Dan pas?? Hmmz bij mij zal het later wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik lig er vanavond wel rond 12 pas in
Ik ookquote:
Morgen vrij overmorgen moet ik maar kijken als er weer werk is, ahum kijken?? Ik bel welquote:
Dat je nog de moeite hebt genomen om nog naar bed te gaan als je er vroeg uit wilquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef Messenga het volgende:
Ik wou dr ook vroeg uit. Maarja, dan ga je uit, en dan lig je 5 uur in je nest en dan wordt je 1 uur wakker.
Ik moet er om half 10 al uitquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan pas?? Hmmz bij mij zal het later worden
wanneerquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet er om half 10 al uit
Succesquote:
Ja achja, ik was wel moe.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite hebt genomen om nog naar bed te gaan als je er vroeg uit wil
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vrij ivm verjaardag overmorgen moet ik maar kijken als er weer werk is, ahum kijken?? Ik bel wel
Toch welquote:
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNKquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
NU lach je erom maar ik interpeteer het als een blauwtje gelopen?
dat vertelde hijquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Heb wel wat geflirt en wat msn adressen gescoord. Nee, moest een date regelen voor FWNK
Kan ie dat zelf nietquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, moest een date regelen voor FWNK
Dankje, Bio, Eitjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |