k ben aant denken of k morge werke gaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja morgen, dinsdag en woensdag
Bio kan ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Dankje, Bio, Eitje![]()
-en nu kamer opruimen.-
En potver vertel ik wil alles wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNK
Das wel een hele moeilijke opgavequote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNK
Hoiquote:
Logisch ..quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jawel.
Nee, hij zei het voor de gein op msn toen ik wegging. Zo gezegd, zo gedaan.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das wel een hele moeilijke opgaveje had zeker geen foto mee?
omgquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jawel.
Nee, hij zei het voor de gein op msn toen ik wegging. Zo gezegd, zo gedaan.![]()
Oh en gewonnen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, had gister ook al gevoetbald enzo
Maar beter ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
Die Astrid is weer in vorm vandaag. Ik had helemaal niks mee
Nee jij bent moeders mooistequote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das wel een hele moeilijke opgaveje had zeker geen foto mee?
Nee man.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k ben aant denken of k morge werke ga
quote:
Haha, ik ben maar één keer jong.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgDat je dat dan ook nog echt doet
Ik had die persoon voor gek verklaard
fotos makenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee man.
Wat moet je dan doen als je gaat ?
Dus julie verliezen nooit?quote:
Toevallig wel jaquote:
MIJ?!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgDat je dat dan ook nog echt doet
Ik had die persoon voor gek verklaard
Jullie verliezen wel eensquote:
Sorryquote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
SorryIedereen die mij dat gevraagd had, had ik voor gek verklaard, niet jou alleen
Daarom zeg ik, niet vaak.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie verliezen wel eensmaar ook winnen natuurlijk, NOOIT verliezen bestaat niet
Poepoe ..quote:
Was niet de bedoelingquote:
Ja maar dat weet ik welquote:
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
SorryIedereen die mij dat gevraagd had, had ik voor gek verklaard, niet jou alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |