Misschien omdat je altijd zo fucking overtrokken reageertquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
Ferarri vind Fwnk ook wel cheil, ken ik alleen niet
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo wordt er al jaren gezeken dat Toyota's niet mooi zijn, Porsches platgeslagen kevers zijn, Alles uit Frankrijk per definitie kapot gaat, Opel harder roest dan een spijker, enz enz enz... Het is net het dagelijks leven zo'n forum....
Als je hier niet boven kunt staan....Als iemand tegen je zegt dat hij/zij je trui/shirt niet mooi vindt praat je daar ook niet meer mee?
Fee rar riequote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
Ferarri vind Fwnk ook wel cheil, ken ik alleen niet
PERSOONLIJK? Waar heb je het over?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.
want ik heb altijd pech schijnt het, ik heb altijd wat te vervangen, ik loop hier meestal over de piepjes en kraakjes te zeiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
De linkerkant van je jukbeen staat raar tov de rechterkant, of ligt dat aan mij?
ja ga nou maar wegquote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik werd hier ook persoonlijk aangevallen. En niet alleen nu maar ook eerdere keren.
want ik heb altijd pech schijnt het, ik heb altijd wat te vervangen, ik loop hier meestal over de piepjes en kraakjes te zeiken.
Ja, maar als je pech hebt, ben je zo lekker met duct tape bezigquote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien omdat je altijd zo fucking overtrokken reageertIedereen hier in de SC was blij voor je nadat je je V6 kocht, en dan begin je zelf over alles wat er vervangen moet worden en je uitlaat die steeds scheef hangt, reageren wij daarop, zijn wij de slechteriken. Huilie
![]()
Nee dat is weer eens een geretoucheerde foto en dat staat stomquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een US mod die mensen even haarfijn er op wijst dat ze een 'brieke kop' hebben
Ja en ik ben een slappe zak want ik kan niet stoppen met roken, TF is zo klein dat hij nog met een krukje in z'n polo moet stappen, Mark is drankverslaafd, Hugo is drugsverslaafd ENZOVOORT ENZOVOORT ENZOVOORT.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach, als ik SEMTEX zie, kan ik alleen maar aan haar ene beroemde foto denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dat is weer eens een geretoucheerde foto en dat staat stom
en dan ga je maar weg?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.
Het enige dat jij kennelijk niet als een aanval ziet is:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nogmaals, onderhoud enne die uitlaat zat niet standaard eronder af fabriek dus dat afzeiken slaat nergens op. Ik vind het gewoon kwalijk dat als ik eerlijk ben over imperfectie en wat ik graag aan mijn eigen auto wil veranderen wat door derden verkeerd gedaan is daar dan gelijk op aangevallen word.
Passwordshredderquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
welke dat dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, als ik SEMTEX zie, kan ik alleen maar aan haar ene beroemde foto denken
Niet fukken met BuzzyBeequote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
Als je niet tegen een beetje kritiek of sarcasme kunt lijkt het me beter dat je naar een hippie-forum gaat om daar alleen maar aan te kunnen horen hoe geweldig bloemen zijn.
Je mag met best doodverwensen voor een banquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |