Hihi, dat was ik... die dame van de telefooncentrale die ik om je nummer vroeg was ook al zo verontwaardigdquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
Iemand die mij kwart voor 1 vannacht heeft gebeld, misschien![]()
![]()
Ik sliep![]()
Wat heeft ie? (quote:
hhhohohohohihihihihihohohiohhiohquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hihi, dat was ik... die dame van de telefooncentrale die ik om je nummer vroeg was ook al zo verontwaardigd![]()
Waarom slaapt iemand dan ook om kwart voor 1 op zaterdagavond???quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
Iemand die mij kwart voor 1 vannacht heeft gebeld, misschien![]()
![]()
Ik sliep![]()
euhhquote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarom slaapt iemand dan ook om kwart voor 1 op zaterdagavond???
Ben je gister nou nog gaan slapen uiteindelijk?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Ben je gister nou nog gaan slapen uiteindelijk?
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele goeie middag allemaal
Vanavond kans op sneeuwof nou toch niet
Het is hier nu niet wat je zegt bruisend idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omfg olololol no !
* Renesite is bored..
Yeahquote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omfg olololol no !
* Renesite is bored..
quote:
het is hier wel leuk he op dit tijdstip.quote:
Rotte meren? Je bedoelt het riool?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Casparovvv het volgende:
'middag
Ik ga zometeen lekker een uurtje joggen rond de rotte meren, prachtig weer, lekker koudGa wat foto's maken..
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzoquote:
quote:
hmm nu je het zegt, ik denk dat je het spelt als de rotten meren.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzo![]()
![]()
quote:
succes met je katerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toch wel? Ik ga zo weer ff slapen: superbrak van gister nog steeds. Kater enzo![]()
![]()
Ik zou t niet weten: nog nooit in die buurt geweest denk ik zoquote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt, ik denk dat je het spelt als de rotten meren.
Dank jequote:
een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef Gizmore het volgende:
In het echt nog zoveel mooier dan op de foto
*zucht* Ik wil er ook een
[afbeelding]
Heerlijk he die zondag ochtends middagsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef hallo_mensen het volgende:
k wil weer slapen
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |