niet meer inloggenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
gewoon een mailtje naar forum@fok.nl....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik me kan laten bannen? of moet ik eerst moord, sterf en kanker schreeuwen in R&P?
Waar ze met een echt letterlijk uitgestreken gezicht op staat... ze is er zelf neit zo trots op geloof ikquote:
Wat is het probleem?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
het is me al duidelijk mensen, ik begrijp nu waarom derest pleitte is gegaan.
Serieus, blijf gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
roflquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ze met een echt letterlijk uitgestreken gezicht op staat... ze is er zelf neit zo trots op geloof ikis ook al een erg oude foto hoor
Kwam vaak voorbiuj in de Breezer Topics, dus ze zal ook wel een breezer in de hand hebben gehad
Je had natuurlijk liever gehad dat we allemaal zouden schreeuwen "GA NIET WEG BO, BLIJF HIER, WE KUNNEN NIET ZONDER JE"quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ik een ban zou krijgen omdat ik jou dood wens neequote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus, blijf gewoon
Ik blijf toch ook ondanks het gezieken dat is nog gemeend ook, in tegenstelling tot wat ze bij jou doen
Ik moet poepen!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, nog iemand anders die opgekropte gevoelens wil delen met de groep?
Het feit dat ik gvd nog 2 weken moet wachten tot ik mn auto kan laten maken?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, nog iemand anders die opgekropte gevoelens wil delen met de groep?
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ik een ban zou krijgen omdat ik jou dood wens nee! Het komt dan ook uit de grond van m'n hart
geen ge-nsb hierquote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen
Maak je wel zelf een TR?
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?quote:
Het liefst zou ik je gewoon ophangen IRLquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?
Nou hij mag zijn gang gaan maar het intereseert me niet
wat ga je klussen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kluskleren maar eens ga aantrekken
mailtje sturenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een ban wil riskeren omdat hij me dood wil wensen via internet?
Nou hij mag zijn gang gaan maar het intereseert me niet
ga een goeie vriend van me helpen in zn nieuwe huisjequote:
smakelijkquote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
mailtje sturen![]()
Jou doodverwensen is pure hobby en is geen ban-materiaal![]()
Joyquote:Op zondag 15 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Het ontbijt was lekker, ik kan vredig sterven
Heel matig iddquote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moehahahaha ! Ik heb je in eenval gelokt! [afbeelding] Nu zul je gebanned worden!![]()
slechte grap
Bojo is boosquote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Thermo het volgende:
Heb ik iets gemist jongens? Of is het de dagelijkse gang van zaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |