quote:Op zondag 15 januari 2006 14:29 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weer terug.

Correct, Final check at <plaatsnaam> by <naam monteur> denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef Fwnk het volgende:
Wat staat er trouwens in de motor?
Final Check of ?????????

Leuk cadeautjequote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Correct, Final check at <plaatsnaam> by <naam monteur> denk ik.Was de laatste vlucht van die kist. Vliegtuig is te bezichtigen op Lelystad, bij het Aviodome. 13 jan. daar geland, cadeautje van de [afbeelding]
[afbeelding]

En rare grapjes...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef M5 het volgende:
Die Zweden hebben best wel een leuk taaltje
[afbeelding]

Dat was me al eens eerder op gevallen bij andere Volvo's. Zolang er maar geen Ikea sticker bij komt eehquote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En rare grapjes...
Kijk maar naast't V70 embleem...
[afbeelding]
Stelletje chauvinisten![]()
!
[afbeelding]

Anders past het echt niet iddquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef ook_gek het volgende:
is jullie garage zo klein dat je hem zo strak langs de muur moet parkeren![]()

Je bent dat andere stukje steen vergeten?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
zo een grote tuin en dan zo een kleine garage![]()

Kleine garage?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
zo een grote tuin en dan zo een kleine garage![]()

quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Fwnk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss![]()

Dat moet wel een carrera GT geweest zijn dan als dat ding zo duur is toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Fwnk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss![]()

Het is idd een Carrera GT. achterspoiler is nog zichtbaar op de foto.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat moet wel een carrera GT geweest zijn dan als dat ding zo duur is toch?
En er is maar 1 carrera GT in nederland op kenteken![]()

Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef Fwnk het volgende:
er zijn 12 11 Carrera GT's in nederland geloof ik

Er staat niet dat deze auto uit NL komt. Plus dat het niet die van de eigenaar van Trust is. Die is zilvergrijs, deze is zwart.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijden![]()

kap nou eens met dat popie jopie geblaat van je manquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar 1 op NL kenteken zo ver ik weet. En dat is van de eigenaar van Trust. En die is mogol genoeg om iemand anders er in te laten rijden![]()

Jup klopt die van trust is grijs. Er stond ooit een zwarte te koop in nederland. Die was van Frits hessing en daar rijd hij vrij veel inquote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Er staat niet dat deze auto uit NL komt. Plus dat het niet die van de eigenaar van Trust is. Die is zilvergrijs, deze is zwart.

Hij heeft ook een Zwarte Audi A8 W12quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
kap nou eens met dat popie jopie geblaat van je man
Je doet altijd alsof je precies weet wie welke Carrera GT, Vanquish of Enzo op z'n naam heeft staan omdat je een jaar geleden eens wat gehoord of gelezen hebt

de zwarte van Munsterhuis bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup klopt die van trust is grijs. Er stond ooit een zwarte te koop in nederland. Die was van Frits hessing en daar rijd hij vrij veel in![]()
Maar goed blijft zonde van de auto![]()
Die vrouw heeft geluk dat ze nog leeft. Of is ze ondertussen overleden?
Die carrera GT is ook helemaal geen auto om zomaar even in te stappen en in weg te rijden.

Lees effe terugquote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef M5 het volgende:
[..]
en wat een kut topicDeawoo.. man. d'r is wel wat leukers met 751 hoor..

dat weet ik niet of daar ook 1 staat. Ik weet wel dat frits hessing een zwarte heeft en daar vrij veel in rijd. Staat op zwitsers kenteken. Hij stond toen te koop en was BPM vrij te verkrigjen omdat het ding op zwitsers kenteken stond.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
de zwarte van Munsterhuis bedoel je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |