Kijk, dat had je nog niet verteldquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was ook tegen de nummer laatst, dus dat was niet zo verwonderend.
Ik haat je, echtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".![]()
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even mijn best doen, om haar "te overtuigen van de noodzaak".![]()
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatstequote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was ook tegen de nummer laatst, dus dat was niet zo verwonderend.
Uiteraard.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatste
Vooral als je dan nog verliest van de laatste ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om wedstrijden te spelen tegen de laatste
Nou enquote:
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vooral als je dan nog verliest van de laatste ook
Doeiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor
Tot vanavond
Dagdag
Ooit met voetbaltoernooi met school, team 1 (waren de betere) en een team 2 (de iets mindere goedequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd![]()
Doeiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Tot vanavond
Dagdag
Toch wel hequote:
Kom eruit jij popi jopiequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit ook in meerdere topics
Dadaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
Tot vanavond
Dagdag
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ooit met voetbaltoernooi met school, team 1 (waren de betere) en een team 2 (de iets mindere goede) Ik zat bij team 1. Verloren we in de finale van team 2 met 1-0 in de laatste minuut
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.![]()
Haha, nee geintje.
IK heb 15min met dat wicht staan lullen enzo.
Vonden de jongens in het team niet zo leukquote:
Ga je wat nuttig doenquote:
En haar overtuigd dat het echt een lekker ding is een look a like van brad pitt ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik moest in het vooruitzicht stellen dat ze mij uitkon daarna.![]()
Haha, nee geintje.
IK heb 15min met dat wicht staan lullen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |