5 cm te kort waardoor die demper te ver naar binnen staat maar ook nog eens niet lekker opgehangen ergens, hij rammelt ergen tegen aan soms. Ik irriteer me er aan, maar ik moet eerst geld wegleggen voor de koppeling en distriewissel. En ohja m'n startmotor word ook gelijk meegenomen, geen verkrachtende vrouwen geluiden meer onder mijn kap![]()
keihard genomen vrouwen onder de motorkapquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
er was iets 5 cm te kort waardoor die demper te ver naar binnen staat maar ook nog eens niet lekker opgehangen ergens, hij rammelt ergen tegen aan soms. Ik irriteer me er aan, maar ik moet eerst geld wegleggen voor de koppeling en distriewissel. En ohja m'n startmotor word ook gelijk meegenomen, geen verkrachtende vrouwen geluiden meer onder mijn kap![]()
Maar zolang jij d'r gelukkig mee ben, wie ben ik dan om zout in de open wond te wrijvenquote:
Ik heb gewoon een probleem met italiaanse auto's in het algemeenquote:
ik snap er ook niets vanquote:
ook Ferrari?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een probleem met italiaanse auto's in het algemeenNiks persoonlijks hoor
![]()
Beetje welquote:
wat een bull shitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik snap er ook niets van
Als jij over je 155 praat gaat het 20% van de tijd over het rijden, 40% over het aanschaffen van nieuwe spulletjes en 40% over je piepjes/kraakjes/gebreken.
Vind je het dan raar dat we het af en toe eens aanhalen?![]()
Mja Alfa's zijn gewoon geen betrouwbare auto's, maar goed voor jouw hebben ze karakter, maakt het uit dan nog? Geniet gewoon lekker van je eigen auto, en als je geen zin hebt in dat soort opmerkingen moet je gewoon niet iedere keer verklappen wat er nu weer stuk isquote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
niet alleen jij, maar gewoon in het algemeen, staat nu ook weer een topic in pta over de V6 van alfa. Nou als je die reacties leest word je ook niet vrolijk van.
die onzin over onbetrouwbaarheid en roesten etc. word alleen maar door dat soort volk doorgegeven generaties lang.
Zo laat je in mijn ogen een mooi merk met een geweldige historie afsterven en waarvoor, voor schijt opels en volkswagens die geen greintje karakter hebben.
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
niet alleen jij, maar gewoon in het algemeen, staat nu ook weer een topic in pta over de V6 van alfa. Nou als je die reacties leest word je ook niet vrolijk van.
die onzin over onbetrouwbaarheid en roesten etc. word alleen maar door dat soort volk doorgegeven generaties lang.
Zo laat je in mijn ogen een mooi merk met een geweldige historie afsterven en waarvoor, voor schijt opels en volkswagens die geen greintje karakter hebben.
Chill gast, betrek het allemaal niet zo persoonlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef BoJo het volgende:
weet je wat ik zeg al niks meer, het maakt toch niet uit. Het word toch altijd verkeerd begrepen.
Mja jij bent het met iedereen eens als het je zo uit komtquote:
Dat maak je toch niet op uit mijn zielige post eh?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef BoJo het volgende:
weet je wat ik zeg al niks meer, het maakt toch niet uit. Het word toch altijd verkeerd begrepen.
Alles fris, conjo?quote:
Ik wil nl geen vrijgezel, althans, wil dr maar eentjequote:
Neehoor, ik had zelf ook wel zoiets kunnen typen maar daar had ik geen zin inquote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja jij bent het met iedereen eens als het je zo uit komt![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik wil nl geen vrijgezel, althans, wil dr maar eentje
en een tussenstuk nemen?Gewoon een verloopstuk ertussen lassenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Luie flikker dat je bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neehoor, ik had zelf ook wel zoiets kunnen typen maar daar had ik geen zin in
alsof ik ALTIJD wat stuk heb , alsof ik ALTIJD wat heb , haal je rijbewijs maar eens, koop een auto en ja dan moet je ooit wel een keer je koppeling vervangen en om de zoveel tijd je distributie riem vervangen en dan moet je ook in je vw net zo goed als dat je dat in een Bugatti zal moeten. flikker toch op man.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Chill gast, betrek het allemaal niet zo persoonlijk![]()
wie heeft het hier over roestquote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Vroagah was alfa misschien niet zo geweldig.
Maar zeker de generatie 145 en 147 hebben denk ik de beste roestpreventie samen met Audi.
Dus dat slappe gelul dat alfa roestbakken zijn stamt echt serieus uit jaren 80.
Mja een beetje maar hoor, vooral met de wandelende stukken prostaatkanker die er uiteindelijk in rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat je een beetje een probleem hebt met Ferrari
hoi Hermanquote:
Opelsquote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja een beetje maar hoor, vooral met de wandelende stukken prostaatkanker die er uiteindelijk in rijden
jij bent ook lief hoorquote:
Wat een haat jegens mijn persoon toch weerquote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof ik ALTIJD wat stuk heb , alsof ik ALTIJD wat heb , haal je rijbewijs maar eens, koop een auto en ja dan moet je ooit wel een keer je koppeling vervangen en om de zoveel tijd je distributie riem vervangen en dan moet je ook in je vw net zo goed als dat je dat in een Bugatti zal moeten. flikker toch op man.
TF is een blauwe, hij is eng, als 'ie er al isquote:Ik kan blijkbaar niet eerlijk zijn want dan is het gelijk een gare onbetrouwbare auto. Zijn jullie die vw van TF vergeten met een in de soep gelopen motor bij nog geen 100k km. ???? Mijn vorige Alfa had 3 ton op de teller zonder roest, zonder olie verbruik, en 6000 km in 4 weken tijd zonder greintje pijn![]()
Trouw iedere dagquote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij bent ook lief hoor
Je pokon nog genomen?
Alfa roest al niet meer sinds de 2de generatie 33s en de 155s.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Maar zeker de generatie 145 en 155 hebben denk ik de beste roestpreventie samen met Audi.
Onderhoud, daar draait het toch altijd op uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Maar zeker de generatie 145 en 155 hebben denk ik de beste roestpreventie samen met Audi.
Iedereen heeft in ieder geval recht op een meningquote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
iedereen die zeikt dat alfa kutbakken zijn.
2 minds enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Onderhoud, daar draait het toch altijd op uit.
Zelfs een oude Opel kun je jaren in rijden, mits je hem goed onderhoudt.
Dat moet je bij bijna elke auto welquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alfa roest al niet meer sinds de 2de generatie 33s en de 155s.
De 156 vind ik persoonlijk ook een rampenbak, hoorde gisteren de 155 heeft in zijn productietijd van 1992 t/m 1997 11 modificatiepunten gehad en de 156 er 97.
Ik zeg niet dat alle Alfa's heilig zijn maar val mij er niet persoonlijk op aan als ik een koppeling moet vervangen ofzo.![]()
quote:
JA IK WEET DAT. maar ik kan het blijkbaar niet zeggen dat ik dat moet doen want dan heb ik het weer 40% van de tijd over de gebreken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat moet je bij bijna elke auto wel
Niet zo persoonlijk nemen joh![]()
mwah elke merk heeft zo zn mindere versies.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
iedereen die zeikt dat alfa kutbakken zijn.
Tja 60% van je tijd heb je het er dus niet over dat hij goed loopt toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
JA IK WEET DAT. maar ik kan het blijkbaar niet zeggen dat ik dat moet doen want dan heb ik het weer 40% van de tijd over de gebreken.![]()
En als je continu over de positieve lult is het ook niet goedquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
JA IK WEET DAT. maar ik kan het blijkbaar niet zeggen dat ik dat moet doen want dan heb ik het weer 40% van de tijd over de gebreken.![]()
Dat heb ik wel bij elk automerkquote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja een beetje maar hoor, vooral met de wandelende stukken prostaatkanker die er uiteindelijk in rijden
Ik maakte slechts een klein grapje, laten we d'r niets zo'n fucking drama van maken. Zo bedoelde ik het niet, en wat maakt het nou in godsnaam uit wat anderen denken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mja sportwagens zijn toch voor jonge mensen niet voor die graftakken die ze de hele dag gaan lopen poetsen en dan alleen ff langs e boulevard gaan rijden omdat dat de enige manier is dat ze hun impotente pikkies nog omhoog krijgen.quote:
lul toch niet man, ik ben hier serieus pissed over. want lees eens terug waarom word ik altijd aangevallen als ik eerlijk post dat ik iets moet laten vervangen voor onderhoud. Ook ik ken wel mijn zelfspot aan de hand van die fotootjes van de langs de kant staan bij de snelweg.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:
Bo kom is op gast, probeer je weer een semi fake relletje aan te wakkeren?
Je laat je weer erg kennen
En dan zeik jij tegen peu over het ontbrek aan zelfspot
Zet je de webcam weer aanquote:
inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En als je continu over de positieve lult is het ook niet goeddan krijg je reacties als:
"Ja we weten onderhand wel dat die alfa geweldig is"
Zullen we d'r dan nu over ophoudenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef BoJo het volgende:
En dat zeik Alfa af als geintje begint serieus oud te worden en vervelend.
Je bent iedere keer het gezeik zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef BoJo het volgende:
en dit is geen grap, of een uitlokking van een rel.
maar ik ben dat gezeik een keer zat![]()
Je avatar wat doe jequote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef BoJo het volgende:
en dit is geen grap, of een uitlokking van een rel.
maar ik ben dat gezeik een keer zat![]()
Dag Bojo,quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef BoJo het volgende:
ik ben er klaar mee.
ach laat ze hun lol hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportwagens zijn toch voor jonge mensen niet voor die graftakken die ze de hele dag gaan lopen poetsen en dan alleen ff langs e boulevard gaan rijden omdat dat de enige manier is dat ze hun impotente pikkies nog omhoog krijgen.
Welk merk geil jij niet op?quote:
Mja mij verder best hoorquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef BoJo het volgende:
ik ben er klaar mee.
2 jaar lang hetzelfde liedje hierquote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
djeezus das wel erg zwak, laat je niet zo kennen joh![]()
Jappen, VW, Citroen, Deawoo / Daihatsu die meuk Opel, BMWquote:
Ik zou bijna zeggen: vergelijk het aantal autobezitters eens met het aantal niet-autobezitters. Vermenigvuldig dat eens met het aantal dat weet wat onderhoud inhoudt en trek je conclusiequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jappen, VW, Citroen, Deawoo / Daihatsu die meuk Opel, BMW
Waar ik wel op geil: Fiat Alfa Romeo, Lancia, Ferarri / Lamborghini, Audi, Mannen, Jonge Meisjes, Paarden, Schapen, Pluimvee, Kinderboerderij in het algemeen etc. enz.
Inderdaad, en zo wordt er al jaren gezeken dat Toyota's niet mooi zijn, Porsches platgeslagen kevers zijn, Alles uit Frankrijk per definitie kapot gaat, Opel harder roest dan een spijker, enz enz enz... Het is net het dagelijks leven zo'n forum....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jappen, VW, Citroen, Deawoo / Daihatsu die meuk Opel, BMW
Waar ik wel op geil: Fiat Alfa Romeo, Lancia, Ferarri / Lamborghini, Audi etc
Jij bent wel erg stom hequote:
middagquote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
groen staat me neitMisschien leuk voor Sandra
goedemiddag allemaal
Zie BoJo zijn sig, vandaar dusquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wel erg stom he
De rest ga ik niet eens zoeken![]()
Misschien omdat je altijd zo fucking overtrokken reageertquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
Ferarri vind Fwnk ook wel cheil, ken ik alleen niet
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo wordt er al jaren gezeken dat Toyota's niet mooi zijn, Porsches platgeslagen kevers zijn, Alles uit Frankrijk per definitie kapot gaat, Opel harder roest dan een spijker, enz enz enz... Het is net het dagelijks leven zo'n forum....
Als je hier niet boven kunt staan....Als iemand tegen je zegt dat hij/zij je trui/shirt niet mooi vindt praat je daar ook niet meer mee?
Fee rar riequote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
Ferarri vind Fwnk ook wel cheil, ken ik alleen niet
PERSOONLIJK? Waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.
want ik heb altijd pech schijnt het, ik heb altijd wat te vervangen, ik loop hier meestal over de piepjes en kraakjes te zeiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
De linkerkant van je jukbeen staat raar tov de rechterkant, of ligt dat aan mij?
ja ga nou maar wegquote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.
want ik heb altijd pech schijnt het, ik heb altijd wat te vervangen, ik loop hier meestal over de piepjes en kraakjes te zeiken.
Ja, maar als je pech hebt, ben je zo lekker met duct tape bezigquote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien omdat je altijd zo fucking overtrokken reageertIedereen hier in de SC was blij voor je nadat je je V6 kocht, en dan begin je zelf over alles wat er vervangen moet worden en je uitlaat die steeds scheef hangt, reageren wij daarop, zijn wij de slechteriken. Huilie
![]()
Nee dat is weer eens een geretoucheerde foto en dat staat stomquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een US mod die mensen even haarfijn er op wijst dat ze een 'brieke kop' hebben
Ja en ik ben een slappe zak want ik kan niet stoppen met roken, TF is zo klein dat hij nog met een krukje in z'n polo moet stappen, Mark is drankverslaafd, Hugo is drugsverslaafd ENZOVOORT ENZOVOORT ENZOVOORT.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach, als ik SEMTEX zie, kan ik alleen maar aan haar ene beroemde foto denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dat is weer eens een geretoucheerde foto en dat staat stom
en dan ga je maar weg?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.
Het enige dat jij kennelijk niet als een aanval ziet is:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.
Passwordshredderquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
welke dat dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, als ik SEMTEX zie, kan ik alleen maar aan haar ene beroemde foto denken
Niet fukken met BuzzyBeequote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
Als je niet tegen een beetje kritiek of sarcasme kunt lijkt het me beter dat je naar een hippie-forum gaat om daar alleen maar aan te kunnen horen hoe geweldig bloemen zijn.
Je mag met best doodverwensen voor een banquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
niet meer inloggenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
gewoon een mailtje naar forum@fok.nl....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
Waar ze met een echt letterlijk uitgestreken gezicht op staat... ze is er zelf neit zo trots op geloof ikquote:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
het is me al duidelijk mensen, ik begrijp nu waarom derest pleitte is gegaan.
Serieus, blijf gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
roflquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ze met een echt letterlijk uitgestreken gezicht op staat... ze is er zelf neit zo trots op geloof ikis ook al een erg oude foto hoor
Kwam vaak voorbiuj in de Breezer Topics, dus ze zal ook wel een breezer in de hand hebben gehad
Je had natuurlijk liever gehad dat we allemaal zouden schreeuwen "GA NIET WEG BO, BLIJF HIER, WE KUNNEN NIET ZONDER JE"quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ik een ban zou krijgen omdat ik jou dood wens neequote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus, blijf gewoon
Ik blijf toch ook ondanks het gezieken dat is nog gemeend ook, in tegenstelling tot wat ze bij jou doen
Ik moet poepen!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, nog iemand anders die opgekropte gevoelens wil delen met de groep?
Het feit dat ik gvd nog 2 weken moet wachten tot ik mn auto kan laten maken?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, nog iemand anders die opgekropte gevoelens wil delen met de groep?
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ik een ban zou krijgen omdat ik jou dood wens nee! Het komt dan ook uit de grond van m'n hart
geen ge-nsb hierquote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen
Maak je wel zelf een TR?
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?quote:
Het liefst zou ik je gewoon ophangen IRLquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?
Nou hij mag zijn gang gaan maar het intereseert me niet
wat ga je klussen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kluskleren maar eens ga aantrekken
mailtje sturenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?
Nou hij mag zijn gang gaan maar het intereseert me niet
ga een goeie vriend van me helpen in zn nieuwe huisjequote:
smakelijkquote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
mailtje sturen![]()
Jou doodverwensen is pure hobby en is geen ban-materiaal![]()
Joyquote:Op zondag 15 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Het ontbijt was lekker, ik kan vredig sterven
Heel matig iddquote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moehahahaha ! Ik heb je in eenval gelokt! [afbeelding] Nu zul je gebanned worden!![]()
slechte grap
Bojo is boosquote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Thermo het volgende:
Heb ik iets gemist jongens? Of is het de dagelijkse gang van zaken?
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:29 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weer terug.
Correct, Final check at <plaatsnaam> by <naam monteur> denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef Fwnk het volgende:
Wat staat er trouwens in de motor?
Final Check of ?????????
Leuk cadeautjequote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Correct, Final check at <plaatsnaam> by <naam monteur> denk ik.Was de laatste vlucht van die kist. Vliegtuig is te bezichtigen op Lelystad, bij het Aviodome. 13 jan. daar geland, cadeautje van de [afbeelding]
[afbeelding]
En rare grapjes...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef M5 het volgende:
Die Zweden hebben best wel een leuk taaltje
[afbeelding]
Dat was me al eens eerder op gevallen bij andere Volvo's. Zolang er maar geen Ikea sticker bij komt eehquote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En rare grapjes...
Kijk maar naast't V70 embleem...
[afbeelding]
Stelletje chauvinisten![]()
!
[afbeelding]
Anders past het echt niet iddquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef ook_gek het volgende:
is jullie garage zo klein dat je hem zo strak langs de muur moet parkeren![]()
Je bent dat andere stukje steen vergeten?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
zo een grote tuin en dan zo een kleine garage![]()
Kleine garage?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
zo een grote tuin en dan zo een kleine garage![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Fwnk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss![]()
Dat moet wel een carrera GT geweest zijn dan als dat ding zo duur is toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Fwnk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss![]()
Het is idd een Carrera GT. achterspoiler is nog zichtbaar op de foto.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat moet wel een carrera GT geweest zijn dan als dat ding zo duur is toch?
En er is maar 1 carrera GT in nederland op kenteken![]()
Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Fwnk het volgende:
er zijn 12 11 Carrera GT's in nederland geloof ik
Er staat niet dat deze auto uit NL komt. Plus dat het niet die van de eigenaar van Trust is. Die is zilvergrijs, deze is zwart.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijden![]()
kap nou eens met dat popie jopie geblaat van je manquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijden![]()
Jup klopt die van trust is grijs. Er stond ooit een zwarte te koop in nederland. Die was van Frits hessing en daar rijd hij vrij veel inquote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Er staat niet dat deze auto uit NL komt. Plus dat het niet die van de eigenaar van Trust is. Die is zilvergrijs, deze is zwart.
Hij heeft ook een Zwarte Audi A8 W12quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
kap nou eens met dat popie jopie geblaat van je man
Je doet altijd alsof je precies weet wie welke Carrera GT, Vanquish of Enzo op z'n naam heeft staan omdat je een jaar geleden eens wat gehoord of gelezen hebt
de zwarte van Munsterhuis bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup klopt die van trust is grijs. Er stond ooit een zwarte te koop in nederland. Die was van Frits hessing en daar rijd hij vrij veel in![]()
Maar goed blijft zonde van de auto![]()
Die vrouw heeft geluk dat ze nog leeft. Of is ze ondertussen overleden?
Die carrera GT is ook helemaal geen auto om zomaar even in te stappen en in weg te rijden.
Lees effe terugquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef M5 het volgende:
[..]
en wat een kut topicDeawoo.. man. d'r is wel wat leukers met 751 hoor..
dat weet ik niet of daar ook 1 staat. Ik weet wel dat frits hessing een zwarte heeft en daar vrij veel in rijd. Staat op zwitsers kenteken. Hij stond toen te koop en was BPM vrij te verkrigjen omdat het ding op zwitsers kenteken stond.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
de zwarte van Munsterhuis bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |