Fok dan ook wat meerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef -Mo- het volgende:
Wat is het lang geleden dat ik een OP van PUB SC heb open gemaakt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Neeeeee. Ik wil mijzelf graag doen geloven dat ik mijn leven (terug) heb gevonden.
ook van toepassing op de post boven mij.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef VASND het volgende:
[..]
ook van toepassing op de post boven mij.
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Typisch geval van een bamboe neger.![]()
quote:
Jou stadquote:Op zondag 15 januari 2006 03:20 schreef Imberr het volgende:
@chamell: wat is daarmee??
@vasnd: truste
ik zal je wel geblockt hebben danquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef Maikuuul het volgende:
Inge niet op msn of hebje me weer blocked ?
Het is ook altijd hetzelfdequote:
Nashje!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef Nashje het volgende:
dat ik hier ooit nog zou reageren
Ownee ?quote:
Hihi, dat was ik... die dame van de telefooncentrale die ik om je nummer vroeg was ook al zo verontwaardigdquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
Iemand die mij kwart voor 1 vannacht heeft gebeld, misschien![]()
![]()
Ik sliep![]()
Wat heeft ie? (quote:
hhhohohohohihihihihihohohiohhiohquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hihi, dat was ik... die dame van de telefooncentrale die ik om je nummer vroeg was ook al zo verontwaardigd![]()
Waarom slaapt iemand dan ook om kwart voor 1 op zaterdagavond???quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
Iemand die mij kwart voor 1 vannacht heeft gebeld, misschien![]()
![]()
Ik sliep![]()
euhhquote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarom slaapt iemand dan ook om kwart voor 1 op zaterdagavond???
Ben je gister nou nog gaan slapen uiteindelijk?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Ben je gister nou nog gaan slapen uiteindelijk?
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele goeie middag allemaal
Vanavond kans op sneeuwof nou toch niet
Het is hier nu niet wat je zegt bruisend idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omfg olololol no !
* Renesite is bored..
Yeahquote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omfg olololol no !
* Renesite is bored..
quote:
het is hier wel leuk he op dit tijdstip.quote:
Rotte meren? Je bedoelt het riool?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Casparovvv het volgende:
'middag
Ik ga zometeen lekker een uurtje joggen rond de rotte meren, prachtig weer, lekker koudGa wat foto's maken..
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzoquote:
quote:
hmm nu je het zegt, ik denk dat je het spelt als de rotten meren.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzo![]()
![]()
quote:
succes met je katerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzo![]()
![]()
Ik zou t niet weten: nog nooit in die buurt geweest denk ik zoquote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt, ik denk dat je het spelt als de rotten meren.
Dank jequote:
een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef Gizmore het volgende:
In het echt nog zoveel mooier dan op de foto
*zucht* Ik wil er ook een
[afbeelding]
Heerlijk he die zondag ochtends middagsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef hallo_mensen het volgende:
k wil weer slapen
Trustequote:
quote:
Rond deze tijd zijn alle SC's hardstikke doodquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Astridje, stuur Gizmore en Speedy weer eens van PUB naar de grotemensenwereld hier.
Hooiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt zich weer
Middag
Niet veel gepost hier in die tijd dat ik weg was![]()
Helaas welquote:
haajquote:
Neequote:
het begint alweer wat vol te stromenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
Soms is het juist niet erg rustig op zondag, extra druk juist.
Saaiquote:
Dagdagquote:
Goedemiddagquote:
ja, wat doe je hier nog ?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet t zucht ik ben veel te goed voor jullie
Oehh, de big boss nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Baas TLK is hier
Dan zal ik er nu voor zorgen dat je het niet meer kan bij houdenquote:
Mn kamer cleanenquote:
Echt welquote:
Als je nog langer blijft liggen is de dag al weer zo omquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet er om half 1 weer uit
nu moet ik bang worden?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom jullie in de gaten houden![]()
Want ??quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom jullie in de gaten houden![]()
Dan moet er maar eens verandering in gebracht wordenquote:
Ik lig er vanavond wel rond 12 pas inquote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als je nog langer blijft liggen is de dag al weer zo omIk stond om kwart over 8 alweer naast me bed
Was wel weer lachen. Vrouwen blijft leuk volk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nog wilde dingen beleefd gister?
Hm, ik dus nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik lig er vanavond wel rond 12 pas in
Hoezoquote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Was wel weer lachen. Vrouwen blijft leuk volk.![]()
NU lach je erom maar ik interpeteer het als een blauwtje gelopen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Was wel weer lachen. Vrouwen blijft leuk volk.![]()
Dan pas?? Hmmz bij mij zal het later wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik lig er vanavond wel rond 12 pas in
Ik ookquote:
Morgen vrij overmorgen moet ik maar kijken als er weer werk is, ahum kijken?? Ik bel welquote:
Dat je nog de moeite hebt genomen om nog naar bed te gaan als je er vroeg uit wilquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef Messenga het volgende:
Ik wou dr ook vroeg uit. Maarja, dan ga je uit, en dan lig je 5 uur in je nest en dan wordt je 1 uur wakker.
Ik moet er om half 10 al uitquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan pas?? Hmmz bij mij zal het later worden
wanneerquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet er om half 10 al uit
Succesquote:
Ja achja, ik was wel moe.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om nog naar bed te gaan als je er vroeg uit wil
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vrij ivm verjaardag overmorgen moet ik maar kijken als er weer werk is, ahum kijken?? Ik bel wel
Toch welquote:
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNKquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
NU lach je erom maar ik interpeteer het als een blauwtje gelopen?
dat vertelde hijquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNK
Kan ie dat zelf nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, moest een date regelen voor FWNK
Dankje, Bio, Eitjequote:
k ben aant denken of k morge werke gaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja morgen, dinsdag en woensdag
Bio kan ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Dankje, Bio, Eitje![]()
-en nu kamer opruimen.-
En potver vertel ik wil alles wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNK
Das wel een hele moeilijke opgavequote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hoiquote:
Logisch ..quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jawel.
Nee, hij zei het voor de gein op msn toen ik wegging. Zo gezegd, zo gedaan.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das wel een hele moeilijke opgaveje had zeker geen foto mee?
omgquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jawel.
Nee, hij zei het voor de gein op msn toen ik wegging. Zo gezegd, zo gedaan.![]()
Oh en gewonnen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, had gister ook al gevoetbald enzo
Maar beter ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
Die Astrid is weer in vorm vandaag. Ik had helemaal niks mee
Nee jij bent moeders mooistequote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das wel een hele moeilijke opgaveje had zeker geen foto mee?
Nee man.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ben aant denken of k morge werke ga
quote:
Haha, ik ben maar één keer jong.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgDat je dat dan ook nog echt doet
Ik had die persoon voor gek verklaard
fotos makenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee man.
Wat moet je dan doen als je gaat ?
Dus julie verliezen nooit?quote:
Toevallig wel jaquote:
MIJ?!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgDat je dat dan ook nog echt doet
Ik had die persoon voor gek verklaard
Jullie verliezen wel eensquote:
Sorryquote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
SorryIedereen die mij dat gevraagd had, had ik voor gek verklaard, niet jou alleen
Daarom zeg ik, niet vaak.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie verliezen wel eensmaar ook winnen natuurlijk, NOOIT verliezen bestaat niet
Poepoe ..quote:
Was niet de bedoelingquote:
Ja maar dat weet ik welquote:
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
SorryIedereen die mij dat gevraagd had, had ik voor gek verklaard, niet jou alleen
Kijk, dat had je nog niet verteldquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was ook tegen de nummer laatst, dus dat was niet zo verwonderend.
Ik haat je, echtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".![]()
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".![]()
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatstequote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was ook tegen de nummer laatst, dus dat was niet zo verwonderend.
Uiteraard.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatste
Vooral als je dan nog verliest van de laatste ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatste
Nou enquote:
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vooral als je dan nog verliest van de laatste ook
Doeiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor
Tot vanavond
Dagdag
Ooit met voetbaltoernooi met school, team 1 (waren de betere) en een team 2 (de iets mindere goedequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd![]()
Doeiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Tot vanavond
Dagdag
Toch wel hequote:
Kom eruit jij popi jopiequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit ook in meerdere topics
Dadaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Tot vanavond
Dagdag
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ooit met voetbaltoernooi met school, team 1 (waren de betere) en een team 2 (de iets mindere goede) Ik zat bij team 1. Verloren we in de finale van team 2 met 1-0 in de laatste minuut
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.![]()
Haha, nee geintje.
IK heb 15min met dat wicht staan lullen enzo.
Vonden de jongens in het team niet zo leukquote:
Ga je wat nuttig doenquote:
En haar overtuigd dat het echt een lekker ding is een look a like van brad pitt ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.![]()
Haha, nee geintje.
IK heb 15min met dat wicht staan lullen enzo.
vorige maand kwam de stufi wel op de 22e ofnie?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar, tis volgende week de 22ste ofzo? dan heb ik nog geen stufi
Pak een sudoku-puzzelquote:
Jouw probleem, ik heb je een date gefixt. Nu mag jij de rest doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar, tis volgende week de 22ste ofzo? dan heb ik nog geen stufi
SOmmige kunnen zich dan helemaal opfokken jaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vonden de jongens in het team niet zo leuk
Was gemengd trouwens
Ik beroof me zusje wel effe.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jouw probleem, ik heb je een date gefixt. Nu mag jij de rest doen.![]()
Die dingen zijn leukquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En haar overtuigd dat het echt een lekker ding is een look a like van brad pitt ofzowat zal ze teleurgesteld zijn
![]()
Ja houd er rekening mee .quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Naar de MC met TLK na het darten ?
Nou, de jongens moesten beetje huilenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
SOmmige kunnen zich dan helemaal opfokken ja
I love sudoku, normaal ligt mn boekje naar de pcquote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die dingen zijn leuk![]()
Elke dag in de bus de Sudoku in de Metro of Sp!ts![]()
.quote:
Nog triesterquote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou, de jongens moesten beetje huilen
We zaten ook nog maar in groep 8 hequote:
nuttig doen op de zondag nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef Imberr het volgende:
[..]Nee, i wish.. was al vroeg wakker helaas.. Heb net maar wat nuttige dingen gedaan..
![]()
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is goed.
heb je bonnenboekje ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja
Geil he , maar ik pak me toch zon fruit zooi
Je moet wat hequote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nuttig doen op de zondag nog wel![]()
Is goedquote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
effe wat drinken en wat te eten halen
ja kan welquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan ik bon van je lenen heb er zelf geen
Ga ik zo ook maar doen, net het eten op, maar nu al weer hongerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
effe wat drinken en wat te eten halen
hahaha, grapjasquote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
je kan heel Fok van een leuke zondag voorzien
ofja bijna heel Fok , eik onz.
Zou jij wel willenquote:
Alchoholquote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Moet je eerst dronken gevoerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |