Inderdaad, ik lees ze iedere dag en BB en/of HBB kan niet zonder de streamerverslagen, dus in het kortquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al vele malen eerder gezegd, ik waardeer het ten zeerste de streamverslagen, het wordt meer gewaardeerd dan ooit tot uitdrukking gebracht kan worden
Ik zou je regenjas aantrekken, kon nog weleens vochtig worden vannachtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Trustequote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Truste teamleadquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
slaap lekker en succes op de gangquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Verdwaal niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Teamlead, mon cher, bonne nuitquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
* Dizzy-lizzy pleeft ff een belletje naar snaptinixquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
Truste TL.... en pas op dat je niet voor de wc-deur gaat liggen, want Viooltje kijkt nergens naar als ze ff wil wateren.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn bed de gang opzoeken... slaap lekker allemaal
De echte strohrum? Wow! Pittig spul, sterker dan die vissersmansvriend snoepjesquote:Op zondag 15 januari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die sla ik niet af![]()
Strohrum met up-light en veel ijs![]()
Oke een pilsje graagquote:Op zondag 15 januari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan barman neem ik zelf maar ff plaats aan die kant. Rondje van John![]()
Yep, je suis geen tutjequote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
De echte strohrum? Wow! Pittig spul, sterker dan die vissersmansvriend snoepjes
Zo erg is het gelukkig niet (meer).quote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch wel om gewoon ff bij te lezen en wat te buurten mag ik aannemen. Niet omdat je straks als eerste wil melden wie er in het HBB op staat![]()
![]()
Truste Sanne, slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet (meer).
Zal me jeuken wie er morgen als eerste opstaat, ik maak het iig niet mee.
Trusten allemaal, de kat ligt al te snurken dus ik ga er maar tegenaan kruipen.![]()
Slaap lekker Sanne.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Trusten allemaal, de kat ligt al te snurken dus ik ga er maar tegenaan kruipen.![]()
melke, waaaar ben je geweest,vertelquote:
Is dat zo? Hoezo?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Melke.![]()
Volgens mij ben jij de ergste nachtbraker van BB...
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
lekker, voor mij graag een paar vlammetjes, en bitterballen sla ik ook niet af.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staat nu toch achter de bar en slingert de frituur ook maar ff aan. Van Hummie
* mag ik nog een laatste biertje en een portie bittergarnituur mevrouwquote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy staat nu toch achter de bar en slingert de frituur ook maar ff aan. Van Hummie
Vioolquote:Op zondag 15 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
Wie ligt er zo te snurken op de streams?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
lekker, voor mij graag een paar vlammetjes, en bitterballen sla ik ook niet af.![]()
![]()
![]()
Hmm champagne is ook wel erg verleidelijk, zou het kwaad kunnen als ik na een pilsje of 6 een glaasje champagne neem?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Champagne en een biertje voor Yolande, is toch van John![]()
smijt je de wodka er ookk achteraanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy schiet met drop op vosje![]()
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehoudenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Geweldig SuperMOM, kom haal de flessen en dan gaan we ze even koud maken.![]()
![]()
Hij zei mevrouw tegen mijquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* mag ik nog een laatste biertje en een portie bittergarnituur mevrouw
Omdat ik nogal wat topics (na)gelurkt heb en je vaak tot 8 uur smorgens aanwezig zag... vandaar.quote:
Boytrouble- town...........nasty place, been there, done the jobquote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Een plek genaamd problemen met een jongen![]()
Die moet je ff bij Bonnie gaan halen vrees ikquote:Op zondag 15 januari 2006 03:35 schreef vosje505 het volgende:
[..]
smijt je de wodka er ookk achteraan![]()
Champagne heb ik net besloten.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze zijn koud, dus wat wil je? Witte wijn, rose, bier, rode wijn, baco, whiskey ik heb alles achter gehouden![]()
Ja, kansloos hequote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Omdat ik nogal wat topics (na)gelurkt heb en je vaak tot 8 uur smorgens aanwezig zag... vandaar.
De Mol denk ik zomaarquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
btw Dizzy-lizzy wie is John?
heeft dat kreng nou alweer alles meegenomen???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die moet je ff bij Bonnie gaan halen vrees ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |